Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei suostu luopumaan kondomin käytöstä

Vierailija
29.11.2025 |

Ollaan oltu kohta puoli vuotta yhdessä, mutta poikaystavä haluaa yhä käyttää kondomia seksissä.Vaikka mulla on pillerit ja hän tietää sen. Mistä tuo voisi johtua? Tuntuu epäluottamukselta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vehkeen edes näkee, jos aina kumiin verhottu. Munaton suhde?

Vierailija
22/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kakkosta ja niele sen jälkeen. Ei pelkoa raskaudesta.

Nielaise itsesi. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella typerää on jättää ehkäisy käyttämättä, jos ei halua saada sukupuolitauteja, eikä lapsia. 

Vierailija
24/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varmaa ettei kettu käy muissakin koloissa...?

ap:lla?

Ei tietenkään ole, kolo on sellaisessa käytössä ettet uskoisi

Vierailija
25/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta, joista kaksi suunniteltuja.

1. Yllätyraskaus. Söi kuulemma pillereitä.

2. Suunniteltu

3. Suunniteltu

4. Yllätys. Tämä oli varmasti vahinko, koska arvoimme aborttia pitkään. Päätimme kuitenkin pitää ja hyvä niin. Vaikka vanhana vähän väsyttääkin.

Tarinan opetus, jos et halua isäksi, käytä kondomia, jos joku menee vikaan, jälkiehkäisy.

Vierailija
26/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku parantumaton tauti, jota ei halua tartuttaa, kuten herpes, hiv, C-hepatiitti tjs.

Vierailija
27/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa tulla raskaaksi, vieläpä toiselle miehelle, ja tuon poikkiksen maksajaksi.

Ei onnistu tuplaehkäisyllä

Vierailija
28/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä että pitääkö sun ottaa joku komea mies joka ei käytä kumia. Poikaystävällä tauteja, naisia ollut tai joku salaisuus?

Eiköhän ne taudit olisi saanut hoidettua jo siinä puolessa vuodessa

Kondylooma on ikuinen.

Vierailija
29/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerää on jättää ehkäisy käyttämättä, jos ei halua saada sukupuolitauteja, eikä lapsia. 

Aloittajalla pillerit. Sukupuolitauteja testataan verikokeilla ja purkkiin neste. Silti mies piilottelee kumin takana.

Vierailija
30/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä että pitääkö sun ottaa joku komea mies joka ei käytä kumia. Poikaystävällä tauteja, naisia ollut tai joku salaisuus?

Herpes ei parane ikinä ja onhan niitä kaiken maailman syyliäkin ja hiv. Eivät ne antibiooteilla parane, kun ovat virustauteja.

Tuollaisista täytyisi kertoa toiselle ennen ensimmäistäkään seksikertaa ja antaa toisen valita haluaako seksiä tuollaisen ihmisen kanssa. Mä suoraan sanottuna lopettaisin suhteen siihen, jos mies kertoisi, että hänellä on esim. herpes tai hiv. En suostuisi edes kortsun kanssa seksiin. 

Vierailija
31/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko varmaa ettei kettu käy muissakin koloissa...?

ap:lla?

Ei tietenkään ole, kolo on sellaisessa käytössä ettet uskoisi

Aluksi ei uskonut pikkusiskosikaan. Sitä se ajelee paljaalla samoin kuin äitiäsi ja teidän koiraa.

Vierailija
32/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 poikaa. Molemmille olen neuvonut, että jos ei halua vastoin tahtoaan isäksi, niin on käytettävä kondomia, vaikka nainen kuinka vannoisi syövänsä pillereitä tai käyttäisi muuta ehkäisyä. Eli pidetään asia omissa käsissä eikä luoteta toisten puheisiin. Suvussa on käynyt niin että nainen valehteli käyttävänsä kierukkaa ja sukulaismies astui ansaan. Nainen myönsi myöhemmin, että nimenomaan haki lapselleen isää joka on pitkä ja komea ja huijasi kierukkapuheilla. 

Vierailija
33/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla pillerit. Sukupuolitauteja testataan verikokeilla ja purkkiin neste. Silti mies piilottelee kumin takana.

Pillerit eivät ole 100% ehkäisy. Jos hän ei halua vielä lapsia, niin kortsun käyttö on suositeltavaa. Ja mistä tiedät onko mitään testejä tehty. Tuskin on.

Vierailija
34/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua lapsia koska jätät sen sitten ja vaadit elareita. Kaverille kävi niin.

Vierailija
35/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, pelkkä pilleri ei pidä seksitauteja poissa. Tuplaehkäisy on parempi, olette molemmat enemmän turvassa.

Turvassa muilta ihmisiltä? Miksi seurustella jos luotto on nolla...

Vierailija
36/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondylooma on ikuinen.

Ei ole. Elimistö tuhoaa niistä itse suurimman osan. Elimistö tappaa joka päivä syöpiäkin. Välillä ei tietenkään pysty ja sitä hoidetaan sitten järeämmillä keinoilla. 

Vierailija
37/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 poikaa. Molemmille olen neuvonut, että jos ei halua vastoin tahtoaan isäksi, niin on käytettävä kondomia, vaikka nainen kuinka vannoisi syövänsä pillereitä tai käyttäisi muuta ehkäisyä. Eli pidetään asia omissa käsissä eikä luoteta toisten puheisiin. Suvussa on käynyt niin että nainen valehteli käyttävänsä kierukkaa ja sukulaismies astui ansaan. Nainen myönsi myöhemmin, että nimenomaan haki lapselleen isää joka on pitkä ja komea ja huijasi kierukkapuheilla. 

Pitkistä ja komeistoa isistä on pulaa. Liian lyhyet 158 cm eivät saa tehdä lapsia.

Vierailija
38/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen kun olet noin järkevän poikaystävän löytänyt. Ei käy ainakaan niin mitä minulle kävi 20-vuotiaana: Poikaystävästä tuli yllättäen isä, äitinä yhden-illan-juttu, 40 v eronnut "hedelmätön" nainen.

Vierailija
39/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten joidenkin naisten omatunto kestää sen, että huijataan ehkäisystä. Mulla on yksi suunniteltu lapsi ja olisin halunnut lisää lapsia, mutta en mä silti olisi pystynyt huijaamaan ehkäisyn suhteen. 

En ole nyt parisuhteessa, mutta seksisuhde on kestänyt yli kaksi vuotta. Mulla on minipillerit käytössä, mutta toki alkaa jo ikäkin tekemään tehtävänsä koska olen 46v. No joka tapauksessa tässä muutama kuukausi sitten oli todella raskas elämänvaihe opintojen, töiden ja oman jaksamisen vuoksi. Tapasimme vakipanon kanssa ja pari päivää sen jälkeen tajusin, että en ole sumuisen pääni kanssa tajunnut melkein viikkoon ottaa minipillereitä. Mikä syyllinen olo siitä tuli ja olin kauhuissani! Menkat sitten toki alkoi, kun kerran en ollut pillereitä ottanut. Mulla kun ei siis noiden pillereiden kanssa ole menkkoja.

Mun pointti siis se, että ei mulla ainakaan kestäisi omatunto valehdella, että käytän ehkäisyä. Omalla kohdalla kyse oli täydellisestä unohduksesta sen väsymyksen, uupumuksen yms. kanssa ja silti oli todella syyllinen olo. 

Vierailija
40/40 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen kun olet noin järkevän poikaystävän löytänyt. Ei käy ainakaan niin mitä minulle kävi 20-vuotiaana: Poikaystävästä tuli yllättäen isä, äitinä yhden-illan-juttu, 40 v eronnut "hedelmätön" nainen.

Luultavasti AP ja mies ovat samaa ikää? Muualla voi olla kumi jos on pettäviä poikaystäviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän