Auttakaa mua päättämään, hankinko väliaikaisen sängyn vai en?
Nukun tällä hetkellä lattialla. Sellainen sänky, jonka oikeasti haluaisin ei mahdu tämän asunnon pieneen makkariin, se on melko kallis ja olisi todella hankala muuttaa. Samalla olen juuri etsimässä uutta asuntoa ja muutto tapahtuu lähikuukausina.
Nyt saisi tarjouksesta edullisesti tilapäisratkaisun tähän enkä enää nukkuisi lattialla. Se sänky olisi myös kevyt ja helppo muutossa. Mutta mitä teen sille sitten, kun/jos olen löytänyt uuden toivottavasti pysyvämmän asunnon?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos patjalla nukkuminen kuitenkin ns. toimii, eli et könyä aamuisin ylös selkä jäykkänä ja jos se toivesänky on oikeasti tärkeä ja odotettu hankinta, niin ehkä kannattaa jäädä lattialle. Jos taas on terveydestä kyse, nin tilanne on eri.
Patja on tosi hyvä eikä ole mitään selkäkipuja. Mutta lattialla on välillä vähän vetoisaa ja kylmä. Se on ehkä ainoa ongelma.
Ja se "toivesänky" ei ole niin maailman tärkeä. Se on ihan kiva, mutta mitään pakkoa sitäkään saada ei ole.
Todella vaikeaa löytää kivaa sängynrunkoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muutto tapahtuu lähikuukausina, en varmaan hankkisi nyt uutta sänkyä. Paitsi jos lattialla vetää tms. Mutta jos hankit niin voithan myydä tai lahjoittaa sen myöhemmin pois.
Totta. Muutto riippuu ihan siitä, kuinka nopeasti löydän uuden kodin. Voi olla, että pari kuukautta, tai kauemmin.
Mietin kanssa toria, mutta en tiedä uskallanko käytettynä ostaa. Tarvitsen vaan siis sängyn rungon, patja on. Ap
Mikä riski on käytetyssä sängyssä?
Luteet
Jep. Kaikissa lehtijutuissa varotellaan ostamasta sänkyä käytettynä, koska sen mukana voi saada luteita.
Mihin ne
No en minä tiedä, mutta kaikki asiantuntijat ja tuholaistorjujat varoittelevat hankkimasta verhoiltuja tai puukalusteita käytettynä. Sängyt suurin riski.
Älä tuhlaa. Tulee vaan turhaa romua muutettavaksi ja pois saatavaksi. Osta kunnon sänky sitten, kun on kunnon asunto.
Vierailija kirjoitti:
Mene jonkun miehen sänkyyn
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa. Tulee vaan turhaa romua muutettavaksi ja pois saatavaksi. Osta kunnon sänky sitten, kun on kunnon asunto.
Tuo nykyinen patja on oikein hyvä ja kunnollinen. Sen haluaisin pitää. Kun vaan löytyisi jostain sille kiva runko, niin ongelma olisi ratkaistu. Kaupoissa vaan ei uutena ole mitään kivaa ja torissa olisi kaikenlaista, mutta luderiskin takia ei uskalla ostaa. 🤔 Ap
Ilmapatja. Vuoraa hyvin sekä alta että päältä. Roskat pienetkin tekevät reikiä ilmapatjaan.