Sebastian Tynkkynen aikoo adoptoida kaksi afrikkalaista lasta
Hyvä kun adoptoivat kun eivät vielä voi muutoin saada lapsia
"Kansanedustaja Sebastian Tynkkynen ja hänen avopuolisonsa Alan suunnittelevat adoptioprosessin aloittamista. Tynkkynen kertoo isyyshaaveestaan IS:n Tosi perheestä -podcastissa".
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen - maailman tekopyhin uhriutuja
Ihan vaan tyypillistä HellariPersuilua.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää tyyppi oikeassa puolueessa? Outoa elää asioita joita oma puolue vastustaa ja itse ajamassa niitä asioita.
Todellakin on, ihana Sebastian. En tiedä onko huhu totta, onnea heille.
SDPläiset, Vihreät ja Vasemmisto ovat käsittäneet perusuomalaiset aivan väärin. Meillä ei ole mitään erivärisiä vastaan, mikäli he tekevät Suomessa töitä, ei mitään tukityöllistettyjä tukieurojen perässä tulleita pätkätyöntekijöitä, vaan oikeita töitä, opiskelevat Suomen kielen ja kulttuurin ja käyttäytyvät asiallisesti.
Hyvin harva maamu täyttää nämä vaatimukset. Ei näitä sossuntukien perässä Suomeen tulevia yleensä kiinnosta suomalainen kulttuuri, kieli, käytöstavat eikä rehellinen elämä.
Ei minun työssäkäyvän suomalaisen tarvitse elättää Sebun kumppania, ei kärsiä hänen rötöksistään eikä raiskauksistaan, eikä maksaa hänen tulkkejaan.
Mietipä vihervassari näitä.
Vierailija kirjoitti:
"haluan, että hän pystyy juurtumaan ja ymmärtämään, että hän on aivan samalla tavalla suomalainen kuin ne muutkin luokkakaverit siinä luokassa"
Saattaapi lapsi kuitenkin kokea epätasa-arvoa, vaikka itse pitäisi itseään tasa-arvoisena muihin nähden.
Mitäs sit kun koulussa persujen lapsi hakkaa Sebun rikastajat? 😊
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihtoa!
Mutku Mutku se on sitä PAREMPAA väestönvaihtoa noku mutku Sanna noku
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sit kun koulussa persujen lapsi hakkaa Sebun rikastajat? 😊
"Vihervassareiden vika!!!"
Savimajoja pihalle niin mahtuu koko Allanin suku.
Vaihtelua Sebulle vaihtaa muidenkin ku vaan omia vaippojaan. 😊
En oikeasti enää kestä tämän idiootin kaksinaismoralismia. Kuka perkele tämän on eduskuntaan äänestänyt...
Persut tänä vuonna jo 100 000 matua hankkineetkin.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti enää kestä tämän idiootin kaksinaismoralismia. Kuka perkele tämän on eduskuntaan äänestänyt...
Vankat ja tanakat perusSuomalaisten masinoiman väestönvaihdon tukijat.
Sebulla onkin kymmenen avustajaa.Viisi pyllynpyyhkijää ja viisi karvojen nyppiää.Allani kun tykkää posliinista.
No antaisitteko itse noille valkoisen lapsen?
Vierailija kirjoitti:
No antaisitteko itse noille valkoisen lapsen?
No eihän taparikollinen voi adoptoida yhtään mitään.
Eikö hänellä jo ole afrikkalainen? Eikö yksi riitä?
Persut ovat kaikki kaksinaismoralisteja.