Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (803)
En. En pidä lapsista enkä halua olla osa lapsiperhettä, en halua olla mukana, kun mies vääntää ex-vaimon kanssa jotain lapsijuttuja
Vierailija kirjoitti:
En. En pidä lapsista enkä halua olla osa lapsiperhettä, en halua olla mukana, kun mies vääntää ex-vaimon kanssa jotain lapsijuttuja
Aamen.
En seurustelisi. En halua lapsia omaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi. En halua lapsia omaan elämääni.
Aamen
Eronneet isät ovat sikoja, älkää missään nimessä edes katsoko heitä.
#justiceforlindsayclancy
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!#comment-143…
Ei tarvitse kiitellä, jokainen nainen ansaitsee totuuden.
En tiedä, osaako ne tehä töitä uuden suhteen ylläpitämiseen?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, osaako ne tehä töitä uuden suhteen ylläpitämiseen?
Eronnut isä ei todellakaan osaa. Eihän hän osannut pitää edes perhettään kasassa.
Sitten nuo eronneet pentutehtailijat ehdottelevat avioehtoja, voitteko kuvitella?!?!?
Mun mielestä on ok, jos on eronnut silloin kun lapsi on jo (lähes) teini-ikäinen, mutta se on outoa, jos eri on tapahtunut pikkulapsiaikana tai kun lapsi on ollut 1.-3.-luokkalainen. ja miehen täytyy ymmärtää se, että minä haluan viettää vain kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia.
Se on jännä, miten lapsettomat miehet mielellään seurustelevat yh-/vuoroviikkoäitien kanssa. Vai onko miehille sitten naisen ulkonäkö niin mielettömän tärkeää, että voi jopa alkaa hoitaa ja elättää toisten miesten lapsia, jos vaan saa kauniin ja hoikan naisystävän?
Seurustelen kolmatta vuotta. Hän on viikkoisä.
Mietitty tässä, että mies voisi muuttaa mun luo kun on lapsivapaaviikko...
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen kolmatta vuotta. Hän on viikkoisä.
Mietitty tässä, että mies voisi muuttaa mun luo kun on lapsivapaaviikko...
Onko sulla omia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, miten lapsettomat miehet mielellään seurustelevat yh-/vuoroviikkoäitien kanssa. Vai onko miehille sitten naisen ulkonäkö niin mielettömän tärkeää, että voi jopa alkaa hoitaa ja elättää toisten miesten lapsia, jos vaan saa kauniin ja hoikan naisystävän?
Tuollaisen miehen ajattelumalli on se tyypillinen "reikä se on rinkelilläkin". Juuri tuollaiset tekevät sinkkunaisista yksinhuoltajaäitejä ennemmin tai myöhemmin.
Jos eivät asu enää kotona eli täysi-ikäisiä. Ehkä en edes silloin. Enää.
Ei ikinä mitään eronneita isiä. Haluan oikean, perhekeskeisen miehen!
Epävarman, kontrolloivan, ja sovinistisen sian kommentti.