Sain rekryagentilta ehdotuksen toimarin pestiin
Kommentit (30)
Onko mahdollista joutua vastuuseen jostain?
Pitää joko perustaa tai löytää yritys.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, muun muassa kaikesta siinä firmassa.
Jotain mätää tuossa on pakko olla, jos kontaktoidaan pitkäaikaistyötöntä.
AP
Etpä tainnut kuitenkaan saada moista ehdotusta, jos tuommoista kyselet täältä!
Jo ne hakee vedätettävää toimaria johonkin huijarifirmaan?
Pestiä ei oikeasti ole, kyseessä on rahanpesuyritys, jonka toiminnasta olet ainoana vastuussa tai kyseessä on huijarifirma ja joudut oikeuteen vastaamaan muiden tekemisistä.
Nykyinen toimari ja yrittäjä siirtyisi kuulemma operatiivisiin tehtäviin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen toimari ja yrittäjä siirtyisi kuulemma operatiivisiin tehtäviin.
AP
Tässä on pakko olla jokin koukku. Älä vastaa mitään!
Kaveri (tosin työsuhteessa) sai tuollaisen yhteydenoton ja joutui/pääsi monipolviseen rekryprosessiin. Ensimmäinen työnkuva oli irtisanoa en nyt muista kuinka monta prossaa työntekijöistä ja sen jälkeen löytää muita säästökohteita. Jee.
Minkä alan yritys? Mitä kokemusta sulla on ensinnäkin sen yrityksen toimialasta ja toisaalta toimitusjohtajan tehtävistä? Tunnetko jonkun ko. yrityksestä vai mitä kautta sinun nimesi oli tullut rekrytoijan tietoon? Onko sulla mitään tietoa kyseisen yrityksen taloustilanteesta tai historiasta?
Huijauksia on vaikka ja minkälaisia ja kannattaa oikeasti suhtautua hieman kriittisesti, jos yhtäkkiä puskista heitellään jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sun tehtäviin kuuluisi?
Ainakin firman johtaminen. En tosin usko edes itse itselläni olevan mitään sananvaltaa, jos yrittäjä itse olisi siellä paikalla. Varmaan olisin vaan vastuussa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin firman johtaminen. En tosin usko edes itse itselläni olevan mitään sananvaltaa, jos yrittäjä itse olisi siellä paikalla. Varmaan olisin vaan vastuussa kaikesta.
Onko sulla siis johtamisen kokemusta? Tiedät, mitä "firman johtaminen" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan yritys? Mitä kokemusta sulla on ensinnäkin sen yrityksen toimialasta ja toisaalta toimitusjohtajan tehtävistä? Tunnetko jonkun ko. yrityksestä vai mitä kautta sinun nimesi oli tullut rekrytoijan tietoon? Onko sulla mitään tietoa kyseisen yrityksen taloustilanteesta tai historiasta?
Huijauksia on vaikka ja minkälaisia ja kannattaa oikeasti suhtautua hieman kriittisesti, jos yhtäkkiä puskista heitellään jotain tuollaista.
Tämä firma liittyy korjausrakennuspuoleen. Löydätte kyllä, jos etsitte.
Haetaan siis jotain hyödyllistä idioottia, joka vastaa laittomuuksista ja tekee likaiset työt. Omistaja pesee kätensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla siis johtamisen kokemusta? Tiedät, mitä "firman johtaminen" tarkoittaa?
En, mutta minulta kysyttiin halukkuutta tuohon tehtävään.
AP
Ensinnäkään toimari ei ole koskaan työsuhteessa. Hän on toimielin.