Minkälainen olit lapsena?
Sori kun vähän huijasin, kysymys jonka halusin esittää ei ole otsikossa. Mutta otsikko on tarpeellinen vastaamisen kannalta.
Kun luit otsikon kysymyksen ja aioit vastata siihen, niin minkäikäistä itseäsi ajattelit silloin? Minkä ikäinen ihminen sinulle ylipäätään tulee mieleen, kun kuulet sanan lapsi?
Kommentit (12)
Huumorilla. "Around 20v teinipoika joka istuu pleikkarin kapula kourassa. Venyttellee esinahkaansa eikä ossaa muutakuin huonosti vittuilla ihmisille netin yli."
Ajattelin itseäni 4-vuotiaana, koska silloin opin lukemaan eikä minulla ole kovin paljon muistikuvia ajasta ennen sitä.
Mutta tosiaan, ovathan alakouluikäisetkin vielä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin itseäni 4-vuotiaana, koska silloin opin lukemaan eikä minulla ole kovin paljon muistikuvia ajasta ennen sitä.
Mutta tosiaan, ovathan alakouluikäisetkin vielä lapsia.
Niin on yläaste ikäisetkin lapsia.
9-vuotiaana. Silloin tapahtui kaikenlaista ikävää.
Lapsista yleensä puhuttaessa mietin ala-astelaista. 7-12 vuoden välillä.
Hiljainen, arka ja ujo. Tunnollinen ja ok koulussa. En halunnut vaivata äitiäni negatiivisilla asioilla kuten kiusaamisella ja yksinäisyydellä, ettei se olisi pahoittanut mieltään. Kaverisynttärit oli pahimpia, koska "kaverit" esitti kaveria just siellä synttäreillä, ja kiusasivat sitten niistäkin kunhan päästiin valvovien silmien alta pois.
Kotona myös rauhallinen, jopa vetäytyvä. Tykkäsin piirtää ja kunhan olin tarpeeksi iso, niin lainasin kirjastosta satuja, joita sitten kuuntelin kasetilta. Äiti kertoo yhä, miten ihanan helppo lapsi olin. Vauvanakaan en kaivannut syliä vaan viihdyin itsekeni lattialla. Selvisin hyvin jo ekaluokkalaisena tunteja yksin kotona koulun jälkeen.
En ajatellut itseäni lainkaan. Tulin vain katsomaan mitä kirjoitat tai muut kirjoittavat
Meinasin vastat, että pieni.
5-vuotias.