Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni siirtää joka kuukausi koko palkkansa miehen tilille

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on omat fetissimme ja pervoutemme, mutta miksi, miksi niistä pitää saada kertoa julkisesti? En minäkään kerro kaikille mistä pidän ja mitä minun makuuhuoneessa tapahtuu.

Rahansiirto ei liene makuukammarijuttuja kuitenkaan?

Vierailija
22/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun provider-mies siirtää palkkansa mun tilille. Ostan ruuat, maksan laskut ja kaikki kulut, itseeni laitan n. tuhat euroa palkasta.

Se on oikein. Näin miehen kuuluukin tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks! 

Vierailija
24/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä ymmärrän nämä roolileikit mutta rahan siirtoa en. Vaikka miten on yhteinen sopimus niin taloudellista valtaa ei pidä toiselle antaa ikinä. 

Vierailija
25/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon näköisellä rumalla naisella ole muuta mahdollisuutta kun alistua miehen tahtoon. Sairastahan tuo on utta minkäs tet kun naiset on tyhmiä.

Vierailija
26/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi että tyttäreni eläisi noin ja itse en todellakaan suostuisi. Makkarissa voisin olla sidottavana joskus mutta muuten tuo kuvio on älytön

Vierailija
27/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sairasta ihmispoloa löytänyt toisensa. Mutta pervoilusta pitää saada kertoa lehdessä, huhhuh.

Vierailija
28/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mua varten tuollainen. Mä päätän itse pukeutumiseni yms. Exän kanssa meillä oli yhteinen taloustili jonne kumpikin laittoi rahaa ja sieltä meni talolainan lyhennys yms. Ruokaa osti kumpikin. 

Nyt maksan yksin kaikki talon kulut. En helposti enää huoli miestä parisuhteeseen. Mulle riittää toistaiseksi seksisuhde.

N46

Vierailija
29/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa naisen laskevan joskus alleen, kun ei anna lupaa päästä vessaan.

Vierailija
30/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon näköisellä rumalla naisella ole muuta mahdollisuutta kun alistua miehen tahtoon. Sairastahan tuo on utta minkäs tet kun naiset on tyhmiä.

Ihan tavallisen näköinen nainen kyllä on. Ei silti tarvitse rumankaan alistua mihinkään tuollaiseen, jos ei itse halua. 

Naiset yleisesti ottaen ei ole tyhmiä, joten lopeta jo tuollainen lapsellinen märinä.

N46

Vierailija
31/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on omat fetissimme ja pervoutemme, mutta miksi, miksi niistä pitää saada kertoa julkisesti? En minäkään kerro kaikille mistä pidän ja mitä minun makuuhuoneessa tapahtuu.

Hyvä se on katsoa miten porukka täällä elää. 

En todellakaan halua tietää mitä naapurit duunaa.

Vierailija
32/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä ymmärrän nämä roolileikit mutta rahan siirtoa en. Vaikka miten on yhteinen sopimus niin taloudellista valtaa ei pidä toiselle antaa ikinä. 

Joskus on pakko mikäli haluaa , että yleensä on taloutta sen pitää olla sen hoidossa joka siihen kykenee. 

Vierailija
33/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa naisen laskevan joskus alleen, kun ei anna lupaa päästä vessaan.

Nii in 🥵

Vierailija
34/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tietäisit millaiset kaljamahaiset miehet käyvät dominoitavana maksua vastaan... ja samaiset miehet käyttävät muitakin palveluita jos ei muuten naista saa.

Vierailija
35/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ilmeisesti pelkäävät kahden aikuisen ihmisen tasa-arvoista ja tasa-vertaista suhdetta. Ymmärrän, että ihmisillä on fetissinsä, jotka saattavat useimpien mielestä olla kummallisia tai ällöttäviä, muttettä laittaa koko ihmissuhteen pyörimään _yhden_ fantasian/fetissin ympärille ei kuulosta kovin tavoiteltavalta tai terveeltä.

Hesarissa oli olisko ollut vuosi sitten juttu "Teemusta", joka myös alistui 24/7. Onkohan tällainen yleistymäänpäin vai kerrotaanko niistä vain enemmän?

Vierailija
36/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin takana olevissa tekstitauluissa on osa heidän sopimistaan suhteen säännöistä. Yksi niistä on se, että heillä ei ole turvasanaa. Se kertoo välillämme olevan luottamuksen määrästä. 

Vierailija
37/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni, 36, siirtää joka kuu koko palkkansa avopuolisonsa Mikan, 36, tilille.

Mika sanelee muun muassa Jennin vaatetuksen ja harrastukset. Jenni ei päätä itse juuri mistään ja tämä kaikki hänen vapaasta tahdostaan.

Sitten ovat makuukamarihommat. Kuvastoon kuuluu nahkavaljaita, piiskaa ja sitomista nyt ainakin.

Vierailija
38/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on myös lapsia edellisistä suhteista... Toivottavasti lapset saavat jossain muualla terveen parisuhteen mallin. Vaikka väittävätkin peittelevänsä lapsilta sen, miten alistuva nainen tässä on... Kyllä lapset hoksaa tollaset!

Vierailija
39/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on taloudellista väkivaltaa ja alistamista. Tuo nainen on oikeustoimikelpoinen eikä holhouksenalainen.

Vierailija
40/71 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin takana olevissa tekstitauluissa on osa heidän sopimistaan suhteen säännöistä. Yksi niistä on se, että heillä ei ole turvasanaa. Se kertoo välillämme olevan luottamuksen määrästä. 

Entä jos iskee paniikki ihan yhtäkkiä? Vaikka ahtaan paikan kammo? Miten siitä selviää jos kumppani ei siltikään lopeta kun turvasanaa ei ole? Mitä se tekee suhteelle? Tai pääkopalle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi