Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain rekryagentilta ehdotuksen toimarin pestiin

Vierailija
30.11.2025 |

Mitä kaikkia ongelmia tämä voi sisältää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain mätää tuossa on pakko olla, jos kontaktoidaan pitkäaikaistyötöntä.

AP

Ja kontakti toimariehdokas kyselee vauvalta mitä pitäs tehdä 🤣  Älä nyt ainakaan maksa mitään kellekään.

Vierailija
22/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sun tehtäviin kuuluisi?

Ainakin firman johtaminen. En tosin usko edes itse itselläni olevan mitään sananvaltaa, jos yrittäjä itse olisi siellä paikalla. Varmaan olisin vaan vastuussa kaikesta.

Onko sulla siis johtamisen kokemusta? Tiedät, mitä "firman johtaminen" tarkoittaa? 

En, mutta minulta kysyttiin halukkuutta tuohon tehtävään.

AP

No nyt vähän valoja päälle.. etsitään hyödyllistä idioottia, jota vedätetään juustolla, ja joka ottaa vastuut toiminnasta. Ihan kaikella rakkaudella, mutta mikään vakavasti otettava, laillisesti toimintaa pyörittävä firma ei rekrytoi toimariksi ulkopuolista tuntematonta ilman johtamiskokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse pois ja kovaan

Vierailija
24/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista joutua vastuuseen jostain?

TOTTAKAI, mikä olet koulutukseltasi, etkö ole lukenut yritys puolen lainsäädäntöä, etkö ole perehtynyt kirjanpito asioihin, eikö henkilöstö hallinto asiat ole tuttuja lisättynä kaiken maailman liittojen kiemuroilla, mitenkäs hyvin tunnet rahoitus alaa Jos et ole, älä  rupea ihan vaan puheiden perusteella toimariksi. Yrityksen koosta riippuu paljon mitä vastuullesi sälytetään, mutta voit nyt vilkaista vaikka Googlesta ettei mun tartte kaikkea tänne kirjoittaa...minusta vaan tuntuu ettet sinä oikeesti tiedä asiasta hevon humppaa, siksi toistan ensimmäisen ohjeen sitä vielä hiukan korostaen kirosanalla: ÄLÄ HELVETISSÄ RUPEA! Esimerkiksi sinä vastaat kirjanpidosta ja sen oikeellisuudesta koska joudut sen joka vuosi allekirjoittamaan, virheet johtaa eittämättä tuomarin pakeille. Hyvä kirjapitäjä on aina arvokas asia. Hyvän kirjanpitäjän tunnistaa siittä että hän antaa myös ohjeita mihin pitää kiinnittää huomiota eikä vaan pelkästään laskuta palveluistaan.Tässä siis alustusta aiheeseen...se ei todellakaan ole mikään leikin asia, vastuut ovat kovat, usko pois niin säästyt monelta murheelta!

Vierailija
25/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain mätää tuossa on pakko olla, jos kontaktoidaan pitkäaikaistyötöntä.

AP

IHAN SAMAA MIELTÄ!

Vierailija
26/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty aloitus, keksi uusi.

Vierailija
27/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen toimari ja yrittäjä siirtyisi kuulemma operatiivisiin tehtäviin.

AP

Ja sitten ne kyselee maallikkoa tehtävään. Sehän sinä olet jos et tiedä etkä näemmä ymmärrä toimarin vastuu asioita. SINÄ VASTAAT KAIKESTA, ymmärrätkö, pahimmillaan aivan kaikesta!

Vierailija
28/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetaan siis jotain hyödyllistä idioottia, joka vastaa laittomuuksista ja tekee likaiset työt. Omistaja pesee kätensä.

Edellinen toimari siirretty operatiivisiin tehtäviin ja nyt haetaan uutta...mitäs luulet, haiseeko vähän. Ei, haisee jo kauas!

Vierailija
29/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin firman johtaminen. En tosin usko edes itse itselläni olevan mitään sananvaltaa, jos yrittäjä itse olisi siellä paikalla. Varmaan olisin vaan vastuussa kaikesta.

Onko sulla siis johtamisen kokemusta? Tiedät, mitä "firman johtaminen" tarkoittaa? 

AP

VOI HERRA JUMALA! Kuinka yksinkertainen sää oot. Ei Tj.n asiat ole mitään mitä hoidetaan vasemmalla kädellä, vastuut on kovat ja niin on sanktiotkin. Sää et tunne alaa, ilmeisesti ei ole siitä kokemusta, ei taida olla sopivaa koulutusta ja sitten sää kyselet vauva alustalta, minkä ikäinen sää oot, onks sulla mitään haisua että sua vedätetään?

Vierailija
30/30 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No nyt vähän valoja päälle.. etsitään hyödyllistä idioottia, jota vedätetään juustolla, ja joka ottaa vastuut toiminnasta. Ihan kaikella rakkaudella, mutta mikään vakavasti otettava, laillisesti toimintaa pyörittävä firma ei rekrytoi toimariksi ulkopuolista tuntematonta ilman johtamiskokemusta.

Jep, ja tasan näin!