Tiedätkö mikä on suhteellisuusteoria?
Kommentit (18)
Ei tuo ole mikään teoria. Se on vain yksi kaava.
Kehopositiivinen voi olla suhteellisen pantava,jos on kännissä.
Tiedän. Jos sinun nenä olisi minun perseessä, niin meillä molemmilla olisi nenä perseessä. Mutta suhteellisesti minulla olisi parempi oli.
Teoria siitä, että naisilla on suhteellisuudentaju. Se on ihan syystäkin edelleen teoria.
Taidat olla trolli? Tuo ei ole suhteellisuus teoria. Kumpikaan niistä. E=mc^2 on erityisen suhteellisuus teorian seuraus. Eli se on johdettu erityisestä suhteellisuusteoriasta. Sinun kannattaa vaikka googlata tai pyytää ChatGPT selittämään sinulle suhteellisuusteorian. Kannattaa alustaa kysymys niin, että kerrot, että et ymmärrä fysiikasta mitään.
En suinkaan tiedä. Kiitos valistuksesta ap!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei tiedä?
Tiesitkö, että Nevanlinna julkaisi vastaavan teoria pari viikkoa pyöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa 🥸👆🏻
Tämä EI OLE glögiPUUSTOkakku 😎
Hehe 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa 🥸👆🏻
Tämä EI OLE glögiPUUSTOkakku 😎
Hehe 🤤
Tämä on se hetki kun ovelta kuuluu kopoutus 😳
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään teoria. Se on vain yksi kaava.
Aloituksen yhtälö on maailman tunnetuin yhtälö, joka sanoo eksplisiittisesti, että yhdessä riisinjyvässä on niin paljon energiaa, ettei ihminen tarvitsee ruoaksi koko elinaikanaan mitään muuta kuin tuon yhden riisijyväsen.
Se on sitä että minä juon litran viinaa ja nuppi ei sekoa, sinä juot tölkin kaljaa sekoat ja haukut kaikki vastaantulijat , haastat riitaa kunnes sammut.Joten suhteessa et kestä mitään väkijuomia ilman hirveätä älämölöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa 🥸👆🏻
Olipa suhteellisen pelottavan kuuloinen pukki.
Tiesin