Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otitko/otatko influenssa rokotteen?

Vierailija
01.12.2025 |

Sairastin viime talvena rajusti ja useita kertoja. Mietin olisiko rokote tarpeen. Onko siitä hyötyä oikeasti?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssarokotetta en ole ottanut koskaan, edellisestä sairastetusta influenssasta on neljännes vuosisata. Jos olisin ottanut rokotteet, niin luulisin, että ne olisivat suojanneet minua nämä 25 vuotta.

Tämä.

Itselläni aivan sama, ja 25 v.

Vierailija
42/53 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut. Sairastin influenssan viimeksi 35 vuotta sitten. Kesti 3 päivää. Kun oma immuunipuolustus toimii, miksi ottaa rokote?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota influenssaa rokotteena.

Vierailija
44/53 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisimmät tiedot kertovat että jopa koronarokotteiden tutkimusryhmässä alunperin kuoli lapsi kun rokotteita kehiteltiin ja nyt tiedetään useita lapsikuolemia koronarokotteista johtuen... sen sijaan korona ei koskaan ole tappanut yhtäkään lasta... maailmanhistorian suurimpia rikoksia ko. rokotteet...

Vierailija
45/53 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin, koska olen raskaana. 

Vierailija
46/53 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on saanut piikkikammoiset uskomaan, että rokotukset ovat haitallisia. Näin saadaan kuolleisuus ja kulkutaudit lisääntymään.

Vierailija
47/53 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viimeisimmät tiedot kertovat että jopa koronarokotteiden tutkimusryhmässä alunperin kuoli lapsi kun rokotteita kehiteltiin ja nyt tiedetään useita lapsikuolemia koronarokotteista johtuen... sen sijaan korona ei koskaan ole tappanut yhtäkään lasta... maailmanhistorian suurimpia rikoksia ko. rokotteet...

Valeuutinen! Ensimmäinen koronaan Ranskassa kuollut oli lapsi.

Vierailija
48/53 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin molemmat rokotteet. Minulla on ö-luokan keuhkot ja saan helposti keuhkokuumeen. Yritän pienentää sairastumisriskiä mahdollisimman paljon.

Vierailija
49/53 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun lopussa annettiin tuo rokotus ajanvarauksella.

Vierailija
50/53 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin vuosia sitten ja olen katunut että koskaan erehdyin tekemään sitä, sen jälkeen ilmeisesti luontainen vastustuskyky sairauksille romahti... ei ikinä enää näitä rokotteita

Vierailija
51/53 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-vuotias isäni ei ole eläissään ottanut influpiikkejä eikä koronapiikkejä. Vielä porskuttaa, eikä ole oikeastaan koskaan edes sairaana.

Niin varmaan. 

Vierailija
52/53 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko ottaa.

Vierailija
53/53 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaikki hyvinvointialueen tarjoamat rokotukset ja miksen ottaisi?

Minulla ei ole mitään persoonallisuushäiriötä, mikä saisi uskomaan salaliittoteorioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi