Ruokaa laitettaessa on hyvä pitää kengät jalassa, jotta terävä veitsi ei tippuessaan aiheuttaisi haavoja
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oppinut hyppäämään sivuun veitsen tippuessa ja ehdin käytännössä aina ennen kuin se kolahtaa lattiaan. Jonkin sortin refleksi.
sivuttaisloikka sukkasillaan voi johtaa kaatumiseen- veitsi odottaa....
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä tiputtelisin teräviä veitsiä? Osaan kyllä pitää niistä kiinni.
Muistathan varmasti pitää oikeasta päästä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
En ole kuuteen vuosikymmeneen koskaan PUDOTTANUT veistä. Kuinka te veistä tiputtelette, vesi tippuu, veitsi ei.
todennäköisyys siis kasvaa koko ajan....
Vierailija kirjoitti:
Turvakengät ja viiltosuojahanskat
Kengät pitää olla sähköiskun kestävät siltä varalta että liesi on vahingoittunut. Kypärä, kuulosuojaimet, hengityssuojain, suojalasit sekä huomiovaatetus ei myöskään ole pahitteeksi. Työturvakortti, tulityökortti, ympäristöturvallisuuskortti, ensiapukortti sekä valttikortti ovat itsestäänselvyyksiä hygieniapassin lisäksi.
Minulla avaruuspuku päällä, kun kokkaan. Palosammutin käden ulottuvilla. Koskaan ei voi olla liian varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakengät ja viiltosuojahanskat
Kengät pitää olla sähköiskun kestävät siltä varalta että liesi on vahingoittunut. Kypärä, kuulosuojaimet, hengityssuojain, suojalasit sekä huomiovaatetus ei myöskään ole pahitteeksi. Työturvakortti, tulityökortti, ympäristöturvallisuuskortti, ensiapukortti sekä valttikortti ovat itsestäänselvyyksiä hygieniapassin lisäksi.
Kaikki sitten myös antistaattisena, jotta ei tule kipinöintä, jos sattuu kaasu vuotamaan tai jauhopussi putoamaan.
Ostaessasi osakkeita, yritä vältellä putoavia puukkoja.
Palovarusteet vaan päälle kun uusavuton aikoo keittiöön kokkaamaan.