Miehen kanssa sopimus
Hän kantaa isomman osan rahasta kotiin, eli käytännössä tarjoaa minulle ylläpitoa.
Hän antaa minulle lapsia ja sosiaalisen statuksen (avioliitto).
Kun hän kysyi, mitä saa vastapalkkioksi sanoin, no pimppaa tietysti.
Hän huokaisi ja sanoi, niin no se on varmaan ihan kohtuullinen kohtalo.
Kommentit (30)
Mutta kyllähän se niin on, ettei tuollaisessa suhteessa ole kenenkään hyvä olla (ei lastenkaan). Olet(te) varmaan puhuneet eron mahdollisuudesta ja siitä, että olet kaikkea muuta kuin tyytyväinen? Entäpä seksistä puhuminen? Tarkoitan vain, että ennen eroa, niin puhukaa puhukaa ja puhukaa. Jos vaimo ei suostu puhumaan, niin menkää vaikka ammattiauttajan luokse. Tai siis ammattiauttajan luokse meneminen olisi varmasti muutenkin hyvä idea.
Tehkää ensin kaikkenne, jotta vältätte eron. Jos ei auta eikä vaimossa ja/tai sinusta muutoshalua löydy, niin sitten ero on kaikille paras ratkaisu. Ja jos eroon päädytte, niin yrittäkää edes hoitaa se " nätisti" LAPSIA ajatellen. Vastuusi ja teidän molempien vastuu lapsista on ja pysyy. Enpä tiedä mitä itse miehenä tekisin sinun sijassasi. Lasten vuoksi ero tuntuisi lähes mahdottomalta. Mutta jos mikään muu ei auta ja kaikki keinot on kokeiltu, niin silloin eroaminen lienee ainoa vaihtoehto.
Tuo suku on tietysti yksi vi****maisimmista asianhaaroista ja voin vain kuvitella miltä se tuntuu, jos arvostelijoita ja asioihin puuttujia löytyy enemmän kuin laki sallii.
Vierailija:
Minä huolehdin käytännössä perheen taloudellisesta hyvinvoinnista vaimoni ollessa hoitovapaalla, teen suuremmat ruoka ym. ostokset sekä maksan noin 80% laskuista. Lisäksi osallistun lasten ja kodin hoitoon silloin harvoin kun töiltäni ehdin yrittäjänä. Tuleva ex-vaimoni pihtaa ja valittaa etten tee tarpeeksi, jolla hän oikeuttaa pihtaamisensa. Valitukseen yhtyy myös tulevan exän lähipiiri. En kuulemma ole anoppini mielestä kypsä isäksi jne.. Oma jaksamiseni ei ole koskaan heitä kiinnostanut, olenhan mies, kai?Vaimoni on saanut kotoa todella ahdasmielisen kasvatuksen. Ilmeisesti hän luulee että hyvän vaimon kuuluu pihdata eikä missään nimessä suostua miehen perversseihin seksuaalisiin toiveisiin kuten pukeutumiseen seksikkäisiin alusvaatteisiin tai suulla ja käsillä tyydyttämiseen. Olemme olleet melko kauan yhdessä eikä meillä ole ollut vaimon estyneisyydestä johtuen muunlaista kuin pelkästään yhdyntään päättyvää seksiä. Myös seksikkäät alusvaatteet kuten stringit ja stayup-sukat jne. seksileluista puhumattakaan ovat poissa kuvioista.
Mikäli lähden ystävieni kanssa baariin, mitä tapahtuu ehkä noin kuukauden tai parin välein, kuulen siitä vinoilua aina vaimon lähipiiriä myöten. Ihmiset tuntuvat olevan anoppini mielestä joko normaaleja eli herran nuhteessa eläviä tai sitten huoria ja juoppoja, ei juuri mitään siltä väliltä. Tilanteemme on kärjistynyt lapsien myötä.
Vaimoni tuntuu aina löytävän jonkin uuden syyn minusta jolla voi oikeuttaa käytöksensä eli pihtaamisen ja jatkuvan nalkutuksen. Onneksi ei ole kertynyt paljoa yhteistä omaisuutta, koska erosta tulee vaikea lasten takia. Ilman lapsia en olisi näin kauaa kärvistellyt.
T: Vaimoni mielestä narsistinen psykopaatti ym. ym.
Pistäkäähän ankeammaksi, jos pystytte!
en pistä paremmaksi, mutta muutamia liittoja ja parisuhteita sivusta seurattuani, en ihmettele, että moni suhde kaatuu tuohon pihtaamiseen ja seksittömyyteen. meillä minä joskus vonkaan, mutta viime aikoina on tapahtunut onneksi piristystä sillä saralla. kyllä sitä pitkään lasten takia kärvistelisi, mutta ilman seksiä en suostuisi elämään.
Kuulostipa tuo 28 tutulta. Etenkin tuo " yhdyntään johtavaa seksiä" kohta.
Nykyään en edes jaksa sitä ihmetellä, mutta alussa olin ällikällä lyöty kun esimerkiksi kuukautisten aikaan oli totaaliblokki kaikkea seksiin liittyvää kohtaan, juuri sillä verukkeella ettei nyt voi harrastaa yhdyntää.
Onneksi meillä ei ole anoppia nurkissa huseeraamassa kuitenkaan.
Aikaisemmin pidin itseäni tasa-arvon kannattajana, olenpa ollut aktiivisesti jopa toimimassa asian puolesta nuoruudessani - mutta tässä tilanteessa siitä käsitteestä on tullut miehen alistamisväline.
Meillä sama kuten edellä. Ei puhettakaan " seksistä" kuukautisten aikaan. Paikat ovat kuulemma niin arat kuukautisten jälkeen ettei seksille otollista aikaa ole kuin noin 2-3 viikkoa kuukaudessa. Sormea ei saa muulloinkaan laittaa ollenkaan emättimeen jne. Lisäksi vaimoni kiusaantuu mikäli keskustelu ystäviemme kanssa edes sivuaa seksiä, ilmeisesti siksi koska hänellä on selvästi ongelmia kyseisellä alueella. Seksiterapeutille hän ei halua, koska hänen mielestään hän on aivan normaali enkä minäkään ole täydellinen. Seksiä meillä on ehkä kolme kertaa kuukaudessa, täysin vaimon ehdoilla tietenkin.
Vaimoni pitää kanssa itseään erittäin tasa-arvoisena. Hänen mielestä minun tulisi myös hoitaa puolet kodista ja valvoa lasten takia öitä jne. ja kuitenkin hankkia samalla perheelle elanto ja antaa vielä rahaa hänelle korvaukseksi lasten hoidosta, koska hänellä on ollut raskasta. Välillä tuntuu siltä, että hän on kiihkofeministi, joka täytyisi eristää miehettömälle planeetalle jo pelkästään maailmanrauhan takia.
En tosin haluaisi sanoa että mukavaa että löytyy kohtalotovereita, silllä tätä en kyllä kenellekään toivoisi.
Kauheintahan tässä on se että muuten toimivaa perhettä ei haluaisi rikkoa tällaisen asian takia. Etenkin lasten etu menee ennen kaikkea muuta. Mutta voin rehellisesti sanoa että olisin lähtenyt iät ja ajat sitten tästä suhteesta ellei lapsia olisi. Rakkaus toiseen ihmiseen riittää määrättyyn rajaan asti.
Toi olisi just siistiä. Olen onnellinen teidän molempien puolesta, siis ihan oikeasti. Itse ainakin jaksaisin paremmin käydä (tylsällä) työpaikalla hankimassa perheen elantoa jos tietäisi, että saisi, ja vielä kiimapillua (eli ei mitään säälitavaraa vaan että toinenkin haluaa), silloin kun haluaa.
Vähän se olisi siistiä kun saisi edes lähes aina kun panettaisi...
Vierailija:
Miehen kotiutuessa kustannuspaikaltaan voi hän olla aina varma, että kiimapillua pääsee panemaan halutessaan - eikä tarvitse turhaan pillua vongata.
Vierailija:
Meillä sama kuten edellä. Ei puhettakaan " seksistä" kuukautisten aikaan. Paikat ovat kuulemma niin arat kuukautisten jälkeen ettei seksille otollista aikaa ole kuin noin 2-3 viikkoa kuukaudessa. Sormea ei saa muulloinkaan laittaa ollenkaan emättimeen jne. ... Seksiterapeutille hän ei halua, koska hänen mielestään hän on aivan normaali enkä minäkään ole täydellinen. Seksiä meillä on ehkä kolme kertaa kuukaudessa, täysin vaimon ehdoilla tietenkin.
Meilläkään ei ole minkäänlaista toimintaa vajaaseen viikkoon kuukaudessa. Onneksi sitten heti kuukautisten jälkeen saatetaan jopa joskus lähes vongata. Juu sormeilla ei saa, eikä nuolla, ja aika harvoin vaimo itse nuolee tai ottaa suihin (vaikka kuinkaa anelisi). Ja silloinkin vain esileikkinä max minuutin. Sentään jonkun näköistä seksiä (mikä ei saisi kestää yli 5 minuuttia) saa yleensä pari kertaa viikossa. Ja samoin kävi minullekin kun ehdotin terapiaa, tosin parisuhdeterapiaa, kun olen yrittänyt selvittää mitä itse voisin tehdä toisin, että toinen olisi innostuneempi. Ei tarvittu kuulemma terapiaa, tai ei siitä ainakaan mitään hyötyä olisi. Sitä paitsi minähän saan melkein joka kolmas kerta kun ehdotan (tosin en ihan sitä mitä ehdotan, mutta jotain), joten meillähän menee ihan hyvin?
Ei muuten kannata inahtaa sanaakaan. Jokainen pyyntö tai lause on heikkouden merkki joka vähentää mahdollisuuksia asian korjaamiseksi. Homman nimi on ikävä kyllä aivan liia usein että kun muksut on puristettu ulos on koukku pitää äijä kotona tarpeeksi kova ettei siitä tarvitse sen jälkeen välittää.
Ja jos asian ottaa puheeksi, ongelma vain pahenee. Näin meillä.
Uskollisuudesta tulevan exäni on turha haaveilla, vaikken aktiivisesti muualle hakeudu niin tiedän jo nyt että tasan tarkkaan en kieltäytyisi jos mahdollisuus tulisi eteen. Pihalle en häntä nyt lemppaa vain ja ainoastaan lasten takia.
Minä huolehdin käytännössä perheen taloudellisesta hyvinvoinnista vaimoni ollessa hoitovapaalla, teen suuremmat ruoka ym. ostokset sekä maksan noin 80% laskuista. Lisäksi osallistun lasten ja kodin hoitoon silloin harvoin kun töiltäni ehdin yrittäjänä. Tuleva ex-vaimoni pihtaa ja valittaa etten tee tarpeeksi, jolla hän oikeuttaa pihtaamisensa. Valitukseen yhtyy myös tulevan exän lähipiiri. En kuulemma ole anoppini mielestä kypsä isäksi jne.. Oma jaksamiseni ei ole koskaan heitä kiinnostanut, olenhan mies, kai?
Vaimoni on saanut kotoa todella ahdasmielisen kasvatuksen. Ilmeisesti hän luulee että hyvän vaimon kuuluu pihdata eikä missään nimessä suostua miehen perversseihin seksuaalisiin toiveisiin kuten pukeutumiseen seksikkäisiin alusvaatteisiin tai suulla ja käsillä tyydyttämiseen. Olemme olleet melko kauan yhdessä eikä meillä ole ollut vaimon estyneisyydestä johtuen muunlaista kuin pelkästään yhdyntään päättyvää seksiä. Myös seksikkäät alusvaatteet kuten stringit ja stayup-sukat jne. seksileluista puhumattakaan ovat poissa kuvioista.
Mikäli lähden ystävieni kanssa baariin, mitä tapahtuu ehkä noin kuukauden tai parin välein, kuulen siitä vinoilua aina vaimon lähipiiriä myöten. Ihmiset tuntuvat olevan anoppini mielestä joko normaaleja eli herran nuhteessa eläviä tai sitten huoria ja juoppoja, ei juuri mitään siltä väliltä. Tilanteemme on kärjistynyt lapsien myötä.
Vaimoni tuntuu aina löytävän jonkin uuden syyn minusta jolla voi oikeuttaa käytöksensä eli pihtaamisen ja jatkuvan nalkutuksen. Onneksi ei ole kertynyt paljoa yhteistä omaisuutta, koska erosta tulee vaikea lasten takia. Ilman lapsia en olisi näin kauaa kärvistellyt.
T: Vaimoni mielestä narsistinen psykopaatti ym. ym.
Pistäkäähän ankeammaksi, jos pystytte!