Deittimies menee ekoilla treffeillä tankkaamaan ja laittaa tankin täyteen suoraan, 140 euroa. Tuntuuko että nyt on rahamies kierroksessa?
Kommentit (42)
Droglodyyttien kokoontumisajot. Varmaan vielä kilttimiehiä..?
Vierailija kirjoitti:
Itse tankkasin farmariauton tankin lähes tyhjästä täyteen. Maksoi 70 euroa
Sillä pystyy ajamaan noin 620 km
Kuinka iso tankki Ap:n autossa on?
Tavallisen auton tankki on ehkä 45 L. Ap:n auton tankki on arviolta 90 L
Mikä auto?
Sinulla on vanha auto sitten. Itsellä menee toiseen ( h-a )1100 km edestä dieseliä ja toisessa on 90 litran tankki, matkailuauto
Vierailija kirjoitti:
Ei rahamies, vaan käyttää deittiaikaa auton tankkaamiseen. Tuollainen ei menisi minulla jatkoon.
Jep. Ei osaa varautua ennalta ja suunnitella ajankäyttöään. Ei ainakaan isäainesta.
Dettimies on rekkakuski? Vai missä autossa on 80 litran bensatankki?
Vierailija kirjoitti:
Siinä naisilla pikkarit kostuu, kun 28v komistus kurvaa paikalle BMW i4:llä.
No ei kostu, itsellä iso BMW
Vaja akki kun ei hoida asiaa ennen treffejä. Vai onko viemässä Esson baariin?
Oletuksena ihmiset tankkaavat autonsa tankin täyteen. Autoissa on eri kokoiset tankit. En pitäisi tuollaista mitenkään huomioitava tietona.
Mietin, että miten tuota ede huomaisi. En minä mene sinne vierelle letkusta pitelemään, istun autossa enkä kurki olkapään yli, että mitä se mittari napsuttaa. Ja harvemmin olen muutenkaan ollut rekan kyydissä.
135 litranen tankki fordissa, ei riitä tuo summa .
Vierailija kirjoitti:
Bensalenkkari persulta kuulostaa. Jos tulee hakemaan sähköautolla, niin silloin voisi kiinnostus herätä.
Nyt on tarjolla irti Persupakkomielteestä terapiaa tarjolla,takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että miten tuota ede huomaisi. En minä mene sinne vierelle letkusta pitelemään, istun autossa enkä kurki olkapään yli, että mitä se mittari napsuttaa. Ja harvemmin olen muutenkaan ollut rekan kyydissä.
Pitkäänhän tuollaista lorottelee
Kuka EI tankkaa autoa aina täyteen?
Ja toisaalta, kuka päästää tankin noin tyhjäksi? Kunnon survivalisti tankkaa aina kun tankki on puolillaan ja herrasmies ennen kuin hakee naisen, ettei nainen joudu odottamaan ja haistelemaan polttoainetta.
Ei jatkoon noin huolimaton ja huonotapainen mies.
Miestä ei selkeästi treffit kiinnosta, kun ei ole panostanut edes sen vertaa, että tankkaisi auton. Sinänsä tuollaiset hilut ei kiinnitä mun huomiota, jos summan huomaisin nii miettisin vain, että huh, ei taida rahaa olla säännöllisesti kun päästää tankin tyhjäksi. Miettisin, päädynkö elättäjäksi jos juttu jatkuu -> tarjoaisin treffeillä ja lopettaisin yhteydenpidon.
Jos vuokran maksu ajallaan on myös rahamies niin joo
Deittimies tankkaa minut makuuhuoneessa.
Joo edelliset on hyytyneet tien reunaan
???
Vierailija kirjoitti:
Oletuksena ihmiset tankkaavat autonsa tankin täyteen. Autoissa on eri kokoiset tankit. En pitäisi tuollaista mitenkään huomioitava tietona.
Niin. Ja tankki ei välttämättä eikä mielelläänkään ole tyhjä ennen tankkausta tankkaa sitten polttoainetta tai sähköä.
Esittelitkö kuitin?