Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten RATSASTETAAN?

Vierailija
08.02.2009 |

siis mikä on teidän mielestä paras tai ainoa tapa ratsastaa? Meillä minä en yksin tykkää hyppiä miehen päällä vaan niin, että mies panee vastaan myös... luetaanko tämä ratsastukseksi? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuntoiset on kaikkein huonoimpia ratsastajia...

Meillä minä en yksin tykkää hyppiä miehen päällä vaan niin, että mies panee vastaan myös... luetaanko tämä ratsastukseksi? :)

Vierailija
2/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että muija ratsastaa, mutta selin mun kasvoihin. Hän ei myöskään ole polvillaan vaan jalkapohjat patjaa vasten. Sillä tavalla saa pitempiä vetoja. Selin ollen myös mololla on parempi kulma osua maaliin. Ja kovasti tykkään katsella miten se pieni ryppyreikä supistelee siinä ihan silmien edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksan kyllä melko pitkäänkin juuri tuolla tavalla kuten edellinen sanoi eli ei polvillaan vaan jalkapohjat patjassa, mutta siltikään ei se tunnu juuri miltään jos vain itse liikun... mutta etpä vastannut kysymykseeni... miten sinun mielestäsi ratsastetaan OIKEIN??

-ap

Vierailija
4/10 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentohan on käytännössä sama kuin lähetyssaarnaaja, mutta sinä olet päällä.

Ellei se tunnu miltään, se saattaa johtua siitä, että kuntosi on niin tavattoman huono että kaikki huomio menee liikkumiseen. Ei tunnu juuri miltään, vaikka kulli liikkuu pillussa edestakaisin? KERRO MITEN SE ON MAHDOLLISTA? Taidat olla melkoinen lahnailija.

jaksan kyllä melko pitkäänkin juuri tuolla tavalla kuten edellinen sanoi eli ei polvillaan vaan jalkapohjat patjassa, mutta siltikään ei se tunnu juuri miltään jos vain itse liikun

Vierailija
5/10 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentohan on käytännössä sama kuin lähetyssaarnaaja, mutta sinä olet päällä.

Ellei se tunnu miltään, se saattaa johtua siitä, että kuntosi on niin tavattoman huono että kaikki huomio menee liikkumiseen. Ei tunnu juuri miltään, vaikka kulli liikkuu pillussa edestakaisin? KERRO MITEN SE ON MAHDOLLISTA? Taidat olla melkoinen lahnailija.

jaksan kyllä melko pitkäänkin juuri tuolla tavalla kuten edellinen sanoi eli ei polvillaan vaan jalkapohjat patjassa, mutta siltikään ei se tunnu juuri miltään jos vain itse liikun

Joo; olen todellakin miettinyt, että minussa pitää olla jokin elimellinen vika (tai olisiko sittenkin korvien välissä = voi kertokaa, kertokaa), kun ei tunnu, ei. Siis akrobatioidessa.

Vierailija
6/10 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuo ratsastus polvillaan tuottaa paremman tyydytyksen kun jalkapohjat patjassa, osuu herkempään paikkaan.

Vierailija
7/10 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään myös kovasti niin että olen kyllä polvet patjassa mutta nilkat miehen jalkojen päällä, miehen jalat siis aavistuksen levällään. Antaa lisäpotkua nousuihin, patja kun antaa ainakin mun sängyssä niin paljon periksi että noin saa vähän tukea jaloille. Ja kun omat jalat on siinä myös ihan auki niin mies pystyy hyvin hieromaan klitorista.

Ja kyllä ainakin mun mielestä ratsastukseen kuuluu paljon muutakin kuin ylös-alas -liikettä: pystyy joko tekemään pitkiä ja kiusoittelevia liikkeitä ihan "ylhäällä" niin että vain kullin pää menee sisään, tai jopa hankaamaan itseään miestä vasten mikä tuntuu muuten ihan taivaalliselta.

Vierailija
8/10 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään myös kovasti niin että olen kyllä polvet patjassa mutta nilkat miehen jalkojen päällä, miehen jalat siis aavistuksen levällään. Antaa lisäpotkua nousuihin, patja kun antaa ainakin mun sängyssä niin paljon periksi että noin saa vähän tukea jaloille. Ja kun omat jalat on siinä myös ihan auki niin mies pystyy hyvin hieromaan klitorista.

Ja kyllä ainakin mun mielestä ratsastukseen kuuluu paljon muutakin kuin ylös-alas -liikettä: pystyy joko tekemään pitkiä ja kiusoittelevia liikkeitä ihan "ylhäällä" niin että vain kullin pää menee sisään, tai jopa hankaamaan itseään miestä vasten mikä tuntuu muuten ihan taivaalliselta.

Välillä nousen pystympään ja välillä kallistun taakse ja eteenkin

Patjastakin riippuu tuo miten ratsastaa-

Vierailija
9/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nainen ratsastaa koska se on kuulemma ainoa tapa sada orkut?

Ainakin mulle moni on sanonut yllättyneensä, koska myönsivät saaneensa ekan kerran olematta päällä. Pitääkö paikkansa, en tiedä.

Onko suurin osa meistä miehistä todellakin niin surkeita eivätkä osaa tyydyttää naista?

Ehkä hienoin tapa laueta yhdessä saman aikaisesti on ratsastamalla, mutta se vaatii molemmilta aika paljon. Tällöin nainen aloittaa ja mies nauttii näkymistä. Sitten liikkuvat molemmat ja yhteisen orgasmin jälkeen käperrytään jatkaen pieniä liikkeitä. NAM

PP

Vierailija
10/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea antaa vaginaorkkuja...

Onko suurin osa meistä miehistä todellakin niin surkeita eivätkä osaa tyydyttää naista?