Stranger Things season 5 - mitä mieltä?
Mielenkiintoista, että Will pystyy hallitsemaan demogorgoneita.
Kommentit (498)
Vierailija kirjoitti:
Samoin Natalia Dyer näyttää vanhalta vaikka on vasta 30v. Finaalijaksossa Natalia oli nuoremman ja fressimmän näköinen kuitenkin.
Se oli lopputaisteluissa ihan Rambon näköinen, käkkärä tukka ja kaikki. Toisaalta se oli kasarilook se.
Ehkä siinä oli haluttu saada se "puolitoista vuotta myöhemmin" fiilis myös siihen, että aika oli kääntymässä ysärille, niin kampauskin muuttui erilaiseksi. Minusta paljon nätimpi siitä tolleen tuli. Ja muutkin olivat siistiytyneet. Toki aiemmin oli kaikenlaista toimintaa ja haipakkaa ja maailma synkkä - sitten all problems solved ja kaikki taas kivaa. Ehkä kaikella tällä haettiin myös sitä.
Sheriffikin oli ajanut partansa, tuuheat viikset toki jäi! Komeat viikset olikin. Ilmankos sai "hieman" siirappiiseen kosintaan positiivisen vastauksen :D
Olen viimeisestä kaudesta katsonut 4 jaksoa. Jos hyppään viimeiseen jaksoon niin menetänkö jotain? Väsyttää nämä 2h jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeisestä kaudesta katsonut 4 jaksoa. Jos hyppään viimeiseen jaksoon niin menetänkö jotain? Väsyttää nämä 2h jaksot.
Menetät aika paljon. Kannattaa katsoa. On siinä lyhyempiäkin jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Pikakelaus käyttöön jaksoissa 5.-7. Viides jakso on kauden huonoin, omasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikakelaus käyttöön jaksoissa 5.-7. Viides jakso on kauden huonoin, omasta mielestä.
Kannattaa kyllä ennemmin jättää kokonaan kesken ja katsomatta, kun katsoa jollain pikakelauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin Natalia Dyer näyttää vanhalta vaikka on vasta 30v. Finaalijaksossa Natalia oli nuoremman ja fressimmän näköinen kuitenkin.
Se oli lopputaisteluissa ihan Rambon näköinen, käkkärä tukka ja kaikki. Toisaalta se oli kasarilook se.
Ehkä siinä oli haluttu saada se "puolitoista vuotta myöhemmin" fiilis myös siihen, että aika oli kääntymässä ysärille, niin kampauskin muuttui erilaiseksi. Minusta paljon nätimpi siitä tolleen tuli. Ja muutkin olivat siistiytyneet. Toki aiemmin oli kaikenlaista toimintaa ja haipakkaa ja maailma synkkä - sitten all problems solved ja kaikki taas kivaa. Ehkä kaikella tällä haettiin myös sitä.
Sheriffikin oli ajanut partansa, tuuheat viikset toki jäi! Komeat viikset olikin. Ilmankos sai "hieman" siirappiiseen kosintaan positiivisen vastauksen :D
Muitakin kasarihahmoja oli. Esimerkiksi Henry oli John Boy Walton, ja Vicky oli Molly Ringwald.
Miinukset: Finaalissa liikaa tunteita, se valmistumiskohtaus olisi voitu jättää pois, samoin kuin muualle muuttavien vanhempien viimeinen ilta Hawkinsissa olisi voitu poistaa. Tappelukohtauksen jälkeen joka olisi voinut olla pidempi ja näyttävämpi, kunnolla demogorgoneja ja kunnon taistelu jonka jälkeen olisi riittänyt lyhyt siirtymä tulevaisuuteen. Hawkinsin kyltti ja asukkaat ilakoimassa kun normaali elämä jatkuu ja joku komea kasarihitti soimaan. Sitten paljastus että olikin vain roolipeliä kaikki ja tunnari soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miinukset: Finaalissa liikaa tunteita, se valmistumiskohtaus olisi voitu jättää pois, samoin kuin muualle muuttavien vanhempien viimeinen ilta Hawkinsissa olisi voitu poistaa. Tappelukohtauksen jälkeen joka olisi voinut olla pidempi ja näyttävämpi, kunnolla demogorgoneja ja kunnon taistelu jonka jälkeen olisi riittänyt lyhyt siirtymä tulevaisuuteen. Hawkinsin kyltti ja asukkaat ilakoimassa kun normaali elämä jatkuu ja joku komea kasarihitti soimaan. Sitten paljastus että olikin vain roolipeliä kaikki ja tunnari soimaan.
😂😂😂
Jestas mitä paskaa sun visio.
Jestas mitä paskaa sun kommentti😄Turhat märinät ja tuneellisuudet pois ja tilalle toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Itse odotin, että homma loppuu siihen, kun ylioppilaslakit lentävät ilmaan ja siihen päälle olisi tullut joku sen/edellisen vuoden jenkkihitti tai Prince uudelleen, koska sillä oli merkitys aiemmin.
Mutta lopetusbiisiksi tuli jo vuonna 1977 julkaistu englantilaisen Bowien.
Hurjan tylsä kausi! Viimeinen jakso ja varsinkin viimeiset 40min tylsyyden huipennus. Huh onneksi loppui.
Lopussa oli ihan huippu se missä ennen lopputekstejä käytiin läpi kaikki henkilöhahmot sarjakuvapiirroksineen - kyseessä oli Stranger Things nimisen roolipelin käsikirja. Jokaisella hahmolla, esim vaikka Dustinilla oli voimansa, pisteet yms kuten roolipeleissä on tapana. Eli yksi vaihtoehto on, että koko sarja oli vain jonkun peliporukan mielikuvitettu roolipeli!
Loistava lisä loppuun Duffer brotherseilta.
Kun ihan kaikenlaista fanikamaa saa tilattua, esim vaikka Hawkins labin kaikki kartat, Dustinin päiväkirjan piirustuksineen, jäätelöbaarin menun, yms yms saisikohan tuota Stranger Things roolipelikirjaa tilattua samannäköisenä kuin se lopussa näkyi? Olisi ihan mahtava, varmaan vaan kallis.
Mulla on tilauksessa tää D&D Stranger things roolipeli, näköjään loppu tällä hetkellä.
https://www.amazon.ca/Hasbro-E3702-Stranger-Dungeons-Dragons/dp/B07G5X6…
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jäi niin monta asiaa auki, että alkoi ärsyttää.
Muun muassa:
Mistä se kivi oli tullut, mikä oli salkussa? Miksi siellä vieraalla planeetalla oli happea? Miksi siellä ei ollut demogorgoneita? Mistä Henry oli ilmestynyt sinne Hawkinsin laboratorioon testattavaksi?
Avoimista kohdista saisi kevyesti toisen sarjan; Stranger things - näitä emme kertoneet.
Lontoossa menee edelleen Stranger things näytelmä joka kertoo kaikenlaista ennen tätä Netflix sarjaa. Siinä kerrotaan tästä mindflyerin alkuperästä enemmän, ensimmäinen henkilö joka sen valtaan joutui oli dr. Brennanin isä, Rainbow projectissa 50-luvulla. Youtubesta löytyy valtavasti videoita aiheesta. Itse olen ollut kiinnostunut ST:n tarinasta ja siksi kaivanut tietoa enemmän itse, jotta vaivaavat asiat selkenisi. Ehkä jokin sequel tulee sarjalle joskus vielä, näinhän monella sarjalla on käynyt -nytkin loppu tavallaan jäi avoimeksi, jolloin sequel on mahdollista myöhemmin toteuttaa.
Stranger Thingistä on tulossa animaatio sarja, Duffer brothersien tuottamana.
Oliko koko kauden aikana kunnollista yhdyntäkohtausta kasaristylellä toteutettuna ? :)
Vierailija kirjoitti:
Oliko koko kauden aikana kunnollista yhdyntäkohtausta kasaristylellä toteutettuna ? :)
Eikös alussa ollut ainakin jotain romanttisia suuteloita sängyllä tms.
Willin kaapista tulo -kohtaus oli pidempi kuin Mindflayerin kukistaminen taistelussa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jäi niin monta asiaa auki, että alkoi ärsyttää.
Muun muassa:
Mistä se kivi oli tullut, mikä oli salkussa? Miksi siellä vieraalla planeetalla oli happea? Miksi siellä ei ollut demogorgoneita? Mistä Henry oli ilmestynyt sinne Hawkinsin laboratorioon testattavaksi?
Avoimista kohdista saisi kevyesti toisen sarjan; Stranger things - näitä emme kertoneet.
Lontoossa menee edelleen Stranger things näytelmä joka kertoo kaikenlaista ennen tätä Netflix sarjaa. Siinä kerrotaan tästä mindflyerin alkuperästä enemmän, ensimmäinen henkilö joka sen valtaan joutui oli dr. Brennanin isä, Rainbow projectissa 50-luvulla. Youtubesta löytyy valtavasti videoita aiheesta. Itse olen ollut kiinnostunut ST:n tarinasta ja siksi kaivanut tietoa enemmän itse, jotta vaivaavat asiat selkenisi. Ehkä jokin sequel tulee sarjalle joskus vielä, näinhän monella sarjalla on
Jatkan, ehkä sequel voisikin olla nimenomaan näistä tapahtumista ennen Netflix sarjaa yhdistettynä jotenkin että Eleven palaa vielä... mutta ehkä sen tulisi olla leffa, ei sarja.
Ehkä 10v päästä?
Tässä selittäviä vastauksia viimeiselle 2 tunnin jaksolle. Ja spinoffia on todellakin Stranger thingsiin tulossa. https://youtu.be/KYW8HTybxCs?si=mqIKgZ8uU3LMTgbz