Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tomia, kun kaveriperheen mies on ihastunut minuun?

Vierailija
30.11.2025 |

Ollaan oltu perheinä kavereita jo toistakymmentä vuotta. Nyt kun lapset on kasvaneet, kaikilla meillä aikuisilla alkaa olla enemmän aikaa itselle ja muutenkin dynamiikat on muuttuneet. 

Tajusin noin vuosi sitten, että tämän kaveriperheen mies on ihastunut minuun. Se on tavallaan kivaa, koska mulla on todella huono itsetunto ja tunnen näin ollen itseni hyväksytyksi hänen seurassaan, mutta toisaalta se on todella kiusallista hänen vaimonsa puolesta. Jos minä olen asian huomannut, niin kyllä vaimokin on. Itseäni tämä mies ei kiinosta ollenkaan, mutta tietysti tyhmästi imartelee, kun omaa miestä en voisi 20 vuoden yhteiselon jälkeen vähempää kiinnostaa.

Mitä ajatuksia?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola, eikä satuta ketään jos siitä ei kerrota.

Kyllä satuttaa kun lähimpinään pitäneet ihmiset eivät kertoneet tietäneensä exän touhuista. Meni luotto ns ystäviin.

Vierailija
42/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi.

Olen vuosia pitkän avioliiton jälkeen elänyt yksin, ikää lähes 70v, elämästä on hävinnyt kaikki ihastumisen tunteet, saati suuremmat. 

Harrastusryhmääni tuli uusia jäseniä syksyllä ja huomasin odottavani erästä noin 40v miestä, onko hän siellä, tajusin että olen pikkuisen ihastunut, olen niin iloinen, en ole täysin kuollut tunteiden suhteen. Ja en aio tehdä yhtään mitään, nautin vain ihastumisen tunteesta, tiedän sen häviävän. Koen olevani aikuinen, aplle nauti sinäkin, kyllä se tuttavan ihastuminenkin menee ohi, älä tee mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuule nyt valitettavasti luulen, että ylitulkitset kaverimiehen sanomiset ja silmiin katsomiset (?). Jos ei ole suoraan sanonut sulle, että on ihastunut, niin en usko, että ja näin ollen ei hänen vaimonsakaan huomaa miehessään mitään poikkeuksellista. Kun olet jo nuorena kokenut vastaavaa, niin sulla taitaa olla taipumus tuollaisiin luuloihin. Kyllä mua katsoo kaikki kaverimiehet silmiin ym., eikä ne ole muhun sen enempää ihastuneita kuin normaalisti kamusta tykätään.

Vierailija
44/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatte ja menette yhteen. Te kuulutte toisillenne.

Vierailija
45/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuule nyt valitettavasti luulen, että ylitulkitset kaverimiehen sanomiset ja silmiin katsomiset (?). Jos ei ole suoraan sanonut sulle, että on ihastunut, niin en usko, että ja näin ollen ei hänen vaimonsakaan huomaa miehessään mitään poikkeuksellista. Kun olet jo nuorena kokenut vastaavaa, niin sulla taitaa olla taipumus tuollaisiin luuloihin. Kyllä mua katsoo kaikki kaverimiehet silmiin ym., eikä ne ole muhun sen enempää ihastuneita kuin normaalisti kamusta tykätään.

Et taida olla varsinainen miesmagneetti.

Vierailija
46/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, kaikki miehet pörräsi ympärilläni. Kaverin poikaystävä mm. sanoi kaverilleni, että "Sun kaverihan saisi ihan kenet tahansa miehen, jonka haluaisi." 

Vierailija
47/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna pimppaa, voi olla ihan ok kokemus. 

Kyllä, näitä ihmiset sitten katuvat kuolinvuoteillaan kun eivät eläneet

Höpsis. Elämää se on ilmankin.

Vierailija
48/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola, eikä satuta ketään jos siitä ei kerrota.

Kyllä sen aina vaistoaa ja se pilaa ihmisten mielenterveyttä, vaikka ei tiedetä tarkalleen miksi.

Vierailija
49/49 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lienee aina käyttäytynyt samalla tavalla, mutta uusi elämänvaihe on saanut aloittajassa heräämään uudenlaisia tunteita? 

Keski-ikä, tuo kriisiksikin kutsuttu tilaa saa miehet ostamaan moottoripyöriä, ja naiset rikkomaan ihmissuhteita, kun taannutaan jonnekin teinintasolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän