Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?
Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Arkuudella ja kiltteydellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Vain erittäin rohkeat ja vahvat miehet uskaltavat olla kilttejä, heikoilta ja aroilta voi odottaa ainoastaan julmuutta.
Kiltit miehet kelpaavat naisille koska ovat poikkeuksetta myös vahvoja.
Jos mies ei kelpaa naiselle tämä ei ole kiltti ja hänessä on joko luonteessa tai ulkonäössä jotain niin perusteellisesti pielessä kun ei kenellekään kelpaa.
Ulkonäkö riittää. Se mitä on sisällä, on merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se, ettet sinä ole, ei tarkoita, etteivätkö muut olisi. Kumpikin sukupuolista, niin miehet kuin naiset, tekevät aloitteita ja löytävät toisensa. Ja ihan normaaleja, kilttejä, selkärankaisia, sosiaaliset taidot omaavia otuksia ovat, puolin sekä toisin. "
"Se että sinä, mutta muut". Keksi jotain uutta. Mitä tahansa.
Keksipä sinä ihan itse jotain muuta kuin täällä katkerana naisille väniseminen ja vänkääminen. Mene vaikka ulos katselemaan ihmisiä ja ympärilläsi olevaa elämää.
Silti sinä olet meistä kahdesta se ainoa ulisija....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen jo nuorena tehnyt kahdesti enkä tässä asiassa tarvitse enää kolmatta kertaa uskoakseni, etten kaipaa elämääni perässä vedettävää kivirekeä joka narisee kuinka minun pitäisi olla enemmän sellainen ja vähemmän tällainen ja harmittelee ettei ollut parempi flaksi eikä kuulunut niihin suosituimpiin.
Taidat otse olla se perässä vedettävä kivireki. Mut ihan vinkkinä, se että mies ei heti pomppaa käskystä, ei tee hänestä kivirekeä. Toi tulee aika monelle naiselle yllätyksenä.
Hahaa! Jollakin kivirekimiehellä meni niin tunteisiin että oli pakko päästä ihan ylianalysoimaan internetin anonyymin entistä suhdetta yhden viestin perusteella. (Aina on se mahdollisuus että se valehtelee, mutta ei ole mitenkään hullua olettaa että hän tietää suhteen osapuolena siitä enemmän kuin sinä täysin
Lumiukko. Pihalla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyysi, miksi et halua hakattavaksi ja alistettavaksi.
Onko tämä kompa? Ainoa sukupuolten välinen väkivalta, mitä olen todistanut, on ollut naisen tekemää. Miehelle.
Olen pahoillani että olet kohdannut väkivaltaa. Sitä suuremmalla syyllä sinun tulisi kyetä empatiaan muita uhreja kohtaan - uhreja joista suurinosa on naisia (tekijänä mies). Vaikka et todistaisi sitä omin silmin (suurinosa sellaisesta väkivallasta tapahtuukin piilossa, kuten varmasti tiedät). Mm. tilastot ovat todisteita.
Tilastot. Just. Arvaa mikä sieltä jätetään pois? Suurin osa miesten naisilta kokemasta väkivallasta. Elämä ei ole tilastoa. Jos kävisit ulkona kotoasi, olisit (ehkä) tuon havainnut.
"En halua arkaa vätystä. Haluan miehen joka on ujoudestaan huolimatta tarpeeksi ihastunut juuri minuun jotta riskeeraa kaiken ja tulee itse juttusille."
No tämähän on se joka erottaa pariutuneet tavismiehet niistä tavismiehistä jotka eivät pariudu. Ei siis se onko joku "kiltti" vai ei vaan se että uskaltaa ujoudesta ja kaikesta epävarmuudesta huolimatta kuitenkin tehdä edes jotain. Eikä se tavallisesti vaadi kuin sen että on ne normaalit sosiaaliset taidot ja sen että kohtelee naisia normaaleina ajattelevina olentoina eikä minään pelottavina kummajaisina.
Jos ajattelen omaa miestäni niin hänkin on kertonut miten oli aikanaan todella iso kynnys mennä romanttisessa mielessä puhumana naisille. Ja oli ihan vähällä jänistää ennen kuin tuli puhumaan minulle. Mutta tuli kuitenkin ja kun pääsi alkuun niin oli ihan todella sosiaalisen ja fiksun oloinen. Kuten todella iso osa normaaleista miehistä on kun pääsevät vain sen ensimmäisen kynnyksen yli.
Muuten, sellainen huomio näistä, jotka "kilttimiehistä" koko ajan jankkaavat. Heidän ainoa tarkoituksensa on hämärtää, mitä "kiltti" tarkoittaa.
Minulle kiltti tarkoittaa hyväsydämistä ihmistä, joka kohtelee muitakin hyvin. Ystävällisesti. Arvokkaasti. Arvostaen. Ei kiltteys kerro mitään arvoista tai niiden takana seisomisesta. Tai kyvystä seisoa niiden arvojen takana.
Kiltti ei tarkoita vässykkää. Jos joku väittää kilttiä vässykäksi, on todennäköisesti itse vässykkä.
Kilttejä ihmisiä ei muuten juuri ole. Eikä sellaista arvosteta. Lainkaan. Yhtään sellaista naista ei vielä ole tullut vastaan. "Kilttinaisia" sen sijaan on vähintään yhtä paljon kuin "kilttimiehiäkin".
"Että älkäätten jäbäleissonit yhtään väittäkö etteikö se tuhmuus ja kokeneisuus tylleröissä teitäkin kiinnosta. "
Maailma ei ole ihan noin mustavalkoinen. Ei ole vain tuhmia ja kilttejä tyttöjä vaan paljon siltä väliltä. Ei ole pakko olla siveyden sipuli ihan jokaisessa mahdollisessa tilanteessa vaan jos se sopiva mies tulee vastaan niin voi hetkeksi vähän löysentää sitä nutturaa ja antaa hetken vain mennä. Niin ne kumppanit yleensä löydetään.
Aika harva mies tosiaan syttyy mistään jalat ristissä istuvasta naisesta. Ja miksi kiinnostuisi kun se ei lupaa mitään kovin houkuttelevaa. Mutta ei se tarkoita että pitäisi olla antamassa jokaiselle. Sitä voi myös valikoida ja olla "helppo" vain niille jotka ihan oikeasti kiinnostaa.
En ole nainen, mutta jos olisin niin todennäköisesti se, että mies kutsuu itseään kilttimieheksi, olisi valtava turn off.
Höpöti höpö.
Hiljaiset ja kiltit miehet pariutuvat suurella todennäköisyydellä. Arat ja sulkeutuneet eivät. Itse olen kaikki mieheni ns iskenyt ja lopulta perheytynyt juurikin hiljaisen ja kiltin miehen kanssa. Parempaa puolisoa ei olekaan tällaiselle puheliaalle ja päättäväiselle naiselle.
Hiljaisen ja kiltin miehen kannattaa vaan odottaa ja hakeutua harrastuksiin, missä naisia näkee. Sitten kun naisilla alkaa perheenperustamisvietti niin sellainen mies, joka kohtelee aina hyvin ja jonka itsetunto kestää vahvaa naista, pariutuu nopeasti.
Mutta jos haet pinnallista naista, joka kuluttaa aikansa instakuvien paranteluun niin eihän sellainen nainen nyt kiinnostu muista kuin vain kaltaisistaan.
"Mä en tota muodonmuutosta koskaan tehnyt, pidin kiinni siitä että oon siveyden sipuli joka odottaa oikeaa. Olen yks niistä joka jäi yksin. Ujouteni kanssa kyllä tein erittäin paljon töitä yksin, opin vasta työelämässä rohkeammaksi ja sosiaalisemmaksi. Mutta miesten suhteen ei ole ollut paljoakaan edistystä. "
Mikä usein yhdistää yksin jääviä miehiä ja yksin jääviä naisia? No jotenkin hankala ja mustavalkoinen suhteutuminen seksuaalisuuteen. Sitä ei osata nähdä normaalina osana tavallisen ihmisen elämää vaan se on aina jotekin "tuhmaa" ja sellaista joka kuuluu jonkun muun elämään mutta ei omaan. Ei osata olla luontevasti seksuaalisia omana itsenään vaan se nähdään jonain roolina jota pitäisi osata vetää jotta sitä seksiä saisi tai voisi olla. Tai että pitäisi olla joku jatkuvasti sängystä sänkyyn hyppivä ihminen jotta olisi "vapautunut". Tavallinen kahden tavallisen ihmisen välinen seksi on jo käsitteenä heille hämärä.
Nainen haluaa pitkän komean jännämiehen. Sellaisen jolla on väkivalta historia ja on hakannut naisia ennen.
I would like to introduce to you an interesting game called Space Waves. This game demands the player to steer an arrow around obstacles until they reach the conclusion of each level. There are 33 levels of varied complexity, labeled with emojis, allowing you to select the level of struggle you want to confront. Click https://space-waves.co to start your adventure!
Naisten pitäisi enemmän huomioida myös kilttejä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkuudella ja kiltteydellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Vain erittäin rohkeat ja vahvat miehet uskaltavat olla kilttejä, heikoilta ja aroilta voi odottaa ainoastaan julmuutta.
Kiltit miehet kelpaavat naisille koska ovat poikkeuksetta myös vahvoja.
Jos mies ei kelpaa naiselle tämä ei ole kiltti ja hänessä on joko luonteessa tai ulkonäössä jotain niin perusteellisesti pielessä kun ei kenellekään kelpaa.
Ulkonäkö riittää. Se mitä on sisällä, on merkityksetöntä.
Väärin, kiltteys terveessä ihmisessä on itseisarvo, samalla tavalla kuin hengittäminen jota ei tarvitse mainostaa.
Näillä "kilttimiehillä" ei ole mitään annettavaa naiselle paitsi luonnehäiriöt. Sitten aletaan mainostaa sitä kiltteyttä ominaisuutena, katso kuinka kiltti olen ja "hengitän" myös ota minut, olen niin hyvä mies. Tälläinen mies ei ole hyvä eikä edes kiltti vaan luonnehäiriöinen manipuloija.
Suurin osa naisista tunnistaa feikin ja petoksen, juosten karkuun näitä otuksia. Koko asetelma kiltti mies ei kelpaa on väärä, kyllä kelpaa kun on aidosti kiltti
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa pitkän komean jännämiehen. Sellaisen jolla on väkivalta historia ja on hakannut naisia ennen.
Yksikään terve nainen ei sellaista halua eikä huoli. Luonnehäiriöt vetävät puoleensa toisiaan. Sama juttu narsistilla ja narsistin uhrilla, molemmilla luonnehäiriö mikä mahdollistaa tapahtumasarjan. Terve nainen tai mies ei lankea narsistiin
Tykkään seksissä röyhkeän itsevarmoista. Eikä tämä ole edes tekosyy, vaan syy. Kiltteys ei vaan sytytä mua. Hyvä piirre kavereissa sukulaisissa ja työpaikoilla, mutta seksissä mielummin röyhkeä viejätyyppi -villimies kuin estoinen, arka
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö arka puolustamaan perhettä, jos tulee vaikeat ajat. Siis rohkeutta ja voimaa vaativat ajat. Maailma on mjllistumassa euroopa
--
Ei. Arka mies ei pysty eikä halua puolustaa edes perhettään.
Normaali naisihminen haluaa vahvan miehen.
Naisen ei tarvitse olla kova jätkä koko ajan.
Ei ketään kiinnosta raahata perässään jotain pelkuria.
Hän on tylsä.