Miten tomia, kun kaveriperheen mies on ihastunut minuun?
Ollaan oltu perheinä kavereita jo toistakymmentä vuotta. Nyt kun lapset on kasvaneet, kaikilla meillä aikuisilla alkaa olla enemmän aikaa itselle ja muutenkin dynamiikat on muuttuneet.
Tajusin noin vuosi sitten, että tämän kaveriperheen mies on ihastunut minuun. Se on tavallaan kivaa, koska mulla on todella huono itsetunto ja tunnen näin ollen itseni hyväksytyksi hänen seurassaan, mutta toisaalta se on todella kiusallista hänen vaimonsa puolesta. Jos minä olen asian huomannut, niin kyllä vaimokin on. Itseäni tämä mies ei kiinosta ollenkaan, mutta tietysti tyhmästi imartelee, kun omaa miestä en voisi 20 vuoden yhteiselon jälkeen vähempää kiinnostaa.
Mitä ajatuksia?
Kommentit (49)
Haet jännitystä vaikka tv-sarjoista. Etistte muuta matkaseuraa.
Vierailija kirjoitti:
No en ala säätää. Nousee vaan ikävät muistot nuoruudesta mieleen, kun jotkut tytöt oli niin mustiksia poikaystävistään.
Ap
Ai sulla on nuoresta asti ollut tapana pelata silmäpelia ja flirttiä ystävies miesten kanssa?
Minulla kokemusta samasta. Mieheni hyvä ystävä on ollut jo vuosia ollut minuun ihastunut. Hän on ollut useaan otteeseen parisuhteessa mutta huomaan aina alkuhuuman jälkeen hänen taas ihastuvan minuun.
Olen tulkinnut asiaa niin, että hänellä ei ole ollut onnea parisuhteidensa kanssa ja on ajautunut yhteen ns jännänaisten kanssa.
Hän on humalassa jopa sanonut rakastavansa minua. En noteerannut asiaa oikeastaan yhtään- vastasin jotenkin korrektisti että sinäkin olet rakas ystävä tms. Kieltämättä hämmennyin vähän tilanteessa.
Näemme harvoin ja leikin etten huomaa- siinäpä sinullekin neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Käyt kakalla ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti.
Ihastuminen on ihmiselle yhtä luontainen tunne kuin kakalla käyminen. Se, että ihastuu, ei vielä tarkoita yhtään mitään.
Ihastunut ihminen voi tehdä monia valintoja, ruokkiiko hän tunnettaan, ottaako hän ihastumisen kohteeseen yhteyttä vai tyytyykö hän nauttimaan tunteesta etäisyyden päästä. Ja tämä tyyppi on päättänyt ilmeisesti päättänyt pitää sitä ihan vain harmittomana flirttinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmenee? Esimerkkejä.
No ne on niin pieniä juttuja, ettei edes voi kertoa, mutta kun niitä on paljon niin niistä tulee merkityksellisiä. Kyllä sen vaan tietää, kun on kokemusta. Näkyvin asia on se, että kun seurassa puhutaan, niin ketä eniten katsoo silmiin.
Ap
Älä katso häntä itse tai jos katsot kasvoihin, niin mahdollisimman lyhyt vilkaisu silmiin ja sitten vaikka otsaan tai nenään tms.
Ihastuneiden ihmisten välttely on hiton helppoa. On vain itse neutraalina ja tasaisena, eikä yhtään ruoki ihastusta. Kun miehesi on lähellä, niin puhu hänestä kauniisti, kosketa tai halaa häntä. Nämä ei jää ihastuneelta huomaamatta. Sillä annat hänelle merkin, että teidän väliin tulemisesta ei kannata haaveilla.
Taitaa tuo itsetuntosi olla enemmän se ongelma ja pidät siitä, että joku (kuka vaan) tykkää. Mieti miehen vaimoa, eläkä nosta itsetuntoasi hänen kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Jätät tietysti puolisosi ja lapsesi , samoin hän, muutatte yhteen ja saatte tosi ihanat rakkauslapset.
Jospa lukisit ensin aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät tietysti puolisosi ja lapsesi , samoin hän, muutatte yhteen ja saatte tosi ihanat rakkauslapset.
Jospa lukisit ensin aloituksen.
Aloitus on silkkaa shaibaa.
Miksi tämä mies ei sinua kiinnosta? Edes kevyempään suhteeseen?
Saatko itse parisuhteeltasi sen minkä haluat? Vaiko onko uusi elämänvaihe saanut sinut kaipaamaan jotain muuta? Se on tyttö kulta niin, että sinun kannattaisi nyt kysyä itseltäsi pari tiukkaa kysymystä, eikä pohtia muiden ihastumisia ja tämän vaimon tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Anna pimppaa, voi olla ihan ok kokemus.
Kyllä, näitä ihmiset sitten katuvat kuolinvuoteillaan kun eivät eläneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on niin pieniä juttuja, ettei edes voi kertoa, mutta kun niitä on paljon niin niistä tulee merkityksellisiä. Kyllä sen vaan tietää, kun on kokemusta. Näkyvin asia on se, että kun seurassa puhutaan, niin ketä eniten katsoo silmiin.
Ap
Älä katso häntä itse tai jos katsot kasvoihin, niin mahdollisimman lyhyt vilkaisu silmiin ja sitten vaikka otsaan tai nenään tms.
Ihastuneiden ihmisten välttely on hiton helppoa. On vain itse neutraalina ja tasaisena, eikä yhtään ruoki ihastusta. Kun miehesi on lähellä, niin puhu hänestä kauniisti, kosketa tai halaa häntä. Nämä ei jää ihastuneelta huomaamatta. Sillä annat hänelle merkin, että teidän väliin tulemisesta ei kannata haaveilla.
Taitaa tuo itsetuntosi olla enemmän se ongelma ja pidä
Myötähäpeä. Voiko nolompaa näytelmää ollakaan kuin alkaa lääppimään ja kehumaan korostetusti omaan miestään? Ja sivusilmällä vilkuilla näkeehän muut nyt miten ihastunut olen omaan mieleeni.😂
Vierailija kirjoitti:
Minulla kokemusta samasta. Mieheni hyvä ystävä on ollut jo vuosia ollut minuun ihastunut. Hän on ollut useaan otteeseen parisuhteessa mutta huomaan aina alkuhuuman jälkeen hänen taas ihastuvan minuun.
Olen tulkinnut asiaa niin, että hänellä ei ole ollut onnea parisuhteidensa kanssa ja on ajautunut yhteen ns jännänaisten kanssa.
Hän on humalassa jopa sanonut rakastavansa minua. En noteerannut asiaa oikeastaan yhtään- vastasin jotenkin korrektisti että sinäkin olet rakas ystävä tms. Kieltämättä hämmennyin vähän tilanteessa.
Näemme harvoin ja leikin etten huomaa- siinäpä sinullekin neuvo.
Tämähän se. Ap vaan ruokkii draamaa ja suorastaan manaa ongelmia tekemällä asiasta suuremman, kuin se onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tait
Myötähäpeä. Voiko nolompaa näytelmää ollakaan kuin alkaa lääppimään ja kehumaan korostetusti omaan miestään? Ja sivusilmällä vilkuilla näkeehän muut nyt miten ihastunut olen omaan mieleeni.😂
Tuli muistoja teinivuosilta. 🤣
Pettäminen on elämän suola, eikä satuta ketään jos siitä ei kerrota.
Vierailija kirjoitti:
No ollaan käyty lomilla yhdessä syn muuta ja sen on ollut tosi kivaa. Pelkään, että asia alkaa häiritä vaimoa, ja kohta ei enää voidakaan viettää aikaa yhdessä. Mun mies ei kyllä huomaa mitään, niin että häntä asia ei ollenkaan häiritse.
Ap
Olet vastuussa vain omista teoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola, eikä satuta ketään jos siitä ei kerrota.
Se on parisuhteessa olevan ainoa asia joka on jotain omaa.
Mies lienee aina käyttäytynyt samalla tavalla, mutta uusi elämänvaihe on saanut aloittajassa heräämään uudenlaisia tunteita?
Itse taidat olla ihastunut jos tuijottelet häntä. Paa liittos kuntoon tai hae nyt ees vieraampi kohde itsellesi hakea romantiikkaa kuin vanhoista ystävistä. Vaikuttaa kuin teinin ihastus johonkin opeen tms