Nainen nyt 4kk raskaana, enkä vieläkään uskalla kertoa ettei minua kiinnosta koko homma
Tapaillut naisen kanssa Seurustellut naisen 9kk, ja seurustellut niistä 5kk. Nainen tuli vahingossa raskaaksi pillerien läpi. Koko suhteen ajan olen yrittänyt saada itseäni rakastumaan naiseen, mutta en ole siinä onnistunut. Nainen on paperilla täydellinen paketti; kaunis, rikas, hyvätuloinen, fiksu, siisti, mukava, "palveleva". Itse olen huonotuloinen, ja nyt työtönkin. Vähän säästöjä on. Juuri tämän takia olen odottanut josko tunteet tulisivat...Mutta eivät ole tulleet
Raskaudestakin ajattelin, että kasvan siihen mukaan ja kiinnostun, mutta päin vastoin kiinnostukseni on vain vähentynyt. Tuntuu että menetän kaiken vapauden, ja kiinnostaa ihan eri asiat. Nykyään mieluummin pelaan kotona tietokoneella, kuin lähden naisen kanssa luonnonpuistoon. ole uskaltanut kertoa naiselle miten oikeasti tunnen. Onko tässä tarinassa jotenkin onnellinen loppu? Miten voisin muuttua ja saada itseni tunteet eri asentoon?
Vain ihmiset, jotka ovat olleet raskaana, laskevat raskautta viikoissa. Me muut lasketaan kyllä kuukausissa. Jos aloituksessa olisi lukenut raskausviikot niin olisin arvellut naiset kirjoittamaksi trolliksi.