Miksi Juhla Mokka yhä maksaa 10 eur paketti??
Kommentit (88)
Ite en enää osta juhlista myöskään, lidlistä ostan kahvin, no, juon kyllä papukahvia tällähetkellä😀 liian korkee hinta että maksaisin
Täytyy varmaan alkaa tilaamaan kahvipapu säkki suoraan tuottajalta ja paahtaa ja jauhaa itse. Tulis varmaan halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kupillinen maksaa varmaan 15 cnt. Jotain suhteellisuudentajua nyt.
Tätä samaa pskavammaista änkytystä selittäisit vaikka paketti maksaisi 30€.
"Noku mutku-lutkuku se yksi kupponen maksaa vain önnönnönnönnööö..."
Niin? Kupin hintahan siinä ratkasee saatanan urpo
Ei, vaan kustannus vaikkapa vuositasolla. Meillä menee paketti viikossa, normaalihinnalla siin noin 500€/vuosi. Kun kyttää noita vitosen tarjouksia ja pitää pientä varastoa, säästää 250€ riihikuivaa vuodessa. Varaston pito maksaa, mutta silti säästö on suhteessa merkittävä. Noin hyvät sijoituskohteet on harvassa, omassa salkussa ei ole yhtään noin hyvää. Tällä hetkellä minulla on kaapissa 13 pakettia.
Vierailija kirjoitti:
siks että kofeinistit tajuaisivat lopettaa kofeiinin käytön. ihan terveyssyistä.
Nykyhintojen perusteella ison osan kansasta pitäisi lopettaa syöminen ylipäätään - terveyssyistä?
Itse en mainitusta kahvista maksaisi edes viitosta paketti. Sitähän joutuu keittimeen lappamaan puoli paketti kerralla, että kahviin tulee edes aavistus väriä ja maku on samaa luokkaa kuin veden olisi laskenut kävyn läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juntit maksaa rännivedestä vaikka maksaisi 15€. Länsinaapurin kahvit pesee noi 100-0 ja on tällä hetkellä halvempia.
Ei ny ihan ensimmäisenä tule ruotsi mieleen kahvista.
Ei tule Suomikaan. Ruotsalaiset sentään osaavat paahtaa sen niin, että on oikeasti hyvää. Suomessa paahdettu on kitkerää kuraa lajikkeesta ja paahtoasteesta riippumatta.
Koska hölmö kansa ostaa sitä hinnalla millä hyvänsä. Koska Suomessa kerran ylös hilattu hinta tai vero on laskenut? Ei koskaan.