Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjoja Jouluksi toivotte aikuisilta lapsiltanne?

Vierailija
29.11.2025 |

Itse mietin lahjaa 70 vuotiaalle Äidille.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulisivat käymään mutta ei.

Vierailija
2/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla syynä käymättömyyteen, hmm...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille riittää se että vietämme joulun taas yhdessä. Aikuisille ei anneta sen kummempia lahjoja, tuomme viiniä ja oliiviöljyä tilalta suoraan joten ne annetaan jouluna. 

Vierailija
4/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille riittää se että vietämme joulun taas yhdessä. Aikuisille ei anneta sen kummempia lahjoja, tuomme viiniä ja oliiviöljyä tilalta suoraan joten ne annetaan jouluna. 

Mielestäni lahjat on Joulun idea myös aikuisilla.

Ap

Vierailija
5/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 70- v mummo. Kun kysyivät, niin toivoin lempihajuvettäni, Coco Chanel Mademoiselleä pullon. Kallis on, mutta juuri mahtui budjettiin jonka kertoivat. Aamutossuja ja yöpukuja on kaaspissa käyttämättömiäkin. Mukava olisi myös lahjakortti kirjakauppaan tai käsityöliikkeeseen. Tai kuntosalille tai urheiluliikkeeseen tai kauneushoitolaan.....

Vierailija
6/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 70- v mummo. Kun kysyivät, niin toivoin lempihajuvettäni, Coco Chanel Mademoiselleä pullon. Kallis on, mutta juuri mahtui budjettiin jonka kertoivat. Aamutossuja ja yöpukuja on kaaspissa käyttämättömiäkin. Mukava olisi myös lahjakortti kirjakauppaan tai käsityöliikkeeseen. Tai kuntosalille tai urheiluliikkeeseen tai kauneushoitolaan.....

Vaikutat narsistilta. 

Vierailija
7/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä, mutta omalla kohdallani se että vuosikausia oli kädenvääntöä ja tappelua siitä missä joulua vietetään, kummassa mummolassa. Minä sain kummankin mummon vihat päälleni, mies pääsi siinä(kin) kuin koira veräjästä. Aloimme viettää joulua vain oman perheen kesken, koska en enää kestänyt sitä jatkuvaa riitaa ja tappelua asiasta. Omat lapseni ovat nyt aikuisia enkä työnnä lapsiani selkä seinää vasten kaikesta kuten minua aikanaan työnnettiin. 

Vierailija
8/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä, mutta omalla kohdallani se että vuosikausia oli kädenvääntöä ja tappelua siitä missä joulua vietetään, kummassa mummolassa. Minä sain kummankin mummon vihat päälleni, mies pääsi siinä(kin) kuin koira veräjästä. Aloimme viettää joulua vain oman perheen kesken, koska en enää kestänyt sitä jatkuvaa riitaa ja tappelua asiasta. Omat lapseni ovat nyt aikuisia enkä työnnä lapsiani selkä seinää vasten kaikesta kuten minua aikanaan työnnettiin. 

Niin ja mitä toivon lapsiltani joululahjaksi. En mitään. Tuovat jos tuovat jos jouluna ylipäätään käyvät. En tarvitse mitään materiaa enää, nuoret aikuiset sen sijaan ostakoon itselleen jotain silläkin rahalla.

Vierailija
9/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa ja suklaata(ei mitään perus fazer tms vaan laadukkaampaa), tiedän että joistakin tosi tylsä ja mielikuvitukseton lahja mutta rakastan lukemista ja kerään muutamaa eri kirjasarjaa.

Vierailija
10/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta jos jollain haluavat muistaa niin lempisuklaa on oikein kiva ja riittävä lahja. 

Vierailija
11/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat narsistilta. 

Narsistinen sellainen on, joka kysyttäessä kertoo toiveensa. 

Vierailija
12/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse enää itselleni mitään materiaa. Tulisivatpa käymään. Siinä se. 

Vierailija
13/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään ja kun vastataan, alkaa vittuilu. Mitä tää sit on? eri

Vierailija
14/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat narsistilta. 

Narsistinen sellainen on, joka kysyttäessä kertoo toiveensa. 

Lyön vaikka vetoa, että teit koko aloituksen. Koska ryntäsit kertoilemaan spesifit lahjatoiveet. 

Vierailija
15/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen loma, yhdessä ravintolaan illalliselle, yhdessä picnic... 

Vierailija
16/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun hyvän alkoholipullon tai muuta, jonka voi syödä tai juoda. Mitään tavaraa en tarvitse.

Vierailija
17/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan ja suklaata. Fazer käy hyvin.

Vierailija
19/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteetöntä joulua ;-(

Vierailija
20/24 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Aikuinen lapseni on vielä tuloton lukiolainen. Aikoinaan omalle äidille laitoin pakettiin seuraavan vuoden seinäkalenterin. Itse ottaisin mieluiten lempisuklaatani, pullon punkkua tms, itse neulotut villasukat (muutamat tytär on minulle tehnyt) tai vaikka joulukukan. En halua mitään mikä jää pyörimään käyttämättömänä kaapin perukoille.

Tutulle vanhemmalle "tädille" jolla jo oli kaikkea, mutta tykkäsi jouluhöösäämisestä, vein joulumuistamiseksi teejoulukalenterin. Tykkäsi kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme