Nainen nyt 4kk raskaana, enkä vieläkään uskalla kertoa ettei minua kiinnosta koko homma
Tapaillut naisen kanssa Seurustellut naisen 9kk, ja seurustellut niistä 5kk. Nainen tuli vahingossa raskaaksi pillerien läpi. Koko suhteen ajan olen yrittänyt saada itseäni rakastumaan naiseen, mutta en ole siinä onnistunut. Nainen on paperilla täydellinen paketti; kaunis, rikas, hyvätuloinen, fiksu, siisti, mukava, "palveleva". Itse olen huonotuloinen, ja nyt työtönkin. Vähän säästöjä on. Juuri tämän takia olen odottanut josko tunteet tulisivat...Mutta eivät ole tulleet
Raskaudestakin ajattelin, että kasvan siihen mukaan ja kiinnostun, mutta päin vastoin kiinnostukseni on vain vähentynyt. Tuntuu että menetän kaiken vapauden, ja kiinnostaa ihan eri asiat. Nykyään mieluummin pelaan kotona tietokoneella, kuin lähden naisen kanssa luonnonpuistoon. ole uskaltanut kertoa naiselle miten oikeasti tunnen. Onko tässä tarinassa jotenkin onnellinen loppu? Miten voisin muuttua ja saada itseni tunteet eri asentoon?
Kommentit (38)
Lavasta kuolemaksi? Vaihda id jonku toverin Kaa. Palaat sitte jos palaat😳
Ns paperilla hyvä mies/nainen ei välttämättä herätä kuitenkaan suuria tunteita. Ei auta hyvä ulkonäkö ja varallisuus jos ei synkkaa
Ehkä voisit käydä terapeutin kanssa ensin asiaa läpi. Jos tulet siihe tulokseen, että rakkautta ja halua elää perhe-elämää ei ole, niin siitä täytyy asiallisesti keskustella kumppanisi kanssa. Perheneuvolasta saa apua, tai pariteapiasta, seurakunnasta..
Kurja tilanne erota, mutta lopulta parempi myös naiselle ja lapselle. Kunhan kannat vastuun lapsesta, teet oman osasi isänä ja maksat elatusmaksut ajallaan.
Seuraavassa suhteessa sitten opettelet huolehtimaan ehkäisystä, kondomin käyttöön löytyy jopa video-oppaita. Jos on liian vaikeaa, mene vasektomiaan.
Luulen että tuon naisen kanssa ei tule mitään. Mutta se lapsi. Tulet kiintymään siihen ja sinusta tulee hieno viikonloppuisä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit käydä terapeutin kanssa ensin asiaa läpi. Jos tulet siihe tulokseen, että rakkautta ja halua elää perhe-elämää ei ole, niin siitä täytyy asiallisesti keskustella kumppanisi kanssa. Perheneuvolasta saa apua, tai pariteapiasta, seurakunnasta..
Kurja tilanne erota, mutta lopulta parempi myös naiselle ja lapselle. Kunhan kannat vastuun lapsesta, teet oman osasi isänä ja maksat elatusmaksut ajallaan.
Seuraavassa suhteessa sitten opettelet huolehtimaan ehkäisystä, kondomin käyttöön löytyy jopa video-oppaita. Jos on liian vaikeaa, mene vasektomiaan.
Terapeutille hankkimaan tunteet väärään naiseen. Njaa sivusta
Miksi miestä pitäisi kiinnostaa lapset? Naisethan ne maailmaan synnyttävät ja se on naisen velvollisuus huolehtia lapsistaan. Ei miehen tarvitse niistä huolehtia.
Onnellisin loppu on kun maksat kiltisti elatuisen ja vetäydyt pelaamaan. Nainen löytää kyllä lapselle osallistuvan isähahmon.
JahS, se sitten olisi sammakko syylarissa. Onnea isälle!
Vierailija kirjoitti:
Minä siis haluan haluta, mutta en vain saa itseäni siihen taivutettua...Ehkä minussa on jotain vikaa.
Ehkäisy meillä oli käytössä, kuten jo kerroin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi miestä pitäisi kiinnostaa lapset? Naisethan ne maailmaan synnyttävät ja se on naisen velvollisuus huolehtia lapsistaan. Ei miehen tarvitse niistä huolehtia.
Elatusmaksut kuuluu, vaikka muu ei kiinnostaisi.
Naisen kirjoittama provo tällä kertaa, aika väsynyt ja läpinäkyvä 2/10.
Taas?
Pitäisköhän sun oikeasti laittaa piuhat poikki kun harva se viikko täällä kerrot kun taas on nainen pamahtanut paksuksi ja sinä et halua olla isä syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 37 ja nainen on 33
Ap
Eli naisella biologinen kello tikitti. Halusi lapsen mieluummin luomusti kuin labrassa. Toivottavasti sulla oli hyvät geenit jaossa.
Ei kai auta muu kuin sanoa, että suhde naisen kanssa ei kiinnosta. Suosittelen kuitenkin tutustumaan lapseen ja osallistumaan vanhempana olemiseen. Tulet saamaan hienoja hetkiä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Huutista, kyllä! 🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Onnellisin loppu on kun maksat kiltisti elatuisen ja vetäydyt pelaamaan. Nainen löytää kyllä lapselle osallistuvan isähahmon.
Miten maksan elatuksen jos oon työtön? Nyt ollu jo useemman vuoden...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten maksan elatuksen jos oon työtön? Nyt ollu jo useemman vuoden...
Ap
Lastenvalvoja laskee sen kyllä, älä huoli.
Olen ajatellut että en varmaan saa toista tilaisuutta raskauttaa tämän tason naista, ja varsinkin näin rikasta...
Ap