Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon syyllisyydestä, että on itse aiheuttanut sen että lapsella ei ole isää?

Vierailija
29.11.2025 |

Olin erittäin häiijy, ailahtelevainen ja epäkypsä. Täynnä vihaa ja katkeruutta. Mies jätti kun vauva oli 2 kk ja lähti uuteen suhteeseen. Uusi nainen otti vahvan roolin samantien ja sekaantui ihan kaikkeen, änkesi lastenvalvojallekin. Mies yritti aikansa tavata lasta, mutta raivosta ja katkeruudesta sekopäinen käytökseni sai hänet luovuttaman kokonaan. Hän ei enää koskaan palannut asiaan, vaan perusti uuden perheen tämän naisen kanssa.

Tuosta on kulunut jo vuosia, ja kun olin lopulta saanut itseni kasattua ja yritin sopia ja pyytää anteeksi, niin isä ilmoitti lyhyesti että palaa asiaan ehkä sitten kun lapsi on täysi-ikäinen. Olin yksinkertaisesti niin vaikea, että isä jätti lapsen kokonaan. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kukaan tällaista tunnustaa. 

Tiedätkö, olen käynyt läpi melkoisen henkisen myllyn asian kanssa. Olen monessa muussakin asiassa kyennyt tunnistamaan omat virheeni. 

Ap

On satavarma, että vaikka olisit käyttäytynyt hyvin niin mies ei lapsen elämässä olisi. Niin monta isätöntä lasta tiedän. Isät ovat vain häipyneet. 

Vierailija
22/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Huoltokiusaaminen voi olla niin hirveää että vanhempi luovuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vanhempi ei luovuta. Kyllähän nämä isät selittää. Hassua, että monet isät jättää lapsensa ilman toisen vanhemman kiusaamistakin. 

Vierailija
24/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kannat syyllisyyttä, olet tehnyt lapselle hirveän teon. 

Vierailija
25/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuohon vastausta. Ainakin sanomalla lapselle ettei lapsen syy. Aikuisten riita oli. Ja kadut omaa osaasi. Moni lapsi iloinen ilman määräävää isää.

Vierailija
26/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vanhempi ei luovuta. Kyllähän nämä isät selittää. Hassua, että monet isät jättää lapsensa ilman toisen vanhemman kiusaamistakin. 

Aivan. AP oli antanut lapsen puhelinnumeron. Luuleeko eksä todella, että ap roikkuu luurin vieressä rääkymässä kun lapsi puhuu isänsä kanssa?

Mutta anteeksi vain, tämä haiskahtaa keksityltä koko tarina.

Vierailija
27/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. AP oli antanut lapsen puhelinnumeron. Luuleeko eksä todella, että ap roikkuu luurin vieressä rääkymässä kun lapsi puhuu isänsä kanssa?

Mutta anteeksi vain, tämä haiskahtaa keksityltä koko tarina.

Voitko kertoa että miksi tilanteeni kuulostaa keksityltä? Senkö takia että itselläsi ei ole tällaista käynyt?

Ap

Vierailija
28/28 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi