Otitko/otatko influenssa rokotteen?
Sairastin viime talvena rajusti ja useita kertoja. Mietin olisiko rokote tarpeen. Onko siitä hyötyä oikeasti?
Kommentit (53)
En ole koskaan ottanut. Sairastin influenssan viimeksi 35 vuotta sitten. Kesti 3 päivää. Kun oma immuunipuolustus toimii, miksi ottaa rokote?
viimeisimmät tiedot kertovat että jopa koronarokotteiden tutkimusryhmässä alunperin kuoli lapsi kun rokotteita kehiteltiin ja nyt tiedetään useita lapsikuolemia koronarokotteista johtuen... sen sijaan korona ei koskaan ole tappanut yhtäkään lasta... maailmanhistorian suurimpia rikoksia ko. rokotteet...
Venäjä on saanut piikkikammoiset uskomaan, että rokotukset ovat haitallisia. Näin saadaan kuolleisuus ja kulkutaudit lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
viimeisimmät tiedot kertovat että jopa koronarokotteiden tutkimusryhmässä alunperin kuoli lapsi kun rokotteita kehiteltiin ja nyt tiedetään useita lapsikuolemia koronarokotteista johtuen... sen sijaan korona ei koskaan ole tappanut yhtäkään lasta... maailmanhistorian suurimpia rikoksia ko. rokotteet...
Valeuutinen! Ensimmäinen koronaan Ranskassa kuollut oli lapsi.
Otin molemmat rokotteet. Minulla on ö-luokan keuhkot ja saan helposti keuhkokuumeen. Yritän pienentää sairastumisriskiä mahdollisimman paljon.
Lokakuun lopussa annettiin tuo rokotus ajanvarauksella.
otin vuosia sitten ja olen katunut että koskaan erehdyin tekemään sitä, sen jälkeen ilmeisesti luontainen vastustuskyky sairauksille romahti... ei ikinä enää näitä rokotteita
Vierailija kirjoitti:
80-vuotias isäni ei ole eläissään ottanut influpiikkejä eikä koronapiikkejä. Vielä porskuttaa, eikä ole oikeastaan koskaan edes sairaana.
Niin varmaan.
Olen ottanut kaikki hyvinvointialueen tarjoamat rokotukset ja miksen ottaisi?
Minulla ei ole mitään persoonallisuushäiriötä, mikä saisi uskomaan salaliittoteorioihin.
Tämä.
Itselläni aivan sama, ja 25 v.