Te, joilla sairas lapsi! Oliko raskautenne jotenkin erilainen, oireettomampi tms?
Kun olen jo vkolla 16 enkä tunne itseäni raskaana olevaksi ollenkaan. " ed raskautta olen ollut tosi väsynyt ja huonovointinen, ja muutenkin nyt on jotenkin kammottava tunne että kaikki ei ole kohdallaan, pelottaa että nytkö se sairas lapsi sattuu kohdalle...
Suvussa eikä kaveripiirissä ei ole yhtään, joten todennäköisyyslaskelmatkin on jo sitä luokkaa että hirvittää... :(
Kommentit (27)
Toisen lapsen toisessa ultrassa oli jotain häikkää ja jouduttiin jopa vaihtamaan konetta, kun ei saatu selvyyttä. Kaikki oli kuitenkin kunnossa.
Kun lapsi syntyi, niin hänelle jouduttiin tekemään leikkaus. En voi mitenkään tietää, että näkyikö siellä ultrassa ehkä sittenkin jotain, mitä ei osattu tulkita oikein, tai ehkän on katsottu jotain muuta, joka ei liittynytkään tehtyyn leikkaukseen.
Tosi asia kuitenkin on, että asialle ei olisi mitään voinut, niin kauan, kuin vauva oli mahassa.
minulla on ollu 2 tuulimuna raskautta, molemmissa pahemmat oireet kuin normaali raskauksissa
mutta minulla koko ajan tunne, ettei vauvalla ole kaikki hyvin. Ensin pelkäsin tuulimunaraskautta, keskenmenoa, sitten että syntyy ennenaikojaan. Rakenneultraan meneminen hirvitti, mutta siellä kaikki ok. En osannut kuitenkaan luottaa että kaikki ok, joten kävin vielä myöhemmin yksityisellä.
Jotenkin sitä vaan aavisti, äidinvaisto tai jotakin.
ja raskaus täysin oireeton. minulla on terve tyttö lapsi ja raskaus täysin oireeton. oireettomuus ei kerro mitään sikiön terveydentilasta
Minulla oli myös vahva tuinne siitä, että vauvalla ei kaikki hyvin, odotin vain päivää, kun hän kuolee kohtuuni ja olin sataprosenttisen varma, että jokin vamma hänellä on.
Terve poika syntyi, nyt jo kolmivuotias vesseli.
oksentelin viikolle 16 ja loppuraskaus suht. ok, lopussa raskausmyrkytys. Syntyi terve lapsi.
Toka raskaus aivan hirveä, oksensin koko ajan ja supisteli ja kaikkea mahdollista. Syntyi terve lapsi.
Kolmas raskaus täysin oireeton, olin jo hädissäni että näinköhän on jotain pielessä. Syntyi terve lapsi (joka on ulkonäköä ja luonnetta myöten aivan kuin minä -> tutut geenit, ei oireita?).
Ei siis kannata turhaan huolestua.
Vierailija: