Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT perjantaihin***

20.04.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittelin pinoo ku en ainaskaan nähnyt että ois alotusta..

nyt lähenkin isompaa viemään eskariin..se on niin onnensa kukkuloilla kun pääsee kamujen kanssa kouluun,eilisen tuloksen jälkeen tuli kunnon hihku kouluun mennä :) on se niin ihanaa nähä toinen onnellisena :' )

noh mut palaan..kauheesti auringonsäteitä (vaikka ulkona onkin kaahee ilma) ja hyvää perjantaita KAIKILLE!!! :)

iloinen k.h.p ja mukelot

Vierailija
2/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on semmonen fiilinki, notta naisen etummainen alapään reikä x3!

Kakkonen oli toissapäivänä mummilassa yökylässä ja kon pääsi kotiin niin silloin alkoi hirveä huuto, liekö eroahdistus purkautunut. Muutenkin on ihan mahottoman villi, Jaakkoakin aina nappailee päähän, millon autolla ja milloin milläkin vehkeellä, että tämä äiti on noita kurkkuhetuloitaan ulkoiluttanut varmasti jo useammankin vanhemman edestä.

Remonttikin senkun vaan jatkuu, kun aikaa ei tahdo olla sen tekemiseen, tai ainakin mun mielestä ensin hoidetaan lapset tyytyväiseksi ja sitten toimitetaan noita muita askareita. Vaan tähänkin kohtaan pätee tuo sama, kuin tuohon miesten anaaliaskarointiin. Hommat tehdään juuri silloin, kun olisi tuota lastenhoitoakin luvassa...no ehkäpä juuri siitä syystä alkaa seinä pakkelia kaipaamaan, kun lapset nälissään tahi väsymyksestä vikisee? Helpompi on laastia seinään lärmätä, kuin hörräävän ja pörräävän lapsen kitusiin puuroa nakella :)

Tuuli: harmi kun et pääse tapaamiseen, mutta kyllä tuo ameriikan matka yhden tapaamisen aina voittaa, mukavaa matkaa teille!

Puppe: peesaan tota Nallua, et ilmotat vaan ykskantaan hääparille, että siirtäävät häitä johonkin muuhun viikonloppuun ;D

Kerttukasperille: osanottohalit!

Calathea: ei voi olla totta! Parantumistaikoja täältä sinne!

Keru & veli: toivottavasti koettelemus alkaa pian helpottaa!

Jaaha nyt on mentävä sitten.

Eria & karpaasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ootte lööppei lukenu kun 3-vuotias oli tapiolan stockalt tippunu,niin aamulla kun tulin kotiin niin naapuri sanoi että mulle tapahtu kauheita..se oli sen poika joka oli tippunut! joteski nous vedet silmiin kun ajattelin koko asiaa..kauheeta koko perheelle ja varsinkin tälle äidille koska oli ollut ilmeisesti kaksin pojan kanssa..

huhuh..meillä iida ei oo tippunu kertaakaan mistää ja nyt vahin kumpakin entistä tarkemmin..:' (

mut nyt poistun taas..

Vierailija
4/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi PUMPULI, saa udella,annan olla nuvan koko ajan myös vaakamambon ajan ja ei häiritse miestä! senhän voi kyl ottaa sit pois jos häiritsee(3h saa olla pois..)=D

itsekin aloin haaveileen kun pidetään syksyllä miehen kans yhtaikaa viikon loma et jos lähettäis käymään esim. new yorkissa,onko kalliit lennot?majoitus? oskari vois mennä vkloppuhoitoon mummille=D mut tämä nyt vielä suunnitteluasteella..jos ei muuta keksitä niin lähetään käymään helsingissä kolmestaan ja ajattelin ottaa pikkusiskon mukaan niin on lapsenlikka et päästää käy kahdestaa vaik syömäs..

leikkautin eilen hiukset,apuva, tuntuu niin oudolta ku lyheni varmaan 15-20cm,nyt ei ole enää ku olkapäille ja just ja just menee kiinni!vielä ku sais aikaiseksi värjättyä.katottii kyl väri valmiiksi.miehen sisko on parturikoulus niin sain leikkauksen ilmaiseksi harjoittelutyönä,värjäyksestä pitää sit jotai jo maksaakin..

mut nyt lähen huutonettii metsästää pojalle kurahousuja tai pukua..ehkä toi puku on järkevin kun vielä tuolla maan tasalla paljon on..??kengätkin pitäis löytää..

jmi&oskari

Vierailija
5/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

k.h.p. oli kyllä karmaisevaa,saa kyllä koko ajan olla silmä kovana!pitäis ne silmät olla viel tuolla selänkin puolella..

Vähän samanlainen juttu kävi tuttavapariskunnalle,mies oli ollu 3lapsen kans kaupungilla ja hetkeksi oli selkänsä kääntäny(laittaa yhdelle kenkiä tai jotai) niin sillä välin nuorimmainen(olisko just jotai 3v.) oli ottanu rullaportaiden kaiteesta kiinni roikkunu siinä ulkopuolella!ylhäällä olis tullu lasi vastaan mistä olis tippunu alas,isä oli seurannu koko ajan alhaal kädet ojos et jos tippuu..onneksi joku nuorimies oli ylhäällä huomannu mitä tapahtuu ja oli menny sinne vastaan ja just ennen ku lasi tullu vastaan oli nostanu pojan ylös!on niillä kyllä aikamoiset voimat noin pienillä!kyllä jäis aikamoiset traumat..

Vierailija
6/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khp: Voi sitä äitiä ja poikaa joka tippui sieltä stockalta. Toivottavasti toipuu, vaikka vakavasti loukkaantui.

Kerttukasperille osanotto myös täältä.

Calathean ja Lillefin väelle tervehtymistuulia.

Kerulle ja veljelle jaksamisia.

Babybel: toivottavasti saat apuja tuohon pakkaamisurakkaasi, ettei tule kiirus¿

Peeveli: joko voitit viruksen, toivottavasti ei ollut noro-piru.

Pikkumyylle teretulemast, ei nouse itse istumaan meidänkään tytteli. Hampaita kaksi alhaalla.

Pumpuli: kiva lukea myös uhmis-juttuja. Ne vielä jaksaa naurattaa/ihmetyttää kun ei itsellä ole kokemusta. Olikos se teillä se mikron piippausjuttukin¿

Tuuli: ihanan yllärin sun mies sulle järjesti. Meitäkin on rapakontaakse houkuteltu sukuloimaan, mutta ei olla saatu aikaiseksi lähteä.

MiniK: Onneksi ei sattunut poikaan tipahtaessa. ¿Huono-äiti¿ fiilikset kuuluu kai äitien toimenkuvaan aika-ajoin. Häntä pystyyn vaan.

Kinkereistä: ootte te järkkäilijät (Nallu, Pumpuli ja muutkin) ajatelleet niin upeasti allergisiakin kaiken muun lisäksi.

Antibiootit ja näpyt: meillä oli viikon kuuri Amorionia. Kaksi päivää kuurin jälkeen alkoi nokkosrokko, joka johtui todennäköisesti flunssasta. Minulle oli yllätys että nokkorokon YLEINEN syy/laukaisija on flunssa. Ei ole varmaankaan allerginen ko. antibiootilla kun alkoi muutama päivä kuurin jälkeen.

Meillä on mennyt tytön rasvaamiset ihan hulabalooksi. Juuri ja juuri saan vaipan vaihdettua mutta koko tytön rasvaaminen on hikinen urakka. Selällään ei olla millään, karmeaa kiemurtamista. Ainoa vaihtoehto on varata monta rasvatuudia tms. ihanaa tutkittavaa käsien ulottuville ja sekin auttaa vain hetken. Joskus auttaa jos päästää suustaan mitä kummallisempia ääniä¿OISKO VINKKEJÄ ? Vai onko vaan opeteltava toimittamaan asiat tytön ollessa mahallaan tai kontillaan.

Ostin muutaman lastenlevyn ja ihania lauluja niissä olikin. ¿Lähtevien laivojen satama¿ sai ihan tipan linssiin.

Mikä on kaunein tai mukavin lastenlaulu sinun tai lapsen mielestäsi ?

Meidän tyttö on ihan heikkona ¿Lenni lokinpoikaseen¿, itse pidän saman levyn Aarre-laulusta:

¿äidistä mä unta nään

kuinka hän mua sylissään

kantaa kun mä väsynyt oon

kietoo hellään kainaloon

hän ei mua koskaan jätä

kehdossa nään unta tätä¿

Mukavaa viikonloppua kaikille.

t. Hanhikki ja tyttö

Vierailija
7/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihon rasvaaminen on aika työlästä puuhaa. Ja Onni on nyt alkanut kiukutella vaipanvaihdossakin, eli olis heti kääntymässä mahalleen. Ihmeen kauan se pysyikin selällään, muistan että esikolle alettiin vaihtaa vaippaa sylissä istuen heti kun se osasi istua.

Mutta RASVAUS: mä rasvaan yleensä ekaksi selän, eli poitsu saakin olla mahallaan. Siinä saa hyvin myös kaulan ja posket sekä sääretkin rasvattua. Sit selälleen ja siinä tosiaan apuna on rasvatuubit joita Onni kaluaa - usein auttaa myös kun laulan&leikin hämähämähäkin, joskus myös pieninokipoikavaan tms.

LAULUT&LORUT: Onni tykkää mahdottomasti laululeikeistä, joista suosikkeja on em. lisäksi " lintsin lontsin jalkapatikalla....metrolla mummolaan" , " autolla ajetaan varovarovasti" tai " pikkuiset kultakalat lammessa ui" . Mä lauleskelenkin tosi paljon kotona, vaikka lauluääni onkin melkoisen surkea. Iltasella laulan useimmiten perus tupakkarullaa, tukutukulampaitani, sininen uni. Loruttelemme myös paljon tyyliin körökörökirkkoon, harakkahuttuakeittää ja sit Tiitiäisen Satupuun loruja, jotka on jääneet mieleen. Kaikkein mieluisinta on vaikea sanoa, mutta vaipanvaihdossa yleisin on ehdottomasti tuo hämähämähäkki.

KK

Vierailija
8/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo no eipä meille uutta räntäsateen alla....

K.H.P hui kauheeta, varmasti on ollu äiti järkyttyny! toivottavasti lapsi toipuu!

Mein pitäs lähtee kauppaan, argh.

LAULUT ei hilpu oikeen ole musa diggari... kun tähkän poeka laulaa " tässä oikea käteni....." ni tyttö menee hiljaseks ja kuuntelee, muuten touhuu omiaan. Esikoinen taas oli vauvana henkeen ja vereen nightwish fani, joras erityisesti over the hills and far away viisun tahtiin :D. *ai mitenni äiti aivopesee lapsosiaan*

hanneli

Vierailija
9/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUMPULI,OPEMAMMA,OINASMAMMA,PUBU,JAMSSA,MYRY,KRETUKKA

PEEVELI,NALLUKKA,BABYBEL,PIA74,PUUHAPETET77,CALATHEA,ONELINEN,PICAPICA,PUBU, JA KAIKKI MUUT..?!

Vierailija
10/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiniK: Toivottavasti saat unohdettua koko tipahdusepisodin. Meilläkin kaikki lapset ovat pudonneet kuka mistäkin. Joskus sattuu vain jotain, sille ei voi mitään. Onneksi yleensä ne ovat vain pieniä kolhuja. Nyt puhallat huonoäitifiilikset pois :)

PUMPULI: mulle tulee teidän UHMIKSESTA mieleen tuo meidän vanhin tyttö, murrosikä on raastavaa, siis miten se voikin olla noin raskasta. Ihme, että me kaikki ollaan siitä selvitty enemmän tai vähemmän normaalina. Monet jutut joita sä kirjoitat teidän MINUITE-miehestä, pätevät hyvin meidän kymmenenveehen.

KHP: mäkin luin siitä putoamisesta. Kauhea juttu. Toivottavasti lapsi selviytyy ilman suurempia vammoja.

Peeveli: toivottavasti tauti helpottaa

Kerutukselle jaksamista rutkasti!

Missäs muuten KRETUKKA on? No en ole kyllä pariin viikkoon lukenutkaan pinoja kovin kunnolla.

Jotain muutakin oli, mutta unohtui.

Jamssa + tytsy 8kk

Vierailija
11/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan täältä kotisohvalta!

Minä täällä vahdin yhtä pientä tyyppiä joka äsken työnsi sormensa koiran silmään. Nyt on sitten olohuoneeseen viritetty lelunurkkaus ja koiranurkkaus joiden välillä on isohko hajurako ;)

Kauhealta kuulostaa nuo lapsille sattuneet onnettomuudet ;(

Eipä täällä meille mitään kummempaa kuulu kuin että odotetaan miestä kotia viikonlopun viettoon. Niin ja aletaan katsomaan Hanna Partasen kodinratsausta pian. Siinä hyvä ohjelmavinkki elopainoisille :) Mä yritän välillä muistutella itseäni terveellisistä elämäntavoista kun nehän ei ole kellekään pahitteeksi.

Vitsit pelastin koiran tekemän puutikun (ovenkarmia on syöty) vauvan suusta. Että silleen voisi taas imuroida tänäänkin vaikka eilen juuri imuroitiin.

Vierailija
12/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsoset alkaa olemaan kunnossa (*koputtaa puuta*), Aavakin nukkui jo ihan hyvin yön.

PIA, meillä ei vielä olla saatu koiraa kiinni et silmiä pääsis kokeileen, mutta koiran ruokakupit on ehkä maailman kiinostavin asia.. Ja naput maistuu hyviltä.. :)

No taas alkaa huuto.. Palaan taas paremmalla hetkellä, ny iltapuuron keittoon..

Calathea

Vierailija
13/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan taustalla luurailtu. Uhmiksen kanssa tappelu vie ne vähäsetkin voimat jotka jää jäljelle siitä kun likka valvottaa yöt. Heräilee taas tunnin parin välein läpi yön. Huoh. Eli ei oikein ole energiaa ollut naputella eikä mitään muutakaan.

Nytkään ei tämän enempää kerkeä. Iltatoimet kutsuu ja ukkokin häipyy juuri sopivasti kuvioista jotain " elintärkeetä" asiaa toimittamaan. Kiitti ja moi.

Viikonloppuja kaikille!

oinasmamma

Vierailija
14/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.huh.. vie voimat tuo shoppailu:) Kävin itelle kevättakkia katteleen, 4 tunnin reissu ja loppujen lopuksi sain sen takin ostettua, mut en oo vieläkään kovin vakuuttunut siitä et oliko kovin järkevä ostos.. Väri on luonnonvalkoinen..että kuinkakohan kauan??? No ei kyllä muutakaan löytyny, et pitää sitte varmaan värjätä mustaks, ku ei enää lähe puhtaaksi;)

Ja neuvolassaki tänään käytiin; pituus 73.4 ja paino 11kg 160g..että tämmönen " keijukainen" täällä:)

Jassoo ja kitinä lattialta taas kuuluu.. illanjatkoja kaikille!!

Katita ja kitisevä tonnikeiju

Vierailija
15/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasmammalle jaksuja yövalvomiseen ja muutenkin. Täällä kans uhmaviikko ollut tytöllä, tänään ollut jo kivempi päivä. Mutta eipä koneelle paljoa ehdi, ei toivookaan että Lukan hereilläoloaikana täällä olisin....

Saatiin lapset jo nukkumaan - yllättävän nopsasti mies tytön iltatoimista selvisi, kun ääneen epäilin, ettei alle puolessa tunnissa selviä :)

Nyt nauttiin yhteisestä ajasta, huomenna hän meneekin saunailtaan!

Ai niin, Calathealle piti, että kyllä teillä on huonoa tuuria. Parantukaa pian!

hallas

Vierailija
16/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just saunasta kotiuduttu ja lapsoset syövät iltapalaa. Itse otin kupillisen kahvia ja istahdin koneelle. Varmaan eka kerta tänään kun kerkeen kunnolla istumaan. Aamusta lähdettiin ruokakauppaa ostaan viikonlopun ruuat ja viimeiset tarjottavat neloset 5-v synttäreitä varten. Kotiin siivoamaan ja tekeen kakkupohjaa. Mies lähti juurikin sopivasti iltavuoroon niin kaikki jäi mun harteille. No hengissä selvittiin kaikista järkkäilyistä. Tosin piti muksuille pariin kertaa kurkkuhetuloita heilutella kun ei meinanneet lelulaatikot löytyä. Miten ne nyt silleen hukkuu. Siellähän ne siististi nököttivät hyllyssä. Sisällöt olivat pitkin lattioita. Nyt on takki ihan tyhjä. Saunominen vei loputkin mehut. Huomenna alkaa puolen päivän aikana tulla vieraita. aamuksi olis vielä kakun koristelu edessä.

k.h.p. kiva kun tyttös pääsi mieleiseen kouluun. Meillä kans poika pääsi omaan lähi kouluun. Meinasivat laittaa lapsukaiset kävelemään normaalikoululle oman lähikoulun sijaan kun opettajakorkeeta varten tarvittiin normaalikoululle lisää alkavia luokkia. Meillä onneks poika pääsi tohon lähi kouluun johon on matkaa alle kilometri kun normaalikoululle olis ollut melki 3km. Meillä vaikutti onneks aisaan se kun isommat sisarukset käyvät tätä lähikoulua. Paikallisikohan opemamma meijän sijainnin.

Teemu oppi sitten eilen nousemaan sohvaa vasten seisomaan. Teemu leikki nätisti lattialla ja mä katoin sohvalta telkkaa. Isommat olivat jo nukkumassa kun yhtäkkiä oikein säikähdin kun Teemu rupes läpsimään mun jalkoja. Samoin puhkes kolmas hammas, eka ylös. Edellis yö olikin sen mukainen itkeskeli vähän väliä. viime yö ei paljon huonommaksi jäänyt.

Nyt en muista mistä muusta on kirjoiteltu. Meen tainnuttaan ton meijän vitosen unille ja sit Teemulle iltapuuro ja myöskin yöunille.

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
17/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo sammahti hetki sitten yöunille, toivottavasti on taasen tulossa rauhaisa yö. Syy jatkuviin heräilyihin selvisi, korvatulehdushan se siellä, ja nyt opn nukuttu muutama yö ihan hyvin. Olisi pitänyt vaan viedä aikaisemmin lääkäriin, mutta olin ihan vakuuttunut että hampaat vaivaavat, kun ei mitään nuhaa ja kuumettakaan ollut. Kipuun olemme saaneet hyvän avun burana supoista, ne tehoavat Leolla paremmin kuin panadol supot.

Tämä viikko on mennyt osaltaan äidin kanssa mummoni hautajaisia järjestellessä. Mummo nukkui pois viikko sitten perjantaina juuri näihin aikoihin:`( Hän sai elää pitkän elämän ja toivoi loppuaikoina kipujen vuoksi jo kovasti pääsevänsä pois. Ehkä sen takia en ole oikein osannut vielä itkeä ja luulen että mulle saattaa myös käydä niin, että asia konkretisoituu hautajaissa ja itkulle ei sitten tule loppua.

Meilläkin Leo pääsi putoamaan sängystä alkuviikosta, ensimmäistä kertaa. En oikein ajatellut kirkkaasti (varmaan valvomisesta johtuen, seliseli:) ja jätin Leon sängylle tyynybarrikadin taakse ja menin itse vessaan. Ja eikös sieltä pian kuulu " klonks" ja kaamea huuto. Muistoksi jäi komea kuhmu otsaan. Huonoäiti fiilikset iskivät kyllä täälläkin. En muista, että esikoinen olisi koskaan pudonnut, se oli niin vilkas liikkumaan 3kk iästä lähtien, että osasin jotenkin varoakin paljon enemmän.

Mukavaa viikonloppua ELOisat!

-Omppu ja Leo 250706