Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa raskautta luovuitte pyöräilystä?

Vierailija
29.11.2025 |

Ja miksi?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pitänyt lopettaa?

Vierailija
2/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masu on tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kaaduin pahasti ihan jo koiraa lenkittäessä sekä tuolille istuessani. Kummastakin lääkärikeikka. 

Vierailija
4/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa tulee yli pyörän sallitun rajan.

Vierailija
5/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun asti pyöräilin kun muuta kulkupeliä ei silloin ollut.

Vierailija
6/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopunut. Loppuvaiheessa sain ihmisiltä kommentteja, ettei raskaana olevan pitäisi ajaa pyörällä. Mutta en ole ikinä kaatunut pyöräillessä. Sen sijaan kävellessä olen kompastunut monta kertaa. En luopunut kävelystäkään.

Vierailija
7/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaino huononi niin paljon, heikotti, ja pelkkä istumaannousi sai aikaan huimauksen, niin taisi olla sokerirasituksen aikaan kun totesin että lienee järkevämpi lopettaa.

Vierailija
8/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa, kun se alkoi tuntua epämukavalle. 

Vierailija
9/42 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaiset pyörät teillä on?

Vierailija
10/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset huonokuntoisia raskaana ollessaan. Itse olin täysin terve ja ei tullut mitåeleenkään, etten voisi pyöräillä. En nyt muista, että ihan viimeisen kuukauden aikana olisin pyöräillyt, mutta ei olisi ollut estettäkään. 

Vierailija
11/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihmiset huonokuntoisia raskaana ollessaan. Itse olin täysin terve ja ei tullut mitåeleenkään, etten voisi pyöräillä. En nyt muista, että ihan viimeisen kuukauden aikana olisin pyöräillyt, mutta ei olisi ollut estettäkään. 

Ei kyse ole automaattisesti mistään huonosta kunnosta. Se on ihan herrassa, miten raskausaika sujuu. Mulla esim. oli toisessa raskaudessa viimeiset 2 kolmannesta niin huono olo, että lähinnä makasin sohvalla. 

Vierailija
13/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole automaattisesti mistään huonosta kunnosta. Se on ihan herrassa, miten raskausaika sujuu. Mulla esim. oli toisessa raskaudessa viimeiset 2 kolmannesta niin huono olo, että lähinnä makasin sohvalla. 

Rassautitko mirriäsi?

Vierailija
14/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain 8.:lla kuulla, kun joku huumehörhö leikkimielisesti kurvasi eteeni niin, että minun piti tehdä äkkipysähdys.

Vierailija
15/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäin äitiyslomalle.

Vierailija
16/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopunut. Pyöräilin töihin äitiyslomaan asti. Kai siinä kuitenkin viimeiset muutama viikko meni lähinnä pötkötellessä. Raskaus meni pari viikkoa yli lasketunajan. 

Vierailija
17/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopunut. 

Vierailija
18/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyöräilin äitiyslomallakin vielä, siis ennen synnytystä mutta sen jälkeen, kun jäin töistä pois.

Vierailija
19/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rassautitko mirriäsi?

Ootko sä jo muuttanut pois vanhempiesi luota?

Vierailija
20/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että osalle tulee raskauskiloja 30-50 kg, kun kaikki liikunta lopetetaan ja syödään kahden edestä.