Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua. Varasin saunavuoron enkä tiedä miten toi homma toimii

Vierailija
02.12.2025 |

Jos saunavuoro on klo 18-18.30 niin pitääkö tuossa ajassa siis saunoa, peseytyä ja poistua pukuhuoneesta? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhasta muistista se menee noissa taloissa näin:

Menet kello 18 tasan sisään pukuhuoneeseen A, muista lukita saunaosaston ovi perässäsi.

Riisu ja jätä esille oven lähelle kello/puhelin (josta voi käydä tarkistamassa aikaa).

Käy suihkussa ja mene nauttimaan löylyhuoneeseen. Muista heti lukita pukuhuoneen B puoleinen ovi, ettei kukaan pääse sieltä löylyhuoneeseen sinun vuorollasi.

Voit käydä välillä suihkussa ja palata löylyyn, miten haluat.

Kun kello lähestyy 18:30, täytä löylyämpäri vedellä B-puolelta tulevaa kävijää varten ja siisti lauteet, jos tarpeen. Avaa B-pukuhuoneen puoleinen ovi löylyhuoneeseen, että sieltä tuleva pääsee löylyyn 18:31 alkaen. 

Poistu löylyhuoneesta ja sulje samalla oman pesuhuoneesi oven lukko sinne löylypuolelle. 

Voit peseytyä rauhassa, muista huuhdella pesuhuone puhtaaksi saippuastasi ja muusta. 

Voit istuskella ja kuivatella pukuhuoneessa vielä klo 19 asti. Ota mukaasi sinne vaikka kokista tai kalja. Kello 19 poistut pukuhuoneesta ja otat kaikki tavarasi mukaasi. 

Vierailija
22/23 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunavuoro alkaa 18.00 ja loppuu 18.30 niin sun pitää poistua ennen 18.30. Niin mä näkisin sen. Minun saunavuoro kestää tunnin joten ehdin saunoa kyllä. Kerran tosin naapurin nainen tuli vuorollani saunaan ja kyseli vaan että miksi olen hänen vuorolla saunassa. Se ei ollut katsonut saunavuoro listaa ollenkaan vaa oli tunnin myöhässä koska sen vuoro olisi ollut minua ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko taloyhtiön saunatiloissa kaksi pesu - ja pukuhuonetta? Jos niitä on vain yhdet, silloin sinun täytyy olla poistunut myös suihku- ja pukuhuonetiloista vuorosi päätyttyä. Jos on kahdet, niin silloin suihku- ja pukuhuoneessa voi oleskella pidempään,  koska peräkkäiset vuorot käyttävät vuorotellen eri tilaa.

Kaksi pukuhuonetta on, mutta en tiedä onko kaksi pesutilaa.

Ap

Siellä on 99,99% todennäköisyydellä säännöt kertova lappu. Maailma ei siihen kaadu vaikka et kaikkea eka kerralla osaisikaan. Kyllä se saunavuoro on sen 30 minuuttia. Sitten on aikaa peseytyä ja kuivatella. Yritä kuitenkin lähteä ennen kuin seuraava tulee

Ei ollut mitään lappua.

Ap