Nainen, arvostaisitko jos miehellä olisi 2 amistutkintoa?
Vaikkapa putkimiehen- ja kiinteistöhuoltajan tutkinnot?
Kommentit (65)
Ihan sama kunhan on miljonääri ja isot vitjamunat.
Kyllä. Noilla aloilla ei työt lopu.
Mulla on naisena 2. Ja muuta kurssia.
En. Puolisolla on kolme maisterintutkintoa.
Tottakai.
Ja kun on muutenkin pystyvä mies kotona. Niin kyllä kelpaa.
En arvostaisi. Amikseen menevät ne miehet, joiden äly ei riitä lukioon ja yliopistoon.
Olen itse käynyt lukion ja yliopiston. En tuhlaa aikaani miehiin joiden älyllinen suorituskyky on tasoa "suoritin ammattikoulun kaksi kertaa". Kaveri suoritti lukion (päiväopinnot) ja ammattikoulun (iltaopinnoit) yhtä aikaa ja meni sen jälkeen yliopistoon.
Mulla on tutkintoina autokoulu ja rippikoulu. Kelpaako ne naisille ? Tosin rippikoulu jäi kesken vähäsen kun oli niin vaikeeta.
Arvostan!
Paljolti enempi entä jotain kirjanlukenutta tutkintoa jonka suorittaja ei osaa käytännönasioita, eli täysin käsi.
Tietysti. Minullakin on kaksi ja kolmas suunnitteilla.
Tutkinnoilla ei ole merkitystä. Työpaikka pitää olla ja riittävästi palkkaa.
En arvosta ihmisiä tutkintojen perusteella. Muut asiat merkitsevät enemmän. Voi olla vaikka mikä tohtori, mutta täysi ku.ipää ihmisenä.
Miulla suurtalouskokin sekä ajoneuvoasentajan tutkinto, M39.
Toivon, että olisin itsekin suorittanut kaksoistutkinnon. Siis lukio täysimääräisenä (päiväopinnot) ja siihen joku ammattitutkinto (merkonomi) joka suoritetaan lähes kokonaan etäopintoina.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan!
Paljolti enempi entä jotain kirjanlukenutta tutkintoa jonka suorittaja ei osaa käytännönasioita, eli täysin käsi.
Käytännön asioitahan ei voi oppia kuin amiksessa.
Joo arvostan yhtä paljon jos olisi suorittanut esikoulun kahdesti.