Olenko kamala ihminen kun en osta miniöille ja
vävyille omaa lahjaa vaan yhteisen lahjan puolison kanssa jaettavaksi. Omille lapsille omat lahjat kylläkin.
Kommentit (29)
Tiedätkö ostaako lastesi anopit heille lahjat?
Olen saanut anopiltani lähes aina itselleni osoitetun lahjan ja myös ostan anopille lahjan.
N65
En pahastuisi, anoppi antaa meille jouluna yhteiseksi lahjaksi rahaa, jonka käytöstä mies saa mielellään mun puolesta päättää. Tärkeämpää kuin lahjat, on se, että anoppi kohtelee minua tosi mukavasti ja ystävällisesi ja on ihana mummo meidän lapsille.Tosin mun synttäreinä anoppi muistaa mua aina ja se on kyllä kivaa, ei itse lahja ole se tärkein siinäkään, vaan se että muistaa, soittaa tai käy.
Äitini ei anna koskaan vävyille ja miniöille lahjaa, vaan ainaoikein korostetusti omille lapsille. "Tässä on SINULLE." Kuitenkin se menee ainakin meillä minun ja puolisoni yhteiseen käyttöön, niin on ihan pöljää korostaa että lahja on vain toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Äitini ei anna koskaan vävyille ja miniöille lahjaa, vaan ainaoikein korostetusti omille lapsille. "Tässä on SINULLE." Kuitenkin se menee ainakin meillä minun ja puolisoni yhteiseen käyttöön, niin on ihan pöljää korostaa että lahja on vain toiselle.
Yhteiset sukat, alusvaatteet jne?
Ex anoppi osti mulle lahjoja, mutta ne oli aina seksikkäitä alusasuja. Mieluummin olisin ottanut jonku tavallisen yhteislahjan.
Minä ostin miniälle kaksi lahjaa ja yhteisen paketin vielä heille. Poikakin sai kaksi lahjaa. Ihanaa ostaa lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ostaako lastesi anopit heille lahjat?
Minua ei kiinnosta pätkääkään ostavatko lasteni anopit tai apet heille lahjoja.
Vielä parempi olisi kun et antaisi turhaa rojua kenellekään. Anna mieluiten rahaa jos jotain.