***JOULUtähtösten viikonloppupino(pe-su)***
Kommentit (37)
Pikaisesti pitää näin aamusta tulla, kun koko päivälle on ohjelmaa. Neiti nukku jo ekoja päikkäreitä, kun herättiin jo klo 07. =(
Yö taas menny monella herätyksellä, mutta kahdella syötöllä. Haukotus! Mies kehtaa vielä aamulla kysyä " kerranko se vaan on ollu hereillä" . Juupa juu!
[color=violet][b] Lempinimet [/b][/color] haisuli, kulta, kultsipuppeli, mussukka, ryökäle =) Viimeinen on isin keksimä. Hän hokee " ryötäse ryökäle" kun röyhtäyttää tyttöä.
[color=violet][b] Töihin [/b][/color] ei ole ikävä ja luulen olevani ainakin vuoden loppuun kotona. Katotaan nyt se rahatilanne vielä, pärjätäänkö, sillä edessä on talolainan otto. Mutta mielelläni olisin kotona.
Eilen illalla annoin neidille [color=violet][b] puuroa [/b][/color] ekan kerran siinä toivossa, että yöunet paranis, mutta turha luulo. Samanlainen yö meillä kuitenkin oli. [color=violet][b] Raupotar [/b][/color] mitä puuroa sä annat?
[color=violet][b] Onnea [/b][/color] hampaita saaneille ja niille jotka on oppinu kääntymään!! [color=violet][b] Paranemista [/b][/color] flunssaisille!
Nyt pitää pakata laukku perhekerhoon ennen kuin neitokainen herää.
[color=violet][b] Hyvää viikonloppua!! [/b][/color]
rusina & M 4½kk
...tai ollaan kyllä Akselin kanssa noustu jo kukonpierun aikaan...krooh. Pikku-ukko nukkui puoli neljään ja sitten sain roikkua pinnojen välistä lopun ajan :( nukkuis jo pikku hiljaa... tämä viikko mennyt näin :( Väsymys on valtava. Mutta huomenna jo lauantai ja aina lauantaisin minä saan nukkua ja mies nousee pojan kanssa :))
Puurosta: aloitin kaupan kaura/vadelma -puurolla ja nyt uppoaa jo puuro kun puuro :) lempparia on puolukkapuuro, eikä väliä onko pohjana manna- tai viljasuurimot. Klönttejäkin saa olla mukana.
Eilen sai poika sitten ekaa kertaa broileria :) suu laittoi nam nam ja nauroi päälle :) täristen Akseli nojautui eteenpäin suu levällään että anna lisää :)) Mansikka ei maistunut: sai puistatuksia ja truittasi kaiken pois suusta :)) Hassu pienimies.
En nyt jaksa enempää.. painun sohvalle ja ihan hiukan nipistän silmät kiinni... toivottavasti Akseli nukkuu vielä pari tuntia.
Umpipoikki RauPotar
Täällä Oulun seudulla sataa jotain rännäntapaista ja tuulee.. Kävin vaunujen kanssa pienen lenkin,että sain Johannan nukahtamaan ja onhan neiti jo nukkunutkin puolitoista tuntia. Ihan hyvin meni yö,vaikka tyttö menikin jo 19.30 nukkumaan,heräs 3xsyömään,joista eka kerran söi jo ennen iltayhdeksää ja nukahti samantien niinkuin muidenkin syöttöjen jälkeen.Aamulla tyttö vielä nukku yli puoliseitsemään,ja se on hyvä saavutus kun on jo useemman viikon heränny jopa ennen kuutta.
Mutta sellaista se taitaa olla,kun aikasin menee nukkumaan.Saapa nähdä jatkuuko sama rytmi jatkossakin että mennään aikasten nukkumaan. Äiti saa sitten katsoa vaikka rauhassa Salkkarit.:)
Tein tuossa jo toisen annoksen kasvissosetta Johannalle. Perunasta ja porkkanasta,katotaan miten uppoaa se. Kaupan soseissa ainakin just tuo peruna-porkkana on ollu sitä mikä parhaiten maistuu.
Mut pitää lähteä isommille puhaltelemaan ilmapalloja..
tintti ja Johanna päikkäreillä
Pikaisesti olen lueskellut ja kiva kun Oulun tapaaminen järjestyi, harmittaa kun emme ehtineet paikalle...mutta Pimmi, jos voisit laittaa kuvia osoitteeseen raitapaitapusero@yahoo.co.uk
Meilläkin taitaa olle menossa se 4 kk kriisi, yöllä kääntyillän masulleen ja tissi pitäisi olla koko ajan suussa yöllä...päivällä tylsistytään jos ei ole kokoajan jokin uusi juttu tutkittavana...
Peruna, porkkana, maissi, banaani on jo maistuneet ja aloitin lounaan lisäksi iltasoseen, ja se tuntuu vähentäneen yösyönniun tarvetta jonkin verran. Ilmeiusesti poika on sen verran liikkuvainen että energiaa kuluu!
Sateista huomenta ! Täällä Oulun leveyksillä sataa jotain lumen ja rännän sekoitusta ja aika kylmältä vaikuttaa ilma, onneksi ei ole vaihdettu vielä kesärenkaita.
Isommat lapset ovat lähdössä yökylään miehen tädin luo. Mietin että josko lähdettäis ukon kanssa rakentajamessuille lauantaina. Meillä olisi suunnittelilla katonkorotus-yläkerta-laajennusprojekti tälle vanhalle omakotitalollemme. Olisi kyllä niiiin ihana saada uusi talo mutta kun ukko on hanakasti vastaan. Meillä on siinä mielessä todella hyvä tilanne että asuntolainat on maksettu tämän vuoden lokakuussa. Mies kyllä ennusti että nyt kun korot ovat nousussa niin kohta on isoja ja uusia taloja myynnissä kun ihmiset ovat pulassa velkojensa kanssa. Meillä on tällä hetkellä jotain 140 m2 ja laajennuksessa tulisi 100 m2 lisää joten pitäisi mahtua asumaan. On ihana kun sitten minäkin saan oman työhuoneen ompelukoneelle ja muille käsityövehkeille. Minulla on papan vanhat kangaspuut mummolan vintillä ja olen haaveillut että saisin ne leväytettyä jonnekin.
Joel vetää sikeitä vaunuissa, heräsi taas tai herätän hänet ennen seitsemää joka aamu jotta saadaan pidettyä päivärytmi kohdillaan. Eilinen ilta oli melkoista huutoa kun käytiin anoppilassa ja Joel nukkui mennen tullen ja yöunille meno siirtyi parilla tunnilla. Aika hankalalta näyttää kun Joel ei suostu yhtään olemaan miehen sylissä, sitten kun otan hänet syliin niin rauhoittuu heti. Muistelen että vanhempi poika oli samanlainen " häntäheikki" jolle kukaan muu ei tahdonnut kelvata. Isompi poika on nyt vasta alkanut nukkua omassa sängyssä, ihan hyvä kun ikääkin on jo 10 vuotta.
Mutta nyt syömään jotta saa evästellä rauhassa ennen kuin " häntäheikki" herää vaunuista :)
MrsCruiser
Neuvolantäti sanoi eilen Venlalle että tehään sellanen sopimus että nyt aletaan nukkua yöt taas. En tiiä oliko se tuo sopimus ;), Rela-tipat, vai vaan sattumaa (hope not;)), mutta viime yönä meillä nukuttiin taas :))) Ja piste i:n päälle että Venla nukahti illalla omaan sänkyyn ilman tissiä, historiallista :D Heräsi yhdeltä, söi pari min ja nukahti heti uudelleen, nukkui neljään, taas söi ihan vähän, nukahti taas heti uudelleen, ja puol seiskalta noustiin ylös (ja äidillä oli
hiukan
tukala olo kun neiti ei sit tosiaankaan syöny yöllä kun muutaman hassun minuutin). Yhtään ei kitisty eikä pyöritty eikä mitään koko yönä :)) Lisää näitä :D Ei nuo pari herätystä haittaa yhtään jos muuten nukutaan! Kun noi heräämiset kestää sen 5min tai jopa alle...
Eilen tosiaan oli 4kk-neuvola, hyvin on tyttönen kasvanut, 66cm ja 7855g :) Yli kilo taas kuukaudessa. Eli maitolinjalla jatketaan edelleen kun se kerta tuntuu riittävän.
Onnea muuten hampaitasaaneille, kääntyneille ja ja ryömiville! :) Meillä mennään vasta kyljeltä toiselle ja tästä ihanmelkeen mahalle :D Ja pyöritään navan ympäri, illalla sain pariin otteeseen kääntää neidin oikein päin kun oli vänkkäröinyt ittensä pinnasängyssään poikittain ja jumittunut siihen :D
Ja [b]Kirsikkkalle[/b] jaksamisia, ikävä flunssa, toivottavasti menee nopsaan ohi!
Nyt syömään jotain!
-nesselia & jo toisilla päikkäreillään oleva Venla 4kk+
Aamulla herättiin taas kuudelta (mikä ei olisi katastrofi jos itse älyäisin kaatua petiin heti kun Alpi ♥ nukahtaa, mutta kukuin katsoen Teho-osastoa eli ENPOa ;)) ja kun esikoisella on tänään hoitopäivä, nukahdin äsken poikaa nukuttaessani noin puoleksi tunniksi. Ja ihan ihme koppuraan asentoon :S Taidan laittaa itselleni kupillisen hyvää kahvia, ei tästä muuten tokene! Ulkona sataa räntää...
[b][color=8B5F65]Pimmi[/color][/b], kiitos kuvista! Olipa Oulun tapaamisessa IHUNIA vauvuja ja kivan näköisiä äitejä! Onnea vielä [b][color=8B5F65]Lassin uudelle taidolle[/color][/b]!
[b][color=8B5F65]4kk kriisi :)[/color][/b] Aha, sitä on siis " yllättäen" liikkeellä :D? Mokomat kun lakavat olla niin kiinnostuneita ympäristöstään ja oppivat kovaa vauhtia uusia taitoja. Tuota [b][color=8B5F65]Kirsikan[/color][/b] mainitsemaa tissin " rempomista" esiintyy meilläkin, pitäisi varmaankin imettää jossain pimeässä komerossa ilman muita virikkeitä :P Kutsutaan myös " pöllöniskailmiöksi" , pikku pää kääntyilee heti jos jotain yhtään mielenkiintoista ilmestyy. Tai katselee verhon kuvioita haltioissaan...
[b][color=8B5F65]Kirsikalle[/color][/b] pahoittelut jättimätkyistä :( Meillä on tuore asuntolaina, joten palautuksia tulossa. Uh, onneksi ei ole jättilaina mutta korkojen nousua odotellessa, heh...
[b][color=8B5F65]Lempinimistä[/color][/b] No, Alpihan on sellainen :), kun se ei ole pojan virallinen nimi vaan oli työnimenä. Armas on pojan toinen nimi, ja Armaaksi häntä joskus kutsun :) Häntä " nimitellään" Herra Hyväntuuliseksi, Jake Muukkoseksi, muruksi ja pojanpolleroksi, mitä milloinkin :)
[b][color=8B5F65]Nemoko[/color][/b] se oli saanut jo hampaat ylös? Onnea!
[b][color=8B5F65]nesselia[/color][/b], saisi meidänkin neuvolantäti komentaa poikaa tuolla tavalla :D! Minulle on tulossa flunssa ja poika on tankkaillut öisin kahden tunnin välein, kraah... Toivottavasti tämä on vain vaihe, kun kahdessakin syötössä on jaksaminen. *haaveilee edes muutaman tunnin yhtenäisistä yöunista*
[b][color=8B5F65]Kaikille iloista viikonloppua :)[/color][/b]
Tinuri ja Alpi Armas
No, unohtuipa lempinimistä yksi: " Jässyjalka" :) On aika söpöä kun isosisko ottaa veikkaa jaloista nätisti kiinni ja heiluttelee niitä ja samalla lepertää pikkuveljelle " mitä pikku jässyjalka?" . Hih.
Tinuri, taas
Ihanaa, viime yö meni paremmin kuin pitkään akaan! Nemo nukahti puol kymmeneltä, heräsi neljältä syömään, nukahti viideltä ja heräsi vasta puol yhdeltätoista. Noita aamuja täytyy kohta yrittää vähän aikaistaa kun kaikki toiminta on usein aamupäivällä mutta tänään nukuin kyllä ihan mielelläni minäkin. Jospa yritän ajoittaa sen aamuheräämisen vaikkapa ysin pintaan niin saisin minäkin yökukkuja nukuttua edes vähän. Illalla kirosin mielessäni kun unohdin antaa särkylääkettä noihin hampaisiin mutta eipä näköjään haitannut. Nyt Nemo nukkuu päikkäreitä, nukahti kainaloon ja jätin meidän sänkyyn nukkumaan.
Meillä on vähän sama tilanne kuin MrsCruiserilla että poika on minun perään paljon. Virkeänä hereillä mieskin kelpaa mutta heti kun alkaa väsyä niin huutaa äitiä.
Mä kanssa aluks pelästyin että joudutaan maksamaan isot mätkyt mutta mies saa aika hyvin onneks palautuksia. Hihkuu nyt riemusta kun annoin luvan ostaa palautuksilla videotykin... huoh. Ainakin yks meidän perheestä saa joululahjan...
Tinnis & Nemo
Puolen tunnin nokoset tekivät kummia :)) Esikoinen tuli koulusta ja jäi itkuhälytinvahtiin kun kaaduin sänkyyn hetkeksi. Nyt on olo kun uudelleen syntyneellä :) Jos vaikka sitä leipomista harrastais tänään kun mies ja tyttö ovat kovasti pyydelleet.
Minäpä uskon että meilläkin poika tekee hampaita ja siitä tuo kuikuttelu johtuu taikka sitten se sama uhma mikä taitaa täällä monilla vauvoilla olevan :o Vielä ei ikenissä mitään näy paitsi väsymyksessäni olin havaitsevinani alaikenessä pienen pienen valkoisen täplän :o
Odotan huomista innolla :)) ensinnäkin saan aamulla nukkua ja toisekseen vanhemmat lapset pääsevät isänsä luo (ohoh, mikähän sitä vaivaa??) elikkä iltakasin jälkeen kun Akseli nukahtaa, saadaan olla miehen kanssa kahdestaan *hehkuttaa* :)) Suunnitelmissa olisi kahdenkeskistä saunomista ja ukko lupautui pesemään minut vampulla päästä varpaisiin - - ihanaa! Elikkä siinä samalla saa niska/hartia -seudun hierontaa :))
Ohos, kello löi jo kolme. Perunoita kuorimaan mars mars :))
Piristynyt RauPotar kera sylivauva-Akselin
Meillä on kpk, eli koko perhe kotona... ei silloin kauheesti koneelle ehdi.
Hurjat oli mätkyt kirsikan pesue saanut, ikävä juttu. Meillä mentiin reilusti plussalla molemmat, reissuun ajateltiin niillä rahoilla lähteä.
IIIKKK.. Aatun kummi käväs tos aamulla ja heille on syntymässä joulutähti!!!! vähäks oli hieno sattuma.
Hyviä ja huonoja öitä.. hmmm.. en vaan muista et kenellä oli ja mitä..
Itseasiassa en muista yhtään mitään..
Mukavaa viikonloppua kaikille.
nefili ja Aatu
Huomenna meillä sit alkaa aamulla se vauva-uinti, kun ei valitettavasti viime viikolla päästy.. Jänskättää.. Toivottavsti sujuu hyvin.
Lumi on ollut tänään hyvän tuulinen, kun viime yö meni paremmin taas vaihteeksi, välissä siis pari huonosti mennyttä yötä (liikkumaan lähteminen mennyt varmaan uniinkin). Neiti nukahti 20.30, söi 23.30 ja nukahti heti, jutteli jotain sängyssä ennen kahta, mut nukahti sit omiin juttuihinsa, sit heräs syömään kuuden jälkeen. Aamulla sit nukahti 10:ltä ja otin sit viereen jatkamaan päikkäreitä, niin herättiin vasta kello 13. Ja sit onkin äitillä ollu tänään reipas, iloinen ja puhelias seuralainen: ei kitinää tänään!!!! Jee!
Ulkona on huonoilma, niin nostin neidin 20min. sitten vanupuvussa vaunuun ja keinutin ja työnsin tuttia suuhun, niin nukahti tohon meidän pikkueteiseen. Nukkus nyt vähän aikaa et jaksaa yöunille, huomenna on sit aikanen lähtö ja jännä päivä.
Hauskaa illan jatkoa kaikille!
Mieletön meno, ku salilta tulin vähän aikaa sitten. Jes, ku sai kaverit raahattua mamman reenaamaan. Erittäin euforinen olo. Lähteminen se aina vaan niin hankalaa on... Sovittiin jo ens viikolleki tiistai-päivä treenipäiväks.
Asiasta toiseen, niin meidän neiti sai lempinimen Tiitiäinen jo aika alkuvaiheessa raskautta - en kuollaksenikaan muista milloin. Kutsun Marielia millon miksikin, se on äiskän oma PimperoPulleroPallero...
Mutta nyt on mun ruoka-aika, kauhee nälkä! Kirjoittelemisiin!
Muuten ei mitään ihmeellistä, mutta huomenna on mun VAPAAPÄIVÄ!!! Pääsen työkavereiden kanssa työnantajan kustantamalle naisten ostosmatkalle, joka suuntautuu tänä vuonna Ikeaan, ihanaa!!! Kuinka osaan olla päivän ilman lapsia? Hyvin, luulen niin.
Sitten meillä onkin edessä unikoulu. Mikki on ruvennu syömään 4dl maitoa yöllä!!! Osa syyllinen on juuri sairastettu flunssa ja korvatulehdus, mutta tapa jäi päälle ja nyt ei auta muu kuin jättää yöpullot kokonaan. Eli ensi viikolla on huonoja öitä tiedossa, mutta toivottavasti niiden jälkeen nukutaan paremmin eikä tuhlata yöntunteja syöpöttelyyn.
t. päivikki
Ollaan oltu pitkässä reissussa ja tulin nyt eka kertaa 2,5 viikkoon lukemaan pinoja.
Jestas mitä täällä on tapahtunut! Piti kaksi kertaa tarkistaa, että varmasti luen joulukuisten pinoja..
Täällähän jo istutaan, syödään soseita ja puuroja, saadaan hampaita, ryömitään.. Ollaan jo isoja vauvoja!!
Meillä PikkuPoju kun on vieläkin pieni vauva.. 3kk neuvolassa 5315g ja 56cm. Eli paljon pikkuisempi kuin monet muut joulukuiset. Tosin hänhän onkin tän porukan nuorimpia (30.12.)
Meillä ollaan ihan rintamaitolinjalla vielä. Nyt muutama päivä sitten PikkuPoju oppi ottamaan leluja käteensä! ;)
Ei osaa vielä kääntyä, eikä liikkua omin avuin.. auvustettuna kyllä kääntyy kun hieman auttaa kättä alta pois.
Koliikki on helpottanut ja PikkuPojusta on kuoriutunut esille oikea hymypoika! Yöt menee kahdella/kolmella syötöllä, joiden takia ei edes kunnolla herätä. Otan vaan PikkuPojun kainaloon tisulle ja jatketaan unia molemmat.
Nyt taas jatkaan pinojen selailua..
Ilmoitin vaan, että OLEMME TÄÄLLÄ TAAS =)
-mm- ja PikkuPoju 3,5kk
Olin tänään illalla pois kotoa kaksi tuntia ja oli neiti oppinut sillä aikaa kääntymään mahalta selälle ja takaisin mahalle!!!!! On se ihmeellistä kun kerrankin jonnekin lähtee käymään niin johan heti opitaan ties mitä ;) . Mitäköhän mies antanut pikkuselle kun noin innnostu :D . Ehkä tämä tosiaan selittää näitä tosi huonoja päiväunia kans, kun tulee uniin liikkumiset??!!
Ja arvatkaas kuinka kävi päivällä. Aloin syöttää Minniä ja olin ottamassa pakkasesta sitä hyvää itsetehtyä bataatti-porkkana-kesäkurpitsa sosetta. Olin ne pakastanut jääpalamuotilla ja irrottanu siitä ja laittanu isoon pakasterasiaan ilman kantta. Kun ei sosetta löydykään mistään!!! Etsin koko pakkasen ja vielä jääkaapin ja alkoi jo tosiaan ihmetyttää. Siinä hötäkässä aloin tehdä pikaisesti uutta sosetta kun neidillä jo kova nälkä... Ja kun sitten kurkkasin kaappiin, jossa noita pakasterasioita säilön ja arvatkaas mitä!!!! Siellä oli kaapissa rasiallinen pakastettuja sosekuutioita ollu koko yön ja huonoksi menneinä... Tekee tämä pitkällinen univaje tepposia tälle emännälle ;) ;) . Ei ole ikinä näin hölmöjä vielä tehty että kaappia pakkaseksi luulen... Niin sitä ihan ajatuksissaan täällä tekee kaikkea eikä yhtään ajattele!!
Että tämmösiä rperjantai-illan ratoksi :)
t. Maituliini + tytöt
Tulin pikaisesti ilmoittautumaan taas vahvuuteen. Olen lukenut pikatahtia pari pinoa parin viikon pääsiäisloman aikana, mutta koetan saada viikonlopun aikana luettua vähän paremmin.
Meillä matkat (750 km suuntaansa) menivät loistavasti. Menomatkalla tyttö huusi 10 minuuttia ja nyt paluumatkalla puolivälissä matkaa puoli tuntia ja nyt ihan lähellä kotia varttitunnin. Viimeistä huutoa ei olisi tullut muuten, mutta piti pysähtyä ja käydä tankkaamassa autoa.
Oli aivan ihana käydä pohjoisessa lomalla. Tyttö kastettiinkin viimein, ja hänestä tuli Sara. Miehellä on laaja suku, ja melkeinpä joka iikka ihastui ikihyviksi tyttöön. Suurin osa sukulaisista ei ollutkaan nähnyt tyttöä aiemmin. Jopa minun jäyhä isäni tykästyi kovasti tyttöön.
Oli tosiaan kiva käydä reissussa, mutta on kyllä kiva olla kotonakin. Pari viikkoa muiden " nurkissa" alkaa vähitellen olla tarpeeksi, vaikka seura olisi kuinka kaivattua ja haluttua.
Saralla muuten puhkesi ensimmäinen hammas sitten eilen. Tai eilen se havaittiin eli tasan 4 kk iässä.
KATJU taisi kysellä joskus ennen pääsiäistä, olenko vaikuttanut toukokuisissa 2003. En ole, sillä esikoinen syntyi paria kuukautta aiemmin. :-)
Huomenna palaan lukemaan viestejänne!
Iituli ja Sara 4 kk 1 pv - yhden hampaanalun omistaja
perjantaita tai siis kohta lauantaita jo!!!
täällä mä kukun viel ja juon oikein yhtä siiderii ;D
meillä ei oo reissattu viel hesaa pitemmälle (50km) ku toi lenni ei viihy yhtään autossa :( kaikkien muitten aikana ollaan jo kuukauden iässä matkustettu autolla mun porukoille tonne 650km päähän mut ton lennin kans ei vois ees kuvitellakkaan. on se vaan sellanen rutku autossa...
meillä toi pikku possu ei ees yritä viel kääntyy mahalleen mutta " kikistää" kyllä itseään pystyyn sitterissä ym.
luen vaan kateellisina kun monella lapsukaiset kääntyy,ryömii, hampaita tullu.....
menkoista viel (vaikka ketään varmaan kiinnosta mun menkat) mut eipä oo edelleen näkyny. pakko ens viikolla testi ostaa. ukkohan oli jo että ei tarvi olla viel (tai onhan se sanonu jo että ei tule edes enempää meidän talouteen vaikka on tiennyt alusta asti että haluan suurperheen :( ).... mä olin ett just,ett eipä voi mitään jos olen.
ukko tähän ett kyl voi!!!! (tarkotti aborttii) ja minähän en sellasta tee tosiaankaan jos olen raskaana (mulle riittää nuoruudessa 2 tehtyy...)
mä oikein suutuin että edes ehdotti sellaista!!!! itsekin vaikka olen viel yhden tai kaks halukas tekemään mut ei olisi kyl näin äkkii välttis tarvinnu tulla (JOS SIIS OISIN TOUHUTIPASTA RASKAANA, sitä kun ei tiedä)
kiva vaan ite miettii ett jos oon raskaana niin mies ei haluais tätä :(
mut kait se on vääntäydyttävä ukon viereen sänkyyn,kello taas vaikka mitä
Täällä ollaan tänään ku perseelle ammuttu karhu. Yö meni hyvin, tyttö nukku 20-5 ja sit seiskaan vielä. No, aamulla sit koko perhe suunnattiin uimaan, niin ajettiin 30 km. ihan vaan lukeaksemme uimahallin ovesta, että vauva-uinti on peruttu. Nyt ottaa päähän todella paljon. Viime viikolla ei päästy, ku oltiin kipeitä ja tätä aamua odottelin sit ku kuuta taivaalta, mut ei niin ei. Hitto. Ei älytty eilen tarkistella et onhan uinti varmasti, kun jätettiin infossa puh.num. sitä varten, et ilmottaavat peruuntumiset. Ja eivät sit ilmottanu!!!! Kiva, ajella turha reissu vauvan kanssa aamutuimaan...
Nyt ei jaksa muuta, täytyy vit******tua rauhassa...
Leenu (surullisena) ja Lumi (iloisena, onneksi)
Aloitin uuden pinon, vaikka tuo vanha olikin huuuurrrrjan pitkä, mutta ärsyttävä lukea, kun menee liian pitkäksi.
Tällä mammalla järkky olo, nenä vuotaa, lihaksia särkee, aivastuttaa IHAN koko ajan ja kökkeröinen olo. Eilinen meni poikasen kanssa seurustellessa, jos ei nukuta niin ei nukuta. Ja poikasen äitiä olisi nukuttanut niin... Nyt vaan toivon, ettei meidän lapset saa tätä tautia. Mies on koko viikonlopun töissä, joten hänestä ei ole apuja. Mutta tarve rahalle on sen verran iso, että jommankumman on mentävä. Verokarhu muisti meitä 1700¿ mätkyillä. Onneksi eräpäivä on vasta joulukuun alussa. Ja minun osuuteni tuosta on 200¿.
Ajattelin kyllä silti lähteä vähän kävelylle, ilma on raikastunut loistavasti, kiitos vesisateen. Ja eiköhän tuo poikakin nuku ulkona paremmin. Sori taas tämä narina!
Onnea vatsalleen kääntyville, ryömiville ja hampaita saaneille! HIENOA!
Räkäinen Kirsikka ja uneton pikkumies