Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elätte miehen kanssa?

Vierailija
29.11.2025 |

Minä en enää muista enkä keksi syytä, miksi haluaisin elää parisuhteessa. Yrittäkää muistuttaa niistä pienistä tai miksei isoistakin hyvistä asioista, mitä siihen liittyy. Ehkä ennvain huomaa sitä kaikkea hyvää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on huomattavasti parempi asuinkumppani kuin nainen.

M58

Itse pidän naisista enemmän, tasapainottaa kivasti, mutta sulla on lupa olla homoseksuaali.

Vierailija
22/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on huomattavasti parempi asuinkumppani kuin nainen.

M58

Itse pidän naisista enemmän, tasapainottaa kivasti, mutta sulla on lupa olla homoseksuaali.

Siis hän varmasti tarkoitti, että mies on huomattavasti parempi asuinkumppani naiselle, kuin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo ryhtiä ja siisteyttä elämääni. ilman häntä olisin varmaan sohvalla piereskelevä, turvonnut manaatti joka mättää jäätelöä naamaansa joka ilta. 

Ei se kaukana ole nytkään, mutta en vain yksinkertaisesti kehtaa olla välillä tsemppaamatta kun toinen ahkeroi ja pitää perheestään huolta. 

Vierailija
24/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päädyin yhteen miehen kanssa lähinnä miellyttävän kumppanuuden takia, vastakohtana aiemmille kokemuksilleni naisista.

M48

Siis hetkinen, olit ennen normaali, mutta muutuit sitten fägäriksi?? Ei normaali mies asu toisen miehen kanssa.

Lopetappa asiaton haukkuminen

Vierailija
25/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän koiran kanssa. Näin on hyvä.

Vierailija
26/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuo ryhtiä ja siisteyttä elämääni. ilman häntä olisin varmaan sohvalla piereskelevä, turvonnut manaatti joka mättää jäätelöä naamaansa joka ilta. 

Ei se kaukana ole nytkään, mutta en vain yksinkertaisesti kehtaa olla välillä tsemppaamatta kun toinen ahkeroi ja pitää perheestään huolta. 

Manaatti on sympaattinen eläin.

Vierailija
27/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ahkeroi? Mitä tarkoitat toinen? Se olit sinä, jonka pitää ensisijaisesti ahkeroida ja pitää perheestään huolta, jos olet nainen! Kyllä miehen pitää tietenkin tehdä oma osuutensa ja ainakin miehelle kuuluvat työt.

Vierailija
28/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on seuraa, saa fyysistä läheisyyttä ja on jakamassa arjen taakkaa. 

Millä lailla noi toteutuvat teillä? Esimerkiksi arjen taakan jakautuminen? Mieheni ei tee kotitöitä.

Meillä ei ole fyysistä läheisyyttäkään. Emme myöskään tee mitään yhdessä.

Ap

Miksi sitten olet tuollaisen miehen kanssa? Lasten takiako?

Vierailija
29/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ahkeroi? Mitä tarkoitat toinen? Se olit sinä, jonka pitää ensisijaisesti ahkeroida ja pitää perheestään huolta, jos olet nainen! Kyllä miehen pitää tietenkin tehdä oma osuutensa ja ainakin miehelle kuuluvat työt.

Vanhentunut tuommoinen nainen-kuuluu-keittiöön asenne

Vierailija
30/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ihmisissä on hyvät ja huonot puolensa.  Jos tuijottaa vain niitä huonoja, on parempi elää yksin. Mun mieheni on just niin rasittava kuin miehet yleensä on, mutta hän on myös vastuullinen, ahkera, taitava, antelias ja ymmärtäväinen.  Kumppani tuo väriä elämään ja yhdessä on mukavampi kuin yksin. Uskon että onnellisuuskin lisääntyy kun sen voi jakaa toisen kanssa. Olen koti-ihminen enkä jaksa ylläpitää laajaa ystäväpiiriä.  Onhan mulla mies.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi