Mikä on ällöttävin ruoka jota olet koskaan maistanut?
Kommentit (105)
Ei ole olemassa ällöttävää ruokaa. Ruokaa on syytä kunnioittaa.
Kaikilla ihmisillä ei ole ruokaa.
Everybody. Inttiaikoina sillä nimellä kutsuttiin sörsseliä johon oli sotkettu kaikki viikon tähteet. Mettäkeikalla sitä vähän söi kun oli helv..kova nälkä.
Callos madrilenos tapakset. Lehmän vatsalaukkua, sisäelimiä, sian kärsää... 🤮
Vierailija kirjoitti:
Munavelli. Hyi!
Tarkoittaako tämä siis...
Kananmunakastike (maitopohjainen kastike johon lisätään hienonnettuja keitettyjä munia)
Olin kaverini luonaä pikkutyttönä yötä ja seuraavana päivänä lounaaksi tarjottiin verikampsuja. Jo haju oli outo, mutta kyllä teki tiukkaa hyvin kasvatettuna syödä ja kiitellä nätisti, kun jouduin peittelemään yökkäyksiä ja silmistä valui vettä.
Oma äitini teki aivan ihanan makuisia reunoilta rapsakoita verilettuja, mutta nuo kamput mitä söin, olivat ilmeisesti keitettyjä verimöykkyjä.
Luulen, että tuotakin ruokaa voi tehdä maistuvammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Munamaitoon tehty makaronilaatikko
Öööh se tehdään ilman kananmunaa
En ymmärrä joukkoa ihmisiä jotka laittaa ja pilaa sen kananmunalla
Vierailija kirjoitti:
Ns. perinneruuat. Erityisesti kaljavelli veriklimpeillä.
Luin ensimmäisen kerran tältä palstalta kaljavellistä, ja kyllähän se kieltämättä kuulostaa siltä, että joku on oksentanut tuoppiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa ällöttävää ruokaa. Ruokaa on syytä kunnioittaa.
Kaikilla ihmisillä ei ole ruokaa.
Tuolla periaatteella ihmiskunta ei olisi koskaan kehittynyt. Mene sinä asumaan risumajaan, sillä kaikilla ihmisillä ei ole asuntoa.
Kalakukko, karjalanpaisti, ja koulun tilliliha kasarilla.
Kaikki muu menee.
Portugalissa oli sellaisessa liemessä lilluvia limaisia naudan verkkomahan paloja. Se oli mulle liikaa.
Kerran myös luulin kylässä saavani lihapataa, mutta lihan seassa löytyi mm. munuaisen paloja...
Vierailija kirjoitti:
Kalakukko, karjalanpaisti, ja koulun tilliliha kasarilla.
Kaikki muu menee.
Tilliliha. Miten on mahdollista saada kastikkeesta niin limaista ja oudon makuista? Ja se "liha"...
En tykkää rössypotuista, toki olen sitä joutunut syömään. Verilätyt taas on herkkua. Kesäkeitto ei ole mielestäni hyvää, toki sitäkin olen joutunut syömään. Enkä ymmärrä maidossa keitettyä makaronivelliä
Pohjanmaalainen perinneruoka klunssipata, vai mikä se oli? Niin kuin klimppisoppa mutta makea. Jo tuo klimppisoppakin on karmeaa mutta ajattelepa se vielä limaisempana ja makeana.
Nakkikeitto ja nakkikastike oli kouluruuista sellaisia että oli niin hirveitä että en ole aikuisiällä enää maistanutkaan. Kuitenkin kerran töissä ruokaillessa luulin että tarjolla on kananfilettä mutta ensipuraisulla paljastuikin possunlihaksi. Se koostumus sai oksennuksen käymään kurkunpäässä, joten varmaan sianlihapihvi on kuvottavin yli kaiken.
Noissa siis koostumus yksinkertaisesti se tekijä, sillä kyllä sikaa tulee syötyä erilaisissa muodoissa.
Munavelli. Hyi!