Onko minun mahdollista saada 20 vuotta nuorempi nainen?
Olen mies 49 vuotta ja eronnut tässä vuoden sisään. Olen instagramissa tutustunut yhteen nuorempaan naiseen josta olen kovin kiinnostunut. Olen tykkäillyt hänen kaikista kuvista ja tarinoista. Onkohan ihan tuhoon tuomittua pyytää häntä treffeille? On todella kaunis ja seksikäs nuori nainen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Nieleekö?
En voi tietää kun emme ole tavanneet! 😊
Onko kellään kokemusta? Onko ihan mahdotonta tällainen ja tykkääköhän 30 vuotiaat naiset vanhemmista miehistä? Olen ihan hyvin säilynyt ja komeaksikin kehuttu.
On jos sinulla on omakotitalo ja paljon rahaa. Muuten unohda nainen. Toisaalta vietnamista saa nuoren kauniin naisen halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta? Onko ihan mahdotonta tällainen ja tykkääköhän 30 vuotiaat naiset vanhemmista miehistä? Olen ihan hyvin säilynyt ja komeaksikin kehuttu.
Kysy häneltä itseltään. Selvinnee aika nopeasti.
Kiitos 😊 Laita hänelle sitten viestiä. Pitäkää veljet peukkuja! Olisi kyllä aivan ihana nainen ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 😊 Laita hänelle sitten viestiä. Pitäkää veljet peukkuja! Olisi kyllä aivan ihana nainen ja seksikäs.
Varauduthan pakkeihin. Voisi kuvitella, että kauniilla nuorella naisella on komeita nuoria miehiä tai miksei upeita naisiakin ottajina.
Nieleekö?