Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (794)

Vierailija
721/794 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on yli 20v ja muuttaneet pois kotoa.

Vierailija
722/794 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/794 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja iskä käy moikkaan heitä heidän luonaan..

Vierailija
724/794 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jotenkin häiritsisi että mies on siittänyt toisen naisen. Ja sitten sekin että miksi ero on tullut, onko hyödytön mies.

Kaikki tämä siitä huolimatta että minulla on omia lapsia. Ei todellakaan miestä jolla on lapsia. Vaihtoehtoja olisi ja on tässä iässä kovin vähän, tällä hetkellä minulla on lapseton mies, en tiedä jaksanko katsella tätäkään. Hyväksyn siis täysin että olen loppuelämäni ilman miestä, se on paljon parempi kuin mies joka on siirtänyt toisen naisen.

Vierailija
725/794 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jotenkin häiritsisi että mies on siittänyt toisen naisen. Ja sitten sekin että miksi ero on tullut, onko hyödytön mies.

Kaikki tämä siitä huolimatta että minulla on omia lapsia. Ei todellakaan miestä jolla on lapsia. Vaihtoehtoja olisi ja on tässä iässä kovin vähän, tällä hetkellä minulla on lapseton mies, en tiedä jaksanko katsella tätäkään. Hyväksyn siis täysin että olen loppuelämäni ilman miestä, se on paljon parempi kuin mies joka on siirtänyt toisen naisen.

Rohkea kirjoitus, arvostan!

Vierailija
726/794 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Oikeasti vuoroviikoin vai lapset ramppaa kaksien avointen ovien välillä? 

Vuoroviikkosysteemi harvoin on oikeastisitä käytännössä, ainakin isien kohdalla jotka ri priorisoi uutta suhdetta ikinä. 

Vierailija
727/794 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli jopa naimisissa miehen kanssa, jolla oli lapsia. Tuo mies oli isäni ja lapset minä ja sisareni.

Vierailija
728/794 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa miehen kanssa joka oli viikonloppuisä kahdelle kouluikäiselle. Yhteisiä lapsia emme halunneet, minulla ei ole lapsia. Vuoroviikoja harkittiin yhdessä vaiheessa, ja olin avoin muutokselle. Lopulta kaikki osapuolet pitivät tärkeämpänä että lapsilla on pysyvä koti.

Eron jälkeen suurempi ikävä lapsipuolia kuin miestä, on rikkaus jos elämässä on kaikenikäisiä läheisiä.

Vierailija
729/794 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa miehen kanssa joka oli viikonloppuisä kahdelle kouluikäiselle. Yhteisiä lapsia emme halunneet, minulla ei ole lapsia. Vuoroviikoja harkittiin yhdessä vaiheessa, ja olin avoin muutokselle. Lopulta kaikki osapuolet pitivät tärkeämpänä että lapsilla on pysyvä koti.

Eron jälkeen suurempi ikävä lapsipuolia kuin miestä, on rikkaus jos elämässä on kaikenikäisiä läheisiä.

Usko pois, elämäsi on nyt parempaa ilman tuota eronneen isän lapsielämä helvettiä.

Vierailija
730/794 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, elämäsi on nyt parempaa ilman tuota eronneen isän lapsielämä helvettiä.

Vierailija
731/794 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
732/794 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
733/794 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja iskä käy moikkaan heitä heidän luonaan..

Eipä auttanut tämäkään.

Lapset yli 25- vuotiaita, molemmat asuivat omissa asunnoissaan, mutta niin kiinni isässään ja varsinkin isän lompakolla. Ollaan vielä yhdessä, mutta en tiedä miten kauan tät jaksan.

Vierailija
734/794 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeillut ja ei enää ikinä sitä helvettiä. Ei niinkään ne lapset vaan katkerat, vieraannuttavat eksät.

En ala edes deittailla miestä jolla lapsia, ei pääse tunteita vahingossakaan kehittymään.

Vierailija
735/794 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
736/794 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne lapset 20 vuotta täytettyään mihinkään katoa. Tarvitsevat milloin mitäkin (rahaa, muuttoapua, yösijaa, laina-autoa, you name it), ja mihinkään ei voi koskaan sanoa ei. Muutama vuosi lisää, niin saattaa tulla lapsenlapsia, jotka tietysti pitäisi saada hoitoon vähän väliä ja mitä pienemmällä varoajalla, niin sen parempi.

Vierailija
737/794 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo  suhde omilla kodeilla voisi toimia. 

Näin meillä toimii. Itsellä iäkkäät vanhemmat, joihin keskityn silloin kun miehellä on lapsiviikko. 

Vierailija
738/794 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELUMMIN KARHU KUIN ERONNUT ISÄMIES !

Vierailija
739/794 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enkä koskaan!

Vierailija
740/794 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista kaksoismoralismia. Ja silti on tinder täynnä yh-roskaa etsimässä elättäjää äpärillensä :D Ja naisten mielestä yh:s ei saisi olla turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi