Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suloinen ja seurallinen kissa tuli taloon

Vierailija
28.11.2025 |

Ollut meillä jo jonkun aikaa. Bengali. Tulee vessaan mukaan, ei pelkää suihkua. Katselee telkkaria minun kanssa. Makaa keittiössä takanani kun teen ruokaa, ihana rotu. Tein sille nukkumapaikan yhden vaatekaapin ylimmälle hyllylle ja tikapuut siihen. Bengali on saalistajaluonne, joten tykkää seurata ympäristöä nimenomaan ylhäältä. Omanarvontunteva on myös, ei tykkää jos "häiritään" väärään aikaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla. Bengalit on kiehtovan kuulosia sen perusteella mitä niistä tiedän. Just sosiaalisia ja keksii aina kaikkee jännää. Onks sillä kauniit vihreät silmät? Jossain sanottiin et olemus on kuin pieni leopardi tepastelis talossa, aika upean kuulosta.

Vierailija
2/2 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla. Bengalit on kiehtovan kuulosia sen perusteella mitä niistä tiedän. Just sosiaalisia ja keksii aina kaikkee jännää. Onks sillä kauniit vihreät silmät? Jossain sanottiin et olemus on kuin pieni leopardi tepastelis talossa, aika upean kuulosta.

Kyllä, se näyttää ihan leopardilta pienoiskoossa, ketterä ja sulavaliikkeinen, nokkela ja erittäin seurallinen. Olin niin ihmeissäni kun menin suihkuun niin tuli suihkutilaan ja istui oven vieressä, kasteli tassunsa eikä ollut milleskään, kissat ei yleensä tykkää kun kastuvat. Silmät on kullansävyiset. Siinä mielessä vaativampi rotu, pitää olla paljon virikkeitä ja huomasin, kun laitoin nukkumapaikan ylös komeron viimeiselle hyllylle tai poteroon, oli niin mielissään, että katseli sieltä minua kaiken aikaa ja antoi "palautetta", viihtyi siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla