Mitä tehdä aamuisin, kun puoliso nukkuu sohvalla puolille päivin?
Asutaan kaksiossa, mies nukkuu yleensä sohvalla, koska minä kuorsaan. Yleensä herätään molemmat puolilta päivin, mutta haluaisin muuttaa unirytmiäni. Mitä tehdä aamuisin, ettei häiritse miestä? Hänellä on kylläkin korvatulpat. Ollaan sairasuseläkkeellä molemmat, miehellä on syynä reuma, minulla mt-ongelmia. Asunto on vanha, joten on sentään erillininen keittiö, niin voi siellä ja makuuhuoneessa oleskella.
Kommentit (14)
Sitä voi ihan hyvällä omallatunnolla alkaa esim. kolistella tiskejä, imuroida tai siirtää huonekaluja. Tai harjoitella soittotuntiläksyjä. Tai kuunnella mielimusiikkia kunnon volyymilla, onhan nyt sentään lauantai.
Miksi mies ei voi nukkua sängyssä jos hän kerran käyttää korvatulppia? En ymmärrä.
Ehkä sille voisi sanoa ettei nuku niin pitkään tai vaihdatte niin että sinä nukut sohvalla.
Anna miehelle suihinotto aamuisin kun nukkuu, niin ei häiritse vaikka meluaisit sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei voi nukkua sängyssä jos hän kerran käyttää korvatulppia? En ymmärrä.
Olen eri. Mieheni myös kuorsaa. Ei auta korvatulpat siihen meteliin. Sellanen moottorisaha raikaa, ettei paremmasta väliä. Kokeilepoa metsurin vieressä, miten korvatulpat vaientaa sen metelin.
Mies nukkuu jatkossa sängyssä ja sinä sohvalla. Muita kysymyksiä?
SInä alat vuorostasi nukkua sohvalla. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Mieheni myös kuorsaa. Ei auta korvatulpat siihen meteliin. Sellanen moottorisaha raikaa, ettei paremmasta väliä. Kokeilepoa metsurin vieressä, miten korvatulpat vaientaa sen metelin.
Olen aikoinaan asunut 17 vuotta kuorsaavan, ammatiltaan oikeasti metsurin kanssa. On ex ihan muista syistä.
Passita miehesi uniapneatutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehelle suihinotto aamuisin kun nukkuu, niin ei häiritse vaikka meluaisit sen jälkeen.
Eivät kaikki ole yhtä pervessejä kuin sinä.
Vaihda sohva vanhan ajan ankeaksi kirkonpenkin pätkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastamelutulpat.
Siirry sohvalle, mies saa makuuhuoneen. Ovi kiinni ja kumpikin saa omaa rauhaa.
Lähdet reippaalle lenkille, käyt kaupassa, ja jos asioita on toimitettavana niin ne toimitat. Miehen herätessä olet virkeänä ja voitte lounastaa yhdessä. Tai miehellehän se on aamiainen. Lounaan jälkeen voit lepäillä ja vaikka lukea tai katsoa televisiota.