Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kamala ihminen kun en osta miniöille ja

Vierailija
29.11.2025 |

vävyille omaa lahjaa vaan yhteisen lahjan puolison kanssa jaettavaksi. Omille lapsille omat lahjat kylläkin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi olisi kun et antaisi turhaa rojua kenellekään. Anna mieluiten rahaa jos jotain. 

Vierailija
22/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ostaako lastesi anopit heille lahjat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut anopiltani lähes aina itselleni osoitetun lahjan ja myös ostan anopille lahjan.

N65

Vierailija
24/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastuisi, anoppi antaa meille jouluna yhteiseksi lahjaksi rahaa, jonka käytöstä mies saa mielellään mun puolesta päättää. Tärkeämpää kuin lahjat, on se, että anoppi kohtelee minua tosi mukavasti ja ystävällisesi ja on ihana mummo meidän lapsille.Tosin mun synttäreinä anoppi muistaa mua aina ja se on kyllä kivaa, ei itse lahja ole se tärkein siinäkään, vaan se että muistaa, soittaa tai käy.

Vierailija
25/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei anna koskaan vävyille ja miniöille lahjaa, vaan ainaoikein korostetusti omille lapsille. "Tässä on SINULLE." Kuitenkin se menee ainakin meillä minun ja puolisoni yhteiseen käyttöön, niin on ihan pöljää korostaa että lahja on vain toiselle.

Vierailija
26/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini ei anna koskaan vävyille ja miniöille lahjaa, vaan ainaoikein korostetusti omille lapsille. "Tässä on SINULLE." Kuitenkin se menee ainakin meillä minun ja puolisoni yhteiseen käyttöön, niin on ihan pöljää korostaa että lahja on vain toiselle.

Yhteiset sukat, alusvaatteet jne?

Vierailija
27/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex anoppi osti mulle lahjoja, mutta ne oli aina seksikkäitä alusasuja. Mieluummin olisin ottanut jonku tavallisen yhteislahjan. 

Vierailija
28/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miniälle kaksi lahjaa ja yhteisen paketin vielä heille. Poikakin sai kaksi lahjaa. Ihanaa ostaa lahjoja. 

Vierailija
29/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ostaako lastesi anopit heille lahjat? 

Minua ei kiinnosta pätkääkään ostavatko lasteni anopit tai apet heille lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä