Millaisesta teinin kotonariehumisesta soittaisit 112? Vaikka tilanne menisi ohi, millainen olisi syy soittaa?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42-vuotias joten voit lopettaa tuon typerän koulukiusauslällättelysi. Minä en ole sinun laillasi lapsen tasolla.
Lopetan sen heti,kun alat käyttäytyä kuin 42-vuotias. Niin kauan kuin käyttäydyt kuin alle 12-vuotias lapsi, saat vastaukset sen mukaisesti.
Sinä et voi lopettaa sitä koska olet henkiseltä tasoltasi kuin alle 12-vuotias lapsi. Komeasti tosin osaat projisoida oman käytöksesi muihin. Ilmeisesti narkkarihuoramutsisi on opettanut.
Onko tuo mielestäsi 42-vuotiaan aikuisen tyypillistä käytöstä? Jos kyllä, toivon todella, ettei sinulla ainakaan lapsia ole.
PRÖÖÖT!
Onko tuo mielestäsi 42-vuotiaan aikuisen tyypillistä käytöstä? Jos kyllä, toivon todella, ettei sinulla ainakaan lapsia ole.
Vierailija kirjoitti:
Muutama esimerkki:
1. Väkivaltaisuus
2. Itsetuhoisuus
3. Paikkojen rikkominen
Nuo kaksi ensimmäistä, juu.
Ei tuo kolmas ole. Tai riippuu tehosta. Jos on muille vaaraksi tai itselleen vaaraksi niitä paikkoja hajottaessa.
Jos on homma jo ohi, niin ei se hätä akuutti ole, vaan muut toimet. Auttava puhelin ja neuvovat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42-vuotias joten voit lopettaa tuon typerän koulukiusauslällättelysi. Minä en ole sinun laillasi lapsen tasolla.
Lopetan sen heti,kun alat käyttäytyä kuin 42-vuotias. Niin kauan kuin käyttäydyt kuin alle 12-vuotias lapsi, saat vastaukset sen mukaisesti.
Sinä et voi lopettaa sitä koska olet henkiseltä tasoltasi kuin alle 12-vuotias lapsi. Komeasti tosin osaat projisoida oman käytöksesi muihin. Ilmeisesti narkkarihuoramutsisi on opettanut.
Miksi käytät itsestäsi pronominia sinä?
TÖÖÖÖÖ!!!
Oisko aika laittaa se korkki kiinni tältä iltaa?
Kyllä olisi, laita heti. Ja huomenna sitten heti aamulla menet työnhakuun ja lakkaat tuon vuosia kestäneen palstalla aamusta iltaan notkumisesi. Muutkin aikuiset ihmiset elättävät itsensä eivätkä jatkuvasti paru yhteiskunnalta tukia.
Nyt se väkivaltaisen kodin kasvatti sekosi lopullisesti. Voi pientä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖÖÖÖÖ!!!
Oisko aika laittaa se korkki kiinni tältä iltaa?
<
Voi miten söpöä, kun 12-vuotias lapsi yrittää olla hauska. Harmi, ettet kuitenkaan siinä onnistunut. Mutta saat tsemppipalkinnon yrittämisestä. Nyt unille, koska huomenna sinulla on taas koulupäivä.
No jos vaikka lähtee kännissä ajamaan autoa tai tekee muuta suoraan henkeen ja terveyteen liittyvää uhkaa.
Esim aseellisesti tai on syytä epäillä että ajaa auton Kallioon tai rekkasn tms.
Tosin en soittaisi jos tilanne on ohi. Koska hätänumero on hätänumero.
Hätätilanteita varten
Tiedän perheen, jossa vanhemmat vässyköitä teinin kanssa. Eivät rajoita, eivätkä anna rangaistuksia, ei uskalleta. Sitten kun teini pimahtaa, niin aina ambulanssi paikalle. Vanhemmat myös kieltäytyvät kotitehtävistä kun silloin lapsi suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖÖÖÖÖ!!!
Oisko aika laittaa se korkki
Voi miten söpöä, kun 12-vuotias lapsi yrittää olla hauska. Harmi, ettet kuitenkaan siinä onnistunut. Mutta saat tsemppipalkinnon yrittämisestä. Nyt unille, koska huomenna sinulla on taas koulupäivä.
Se ei ollut mikään yritys olla hauskaa vaan KÄSKY että sinä palstalla mesoava elämäntapatyötön nistipaska haet itsellesi töitä ja otat vastuun omasta elämästäsi. Voin taata että enemmistö suomalaisista on kyllästyneitä sinuun ja kaltaisiisi loisiviin paskaläjiin jotka vielä syljeskelevät elättäjiensä silmille.
NÖF NÖF NÖF!!!!