Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maailma on tällainen ?

Vierailija
01.12.2025 |

Hirveän vaikeaa kaikki ja ihmiset ilkeitä . Miksi ei olisi maailma jossa kaikilla on hyvä olla ja kaikki saa rakkautta. Kaikille löytyy joku eikä tarvi yksin taivaltaa. 

-haaveilija hentoinen

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa ja liian tiheässä, siitä seuraa että ärtyvät ja tulevat ilkeiksi toisilleen. Sama ilmiö on todettu rottakokeissa.

Vierailija
2/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Minä yhdyn tähän. Väärin perustein "rakastutaan". Eli seksi edellä mennään, eikä arvot ja luonne edellä. -Ihmisfoobikko 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jotkut asiat saisi vähän helpommin toimimaan. Asiakas ei ole palvelija muille. Haluaa vaan hoitaa homman. Osassa helpotuksia ja joissain vaikeaa.

Vierailija
4/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...

Vierailija
5/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmisethän tässä maailmassa sotkemme maapallomme, sodimme ja sössimme muutenkin kaiken ja ns. kolmansissa maissa sikiämme liikaa...

Vierailija
6/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noin 90% ihmisistä on idiootteja!!!

Vierailija
7/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tällanen. Pieniä psykopaatteja pullollaan.

https://www.kaleva.fi/tutkimus-suomalaiset-ovat-lahes-maailman-huonoimp…

Lopeta niistä välittäminen, äläkä näe niitä ihmisinä, koska ne ei niitä ole.

Vierailija
8/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ihmisethän tässä maailmassa sotkemme maapallomme, sodimme ja sössimme muutenkin kaiken ja ns. kolmansissa maissa sikiämme liikaa...

Ainakin Kiinassa ,Intiassa syntyvyys on miinuksella.

Vierailija
9/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on sellainen miksi teet sen

- suuri filosofi

Vierailija
10/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään että viidakossa on 100 apinaa. Viidakko näyttää tasan siltä minkälainen älykkyys ja mielenmaisema niistä 80-90 on. Ei täs maailmassa tai siinä viidakossa mitää vikaa ole vaan näiden 80-90 mielenmaisemassa, ne ei osaa ottaa vastuuta itsestää, ne vaa möykkää kaiket päivät, ulvoo tyhjää, samaa aikaa ku ne 10-20 fiksua apinaa operoi sivussa ja ottaa sen mikä niille kuuluu, ne on täysin oikeutettuja siihen koska ne ajattelee ite ja on ottanu vastuun itsestään. Vastuun ottaminen ei ole kiljumista miten kaikki muut on huonoja, vaan katsomista että miksi minä olen, kasvaa siitä.

Vierailija
11/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin tuntea noin kun muutin pois kotikunnastani työn perässä. Nyt on hireän ulkopuolinen olo kokoajan ja töiden jälkeen todella yksinäistä.

12/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta on syntiin langennut. Maailmassa on paljon pahaa, mutta kyllä hyvääkin on, hyväntahtoisuutta, ystävällisyyttä ja auttamista.

Vierailija
13/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti turmelee kaiken. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Jumala rakastaa kaikkia

Vierailija
14/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minä yhdyn tähän. Väärin perustein "rakastutaan". Eli seksi edellä mennään, eikä arvot ja luonne edellä. -Ihmisfoobikko 

Kauniisti sanottuna olet homoseksuualien vihaaja? 

Vierailija
15/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synti turmelee kaiken. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Jumala rakastaa kaikkia

Heti on uskovaiset korppikotkat etsimässä saallista. 

Vierailija
16/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te teette siitä sellaisen. Nyt kun sodasta on ollut paljon puhetta niin haluan kysyä jotain kaikilta:

Jos sä seisot siinä poterossa toisen suomalaisen kanssa, tiiät että kohta voi tulla lähtö, vapiset kylmyydestä ja pelosta, onko sillä oikeasti väliä mikä sen sun taistelutoverin paino, puoluetausta, koulutus, sukupuoli, ihonväri tai mikään muukaan on? Mä vähä epäilen et ei oo

No miksi te tappelette ja kulutatte koko elämänne asioihin millä ei ole mitään väliä? Koska teille on luotu ne oppijärjestelmät ja se harha siihen eteen, syljette huonoa olianne muihin ettekä ikinä osanneet katsoa sisäänne kun ei kukaan käskenyt.

Lopettakaa se turha. Miyen te voitte tehä maailmasta paremma ku ette te saa tästä pikku palstastakaa parempaa?

Vierailija
17/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tekijälle. En jaksa enään välittää vaikka vihaajat polttaisi koko maailman. Pitää nauttia vähistä hyvistä ihmisistä ja hyvästä ruuasta. Taistelu lienee menetetty ja itse olen iloinen etten ole lapsia tehnyt tähän maailmaan. Tuommiopäivän kellon on laskettu olevan 89 sekunnnin päässä lopusta. Toivosta en luovu ikinä, mutta sivuston käyttäjät jo kertovat missä mennään. 

Vierailija
18/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Ihmiskunta on syntiin langennut. Maailmassa on paljon pahaa, mutta kyllä hyvääkin on, hyväntahtoisuutta, ystävällisyyttä ja auttamista.

Hyväntahtoisuuteen, ystävällisyyteen tai auttamiseen ei tarvita mitään uskontoa. Uskovaisissa ihmisissä on myös paljon pahaa ja halua hallita toisia uskonnon kautta. Mennä auttamaan surevaa ja hädänalaista vaikka tarkoitus on vain saada hänet omiin riveihin tai kiillottaa omaa sädekehää muiden silmissä.

Vierailija
19/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä saat harrastaa seksiä mutta kolmansissa maissa kuvittelet että naiset päättää koska seksiä harrastetaan? V että olet tyhmä ihminen.

Vierailija
20/21 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että joidenkuiden pitää saada enemmän enemmän enemmän. Sotiin, nälänhätään ym on syynä ainoastaan ihmisen pohjaton ahneus.  Ei kukaan aloittaisi sotaa jos ei siitä hyötyisi tai luulisi hyötyvänsä jotain. Eikä ihmisten oloja heikennettäisi jos ei siitä joku hyötyisi enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan