Miksi Juhla Mokka yhä maksaa 10 eur paketti??
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä kun normaalilla ihmisellä paketti kestää 2-3kk?
Meillä kestää paketti 2-3 päivää. Normaaleita ihmisiä mekin olemme.
Neljä mukillista päivässä niin kestää 8 päivää. 2 ihmistä 4 päivää ja 4 ihmistä 2 päivää. Kalliiksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua, kun hyvääkin kahvia saa halvemmalla.
Just just. Ja seuraavaan hengenvetoon tulee aina sitten joku lidel tai k-menu kahvi suositus.
Mulla on yhdeksän kahvipakettia varastossa. Tarjouksesta ostettua.
Aamulla taas keitän kunnon sumpit. Ah, mikä ihana kahvin tuoksu leviää keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua, kun hyvääkin kahvia saa halvemmalla.
Niin varmaan
siks että kofeinistit tajuaisivat lopettaa kofeiinin käytön. ihan terveyssyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei juo suodatin kahvia enää, kahvi jauhetaan itse pavuista. Ok, boomerit juo Kura Mokkaa
Hehheh..mitä siitä kahvista tulee jauhamisen jälkeen.
Kahvi säilyy paremmin papuina, mutta se syy kokonaisten papujen ostoon on, ettei niihin voi piilottaa sekaan paskaa ja lastulevyjätettä.
Nykymaailmassa sääntö menee niin, että jos tuote on prosessoitu tunnistamattomaksi, niin siihen on yleensä lisätty täytteeksi paskaa. Esim, siihen juhlamokkaan on lisätty kaikki se jäte, mitä kokonaisista pavuista jää yli bulkklaivan ruumaan.
Älä nyt jauha paskaa :D
En jauha :D
Lavazzaa tai segafredoa yleensä. 18-20€ kg amazonista.
Kun varastot on täynnä kalliilla ostettuja tuotteita niin hintaa ei voi laskea vaikka minulle hinta laskeekin. Ja jos jossain tuotteessa minulle hinta ta nousee niin se hinnan korotus on siirrettävä hintoihin heti eikö silloin pidä miettiä sitä että varasto on vielä täynnä halvemmalla ostettua
Kahvin juonti on epätervellistä, aivoille.
Onko pakko juoda 2-3 pakettia viikossa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kestää paketti 2-3 päivää. Normaaleita ihmisiä mekin olemme.
Neljä mukillista päivässä niin kestää 8 päivää. 2 ihmistä 4 päivää ja 4 ihmistä 2 päivää. Kalliiksi tulee.
Mikä nyt kenellekin sitten on kallista. Meille ainakaan kahvi ei sitä ole.
- se jolle vastasit
Nyt on Citymarketissa Presidentti tarjouksessa alle 5 euroa paketti. Aikaisempina vuosina joulukuussa on ollut juurikin ennen itsenäisyyspäivää ja joulua paljon kahvitarjouksia ja sekä Citymarketissa, että Prismassa pitkä joulutarjous JuhlaMokasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yhdeksän kahvipakettia varastossa. Tarjouksesta ostettua.
Aamulla taas keitän kunnon sumpit. Ah, mikä ihana kahvin tuoksu leviää keittiöön.
Tiesitkö että kahvi säilyy tuoreena vain muutaman kuukauden?
Lidl näyttää keskisormea mafia-marketeille myymällä Emilia-kahvia alle 2€/paketti.
Vierailija kirjoitti:
Itiksen prismassa tänään Löfbergin tummapaahto 5 euroa paketti. Ostin kaks \,,/
Löfbergin 3-4 paahtoasteen keskipaahtoiset on kyllä minun makuuni, Se tiukin 5-paahto on aika vahvaa, mutta ok maidon ja sokerin kanssa jos niitä käyttää.
Voihan sitä laittaa toki vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Firma keksinyt hienon markkinaraon.
Antijuhlamokkaa ruotsalaisella sukunimellä suomalaisille wannabeehipstereille.
juntit maksaa rännivedestä vaikka maksaisi 15€. Länsinaapurin kahvit pesee noi 100-0 ja on tällä hetkellä halvempia.
Vierailija kirjoitti:
juntit maksaa rännivedestä vaikka maksaisi 15€. Länsinaapurin kahvit pesee noi 100-0 ja on tällä hetkellä halvempia.
Ei ny ihan ensimmäisenä tule ruotsi mieleen kahvista.
Just join Emiliaa 1,50e/paketti. Oli yllättävän juotavaa tuohon hintaan. Omaan makuun ehkä vähän liian vahvaa, joten aamulla kokeilen laittaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
No eihän kestä, se on jo pilalla 3 kk jälkeen.