Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa sopimus

Vierailija
20.04.2007 |

Hän kantaa isomman osan rahasta kotiin, eli käytännössä tarjoaa minulle ylläpitoa.

Hän antaa minulle lapsia ja sosiaalisen statuksen (avioliitto).

Kun hän kysyi, mitä saa vastapalkkioksi sanoin, no pimppaa tietysti.

Hän huokaisi ja sanoi, niin no se on varmaan ihan kohtuullinen kohtalo.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en diggaa tollasta puhetta parisuhteessa ollenkaan. Mun mielestä parisuhteeseen lähdetään tasavertaisina.

Voithan sä sitten mahdollisen eron yhteydessä oikeudessa käydä laskemassa arvo sille työlle, mitä perheen ja kohin hoito maksaa.

En tosiaankaan syty tämmöselle puheelle. Yök.

Vierailija
2/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi tunne, että antaa kalleintaan vastapalveluksena ylöspidosta ja statuksesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä olisi paljon vaikeampi saada ok-taloa, ulkomaanmatkoja ja hoitaa paria lasta kotona... Yrittäkääpä saada kaikki em kasaan yh:na, sosiaalisilla tuilla ja palkkatuloilla, heikosti onnistuu.

Vierailija
4/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos olisi tunne, että antaa kalleintaan vastapalveluksena ylöspidosta ja statuksesta :(

Vierailija
5/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 on stereotypia. Ei tollasia idiootteja varmastikaan tosielämässä ole :))))

Vierailija
6/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen sopimus kannattaa tehdä salaisena kassakaappisopimuksena. Ei julkisuuteen.

Vierailija
7/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuollainen sopimus kannattaa tehdä salaisena kassakaappisopimuksena. Ei julkisuuteen.

ja pistetään multimail kaikille sukulaisille. Tietty!

Vierailija
8/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten päät on pelkkii pottii.

Vierailija
9/30 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pitäisi sisällyttää avioehtosoppariin. maininta että elintasoa vaimolle ja pimppaa miehelle.

Vierailija
10/30 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kotiutuessa kustannuspaikaltaan voi hän olla aina varma, että kiimapillua pääsee panemaan halutessaan - eikä tarvitse turhaan pillua vongata.

Vierailija
11/30 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niin että mies huolehtii perheessä päätoimeentulon kun nainen on kotona pienten lasten kanssa. Silti seksistä puhuminenkin on turhaa, saati sitten että sitä olisi. Taisi osua naisilla arkaan paikkaan..

Meilä tuskin ollaan ainoita ja suhde kestää, siis ilman pimpin saantia, rakkaudella!

Vierailija
12/30 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisten sopimusten varaan ihmiset näköjään rakentavat suhtensa.

Tähän voisi rakentaa oman taulukon:

1. Uusi jääkaappi tai muu kodinkone = lähetyssaarmaajaa+takaa

2. Uusi alusasusetti = suihinotto ja ratsastus

3. Polkupyörän kumin vaihto = sormella saa koittaa

Keksikää lisää!

Vierailija
13/30 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitkaa ihan miten haluatte, mutta me olemme onnellisia. Meillä on ihanaa seksiä.

Ja mielestäni on loistava asia, ettei mies ole katkera tai ylistressaantunut siitä, että panostaa taloudellisesti enemmän kuin minä - ja tekee pitkiä päiviä töissä. Kyllä hän osallistuu kotonakin, mutta eihän sitä aikaa jää.

Tämä on juuri sitä elämää mitä minä olen halunnut. Ilman miestä en voisi asua isossa talossa ja hoitaa lapsia - ei ne sossun tuet auta omaisuutta lisäämään.

Vaikka joo - voisihan sitä tehtailla lapsia jossain kerrostaloluukussa ja pokailla jotain naapurin aviomiestä. Sitten varmaan voisikin olla tosi ylpeä siitä, että " mähän en alistu minkään aviomiehen pantavaksi, yöks, sen sijaan levitän revaa Arskalle, Perskalle, Terskalle ja Ördille" . Ja tietty fakbadeille joita pokaan vauva-lehden saitilta ja suomi24 tsätistä.

Tai sitten olla just niinkuin normaali suomalainen nainen, eli pitää haluta kaikki: mies, talo, lapset ja sen jälkeen voikin alkaa vinkua siitä, että " byäää mä olen kauhea sorrettu, mies on vaan töissä eikä auta mua, mun elämä on perseestä, en varmana anna pillua, tää on siis niinku ihan hirveetä, mä viskaan noi kakarat seinään, miks tää on näin hirveetä... byäää" . Sitten voiskin unohtaa oman osuutensa kätevästi esim. siihen että kukas niitä lapsia halusi ja kenen kanssa.

t. ap

Vierailija
14/30 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meilä tuskin ollaan ainoita ja suhde kestää, siis ilman pimpin saantia, rakkaudella!

Vierailija
15/30 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että sinä ja puolisosi pitävät järjestelyä hyvänä. Älä välitä muiden mielipiteistä.

Sinä annat pimppiä ja mies tuo rahan taloon. Ei pitäisi olla kenelläkään sanomista.

Vierailija
16/30 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee tehneensä hyvänkin sopparin? Lakkaapa antamasta pimppaa niin huomaat, ettei mikään muutu. Mies käy edelleenkin työssä ja tuo rahaa kotiin :)))

Vierailija
17/30 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lakkaapa antamasta pimppaa niin huomaat, ettei mikään muutu. Mies käy edelleenkin työssä ja tuo rahaa kotiin :)))

Vierailija
18/30 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu, paitsi että vaimoni on näitä tasa-arvohömpöttäjiä nykyään. Seksiä ei harrasteta kuin jokatoinen kuukausi, itse olen meistä se työssäkäyvä osapuoli ja jatkuvasti on hirveä huuto siitä kuinka vähän teen kotitöitä (huom. esimerkiksi laskujen maksaminen, auton tai mökkiveneen huolto, lamppujen vaihdot, lämmityksen korjaus tms ei lasketa kotitöiksi) ja siitähän jää mulle hirveä rästit kun olen niin paljon poissa kotoa tuon niin ärsyttävän työpaikan takia.

Tasa-arvo toteutuu meidän perheessä vasta sitten kun minä käyn töissä, teen kotona ns. miesten askareet ja ns. kotityöt jaetaan määrällisesti täysin 50/50. Onhan se sinänsä ihan ymmärrettävää, kun nainen muutenkin on niin paljon heikompi ja herkempi, eihän sitä voi vaatiakaan muuta...

Vierailija
19/30 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA-lehdessä 14-15/2007: " Ei miesten varaan kannata heittäytyä. Entä sitten jos mies jättää eikä ole enää mitään toimeentuloa."

Vierailija
20/30 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ANNA-lehdessä 14-15/2007: " Ei miesten varaan kannata heittäytyä. Entä sitten jos mies jättää eikä ole enää mitään toimeentuloa."

A-L Härkönen olisi voinut varmaan kokeilla välillä sitäkin, niin olisi liitto voinut kestää.