Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on tyytymätön, auttaako siihen että mies pyrkii miellyttämään entistä enemmän?

Vierailija
02.12.2025 |

Tehdään kuten haluat kulta. Sinä päätät kulta. Ihan mitä vain tahdot kulta. Olenko imuroinut, tiskannut jne. nyt oikein kulta? 

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä voisi jokainen miettiä missä on menty vikaan?

Pariterapeutti paljasti että suurin osa pariterapia vanhemmista on nimenomaan tätä = ihmisiä jotka uupuvat kotitöiden alla. Parisuhde alkaa hajota kun tuntuu ettei toinen arvosta eikä ymmärrä.

Sit tuli se MUTTA. 

Miten tää on 2025 mahdollista.  On pesukoneet, astianpesukoneen, robotti imurit, vaatteet parempia kuin ennen, robotti ruohonleikkurit, asuntoja ei lämmitetä enää pelkästään puulla.  Kaupat kerää ostokset valmiiksi jopa toimittavat kotiin. Kaupoissa saa jo perunat ja jauhelihan valmiina..

Eikös elämän pitäisi olla helpompaa?

Ei koska uusia vaatimuksia tulee aina sitä mukaa kun entisten tekeminen tulee helpommaksi. Työmäärä ei siis automaattisesti laske kun niissä auttaa koneet vaan ihminen alkaa sitten tehdä enemmän ja vaatia parempaa lopputulosta.

Vierailija
62/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eri. Maailma on muuttunut, miehet on muuttuneet. Ei ole yks eikä kaks miestä jotka valittaneet tästä. Että tekevät todella paljon mutta mikään ei riitä. "

Kuten jo aika monta kertaa on sanottu, silloin tyytymättömyyden syy tuskin on niissä kotitöissä alunperinkään.

Niin mutta pystyykö mies vaikuttamaan siihen että monilla naisilla on elämästä ihan epärealistiset odotukset ?

Miksi nainen kaataa tän miehen niskaan?

No se parisuhdekuppani on se lähin ihminen. Sen niskaan se oma paha olo yleensä tulee kaadettua, oikein tai ei.

Enkä minä sano että tämä on jotenkin helppo yhtälö. Mutta ei tosiaan auta jos tekee raivopäisesti enemmän kotitöitä jos se ei ole sen toisen tyytymättömyyden oikea juurisyy. Se voi toki olla oire siitä että se toinen on ihan kuormittunut. Hän voi jopa kovasti vaatia että toinen auttaa ja tekee enemmän. Mutta jos se ei sitten parannakaan sitä oloa niin silloin se ei ole se varsinainen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Jos nainen on jatkuvasti tyytymätön ja näyttää sen selvästi, niin naista tympii jo ukon naama, sen ääni ja samassa tilassa oleminen.

Kyseessä voi olla myös esimerkiksi vaihdevuosioireet. Nainen ei itsekään tiedä, miksi on tyytymätön. Mies vain sattuu olemaan tulilinjalla.

Vierailija
64/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
65/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan vastuunottaminen, se että tekee hommia jotka on tehtävä. Mieluusti ajoissa. 

Tämä. Miksi mies alentaa itsensä vaimon pikku apulaiseksi?

Vierailija
66/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media on toistuvasti mainittu yhdeksi tyytymättömyyden lähteeksi.

Siihen käytetään tuntikausia aikaa. Itse kun elää pikkulapsi arjessa syntyy helposti kateutta lapsettomia kohtaan. Nukkuu huonommin ym.  

Tämä tyytymättömyys sitten puretaan siihen läheisimpään osapuoleen

Vierailija
67/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen media on toistuvasti mainittu yhdeksi tyytymättömyyden lähteeksi.

Siihen käytetään tuntikausia aikaa. Itse kun elää pikkulapsi arjessa syntyy helposti kateutta lapsettomia kohtaan. Nukkuu huonommin ym.  

Tämä tyytymättömyys sitten puretaan siihen läheisimpään osapuoleen

Tämä lopetin sosiaalisen median pari vuotta sitten mitä havaitsin.

Nukun paljon paremmin. Aikaa jää kotihommiin ym enemmän. Parisuhde kukoistaa kun on aikaa seksille

Vierailija
68/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miellyttäminen on aina väkinäistä. Sen sijaan jos mies on ihan aidosti sellainen että ottaa osansa arjen pyörittämisestä ja huomioi kumppaniaan koska oikeasti niin haluaa niin onhan se nyt todella hienoa ja yleensä kyllä saa aikaan paljon hyvää suhteeseen.

Samaa mieltä. Todellakin aito huomioiminen ja yhteisvastuullisuus ruokkii kaikkea muutakin hyvää suhteeseen, mutta on ihan todella paljon naisia, joille tyytymättömyys on jotenkin perusasetus, ja siihen ei auta oikein mikään. Ja joo, olen nainen itsekin.

Vierailija
69/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Teen miehenä paljon enemmän kuin miehet keskimäärin, puoliso ei tätä huomaa vaan kotkottaa vain omasta kuormituksestaan. Olen tehnyt viimeiset yksitoista vuotta käytännössä 9/10 tarjoiltavasta ruuasta ja viimeiset kaksi vuotta olen huolehtinut täysin lasten harrastuksiin kuljettamisen. Silti liian vähän. Mikään ei riitä naisille. 

Tämä on 100% totta. Riippuu varmasti myös naisesta ja tällä palstalla paskojen miestensä kanssa rypevät naiset eivät toki edes usko, että joku mies (kuten vaikka minä) voi tehdä reilusti suurimman osan kodinhoidosta yms.

Vaatimusten lista on loputon, ja jossain vaiheessa on vain pakko vetää raja jonka yli ei mene, ellei halua olla täysi kotiorja.

Kaveripiirissä on esimerkkejä molempiin suuntiin ja kyllä minusta tuntuu, että kotitöihin vähän osallistuvat miehet arvostaa aivan eri tavalla naistensa panosta kuin naiset sellaisen miehen, joka tekee reilusti suurimman osan kodinhoidosta.

Vierailija
70/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Yök.

Vierailija
71/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miellyttäminen on aina väkinäistä. Sen sijaan jos mies on ihan aidosti sellainen että ottaa osansa arjen pyörittämisestä ja huomioi kumppaniaan koska oikeasti niin haluaa niin onhan se nyt todella hienoa ja yleensä kyllä saa aikaan paljon hyvää suhteeseen.

Samaa mieltä. Todellakin aito huomioiminen ja yhteisvastuullisuus ruokkii kaikkea muutakin hyvää suhteeseen, mutta on ihan todella paljon naisia, joille tyytymättömyys on jotenkin perusasetus, ja siihen ei auta oikein mikään. Ja joo, olen nainen itsekin.

Kerroin exästä. Aiemmin. Hän kävi 4x viikko harrastamassa. Mä hoidon vauvaa ja taaperoa. Harrastus matkat ja aika kesti 3h. Viikonloppuisin Välilä oli koko lauantai reissussa harrastusten takia.

Mä kävin töissä. Siivosin enemmän, tein 90% ruuasta. Kävin kaupassa. Hän lähinnä vapaa matkusti perhe elämää. 

Silti hän ei ollut ikinä tyytyväinen. Mä olisin itse ihan hyvin voinut tyytyä tähän. Mutta en siihen että jatkuvasti valitetaan miten kuormittavaa hänellä on ja miten surkea mies mä olen 

Vierailija
72/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, milloikas nainen on tyytyväinen? Tämä kuukausikiertoinen sukupuoli ei yleensä jaksa kauaa itseään pidätellä! Pahimmissa tapauksissa mennään lähes lapsen tasolle! Sovittiin viikonloppu reissusta, huom. Nainen aloitteen tekijänä, tiesin hänen kiertonsa vaiheen. Ajettiin 400 km Kalajoelle. Perillä ei puhuttu tuskin sanaakaan, mitään ei tehty yhdessä, mikään ehdotus ei kelvannut. Tultiin kotiin, kaksi päivää, ja vaimo oli " tullut" takaisin,eikä tekemästämme reissusta saanut puhua! Eihän nainen sille mitään mahda, mutta koska hänet on itse valinnut, ni mikäs auttaa? Kyllä se ihan ihana on.

Olet kiltti ja pitkähermoinen mies noinkin pitkän matkan ja kiukuttelun jälkeen. Mun mies jätti minut kerran viettämään yksin juhannusaattoa kun tivasin miksi ei halunnut lähteä juhannusajelulle siskoni perheen kanssa. Se on muutenkin lyhythermoinen ja yrittää määrätä kaikki asiamme.

Vierailija
73/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voisi jokainen miettiä missä on menty vikaan?

Pariterapeutti paljasti että suurin osa pariterapia vanhemmista on nimenomaan tätä = ihmisiä jotka uupuvat kotitöiden alla. Parisuhde alkaa hajota kun tuntuu ettei toinen arvosta eikä ymmärrä.

Sit tuli se MUTTA. 

Miten tää on 2025 mahdollista.  On pesukoneet, astianpesukoneen, robotti imurit, vaatteet parempia kuin ennen, robotti ruohonleikkurit, asuntoja ei lämmitetä enää pelkästään puulla.  Kaupat kerää ostokset valmiiksi jopa toimittavat kotiin. Kaupoissa saa jo perunat ja jauhelihan valmiina..

Eikös elämän pitäisi olla helpompaa?

Ei koska uusia vaatimuksia tulee aina sitä mukaa kun entisten tekeminen tulee helpommaksi. Työmäärä ei siis automaattisesti laske kun niissä auttaa koneet vaan ihminen alkaa sitten tehdä enemmän ja vaatia parempaa lopputul

Mitä uusia Burn outtia aiheuttavia vaatimuksia esim vauva ajan äideille on tullut? Ei yhtään mitään.

Meillä ei onnistunut rintaruokinta. Tilattiin äidinmaidon korvikelaite. 30sec ja pullo maitoa on valmis. Meillä on lastenhoitaja käytössä. Meillä siivoan minä enemmän.  Meillä mikä teen ruokaa enemmän. Meillä minä hoidan vanhempien lasten harrastukset. Meillä minä käyn töissä. Meillä minä pidän arkea yllä. Ollaan lumet, kannan puut, sytytän takan. 

Meillä nainen herää öisin vauvan kanssa.  Siirtyy sohvalle vetämään suklaata kaksin käsin ja somettamaan.  Tottakai tämän rasva valaan on myös pakko saada nukuttua päiväunia niin jaksaa kerran yössä herätä vauvan kanssa.

Mua v.........a niin v......i tää akkojen ulina. Elämä ei ole teille ollut ikinä historiassa näin helppoa. Miehet eivät ole ikinä historiassa osallistuneet niin paljon kuin nykyään. Silti te s.......n aasit ette arvosta yhtään.  Mun mieltä lämmittää ihan hemmetisti ajatus siitä että otan ja lähden. Kyllä tämäkin valas sitten tajuaa miten helpolla pääsee.

Vierailija
74/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
75/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Teen miehenä paljon enemmän kuin miehet keskimäärin, puoliso ei tätä huomaa vaan kotkottaa vain omasta kuormituksestaan. Olen tehnyt viimeiset yksitoista vuotta käytännössä 9/10 tarjoiltavasta ruuasta ja viimeiset kaksi vuotta olen huolehtinut täysin lasten harrastuksiin kuljettamisen. Silti liian vähän. Mikään ei riitä naisille. 

Ei kannata, nainen kuormittuu vaan kokoajan enemmän ja vähemmästä. Kokemusta on.

Vierailija
76/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nainen "vihaa" joka tapauksessa, jos suhde ei ollutkaan hyvä, väärä mies roikkuu väkisin tai mies ei mieleinen. Yrittää erota tai saada miehen puhumaan. Auttaa tietysti kaikki apu naista.

Vierailija
77/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me muutkin miehet tehdään samoin suurin osa jutuista, mutta ne akat mäkättää silti, ettei muka tehtäis yhtään mitään. Eli se, että teet ihan keskimääräisesti sen minkä me muutkin.

Vierailija
78/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Jos nainen on jatkuvasti tyytymätön ja näyttää sen selvästi, niin naista tympii jo ukon naama, sen ääni ja samassa tilassa oleminen.

Kyseessä voi olla myös esimerkiksi vaihdevuosioireet. Nainen ei itsekään tiedä, miksi on tyytymätön. Mies vain sattuu olemaan tulilinjalla.

Ne naisten vaihdevuodet alkaa ilmeisesti siis jo heti teini-iän jälkeen.

Vierailija
79/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi vain itse vaikuttaa tyytymättömyyteensä. Teit mitä vain, niin kauan kuin nainen tuntee mitä tuntee, et pysty sitä muuttamaan.

Vierailija
80/83 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ahdistuisin tommosesta :D toi ois niin ahdistavaa että hohhoijaa ! 

Se ois kivaa jos mies yllättäisi ihanasti joskus vaikka siivoamalla kodin ja tekis ruokaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi