Käytin ekaa kertaa KUUKUPPIA kk-aikana, enkä enää vaihda muuhun:)
Suosittelen lämpimästi!
terveisin, 3 lapsen äippä
Kommentit (53)
Mua siis inhoittaisi enemmän ylimääräiset hormonit, joita kierukasta. Ei mun kädet täynnä verta ole, ei se kuppi mun sormille kaadu. Se ver on kupissa, ja mun sormet ottaa kupin ulkopuolelle poistettaessa. Tyhjennän ja huuhtelen vedellä ja saippualla. Suurinpiirtein sama kuin tamponin laitto, jossa ei asetinta.
Vierailija:
Et vain osaa asettaa tamponia ja kuukuppia oikein.
Miten seksi voi maistua miehen mielestä hyvälle, jos sulla on voimakkaat supistukset? :-O Siis miten supistukset ja seksi liittyy toisiinsa (9 kk viiveellä toki)?
Ja liukastetta voi käyttää, se sanotaan jo kupin käyttöohjeissakin.
Kuppi on kaiken lisäksi PALJON pienempi kuin normaalivarusteisen miehen elin, eli kyllä sen pitäisi mahtua, jos sen osaa oikein laittaa ja oikeassa asennossa.
Mahtuuhan gynelläkin tutkimusvälineet sisälle, vaikkei kukaan kai gynellä kiihotu?
Vierailija:
kiihotutko oikeasti siitä kupista? =O
Vierailija:
ja seksi on hyvää miehen mielestä kun on voimakkaat supistukset.
Ei mulla supistele seksin aikana, varsinkaan nyt kun en ole raskaana.
Vierailija:
Ja liukastetta voi käyttää, se sanotaan jo kupin käyttöohjeissakin.
Kuppi on kaiken lisäksi PALJON pienempi kuin normaalivarusteisen miehen elin, eli kyllä sen pitäisi mahtua, jos sen osaa oikein laittaa ja oikeassa asennossa.
Mahtuuhan gynelläkin tutkimusvälineet sisälle, vaikkei kukaan kai gynellä kiihotu?Vierailija:
kiihotutko oikeasti siitä kupista? =O
Vierailija:
Vierailija:
ja seksi on hyvää miehen mielestä kun on voimakkaat supistukset.Ei mulla supistele seksin aikana, varsinkaan nyt kun en ole raskaana.
mulla on runsaat menkat ollu aina, ja parit viimesimmät oli ihan super super luokkaa. siteiden ja tamponeiden kanssa en olis niistä selvinnyt. normaaleissakinmenkoisa jouduin käyttää molempia saman aikaisesti. kuppi ei vuoda. kertaakaan ei ooo tullu ohi vuotoja tai muutakaan suttua, ja on ihanaa kun saa nukkua alasti aina, myös menkkojen aikana. kesällä ei hiosta mikään housuissa eikä tarvii pelätä että siivekkeet huutelee olemassa oloaan. uimassa pystyy käymään helposti, jos ei vessaa satu olemaan justiisa heti kohdilla, pystyy helposti odottamaan kunnes on.
loisto kapine!
Lisäksi kiihotan miestäni supistelemalla niitä lihaksia muuten vaan. Tampiot.
Tampio.
Vierailija:
Lisäksi kiihotan miestäni supistelemalla niitä lihaksia muuten vaan. Tampiot.
Ok, joka tapauksessa mullakin supistelee emätin todella ja supistelen sitä itsekin.
t: 42 ja 48 nyt kai ainakin
Kantsiskohan kokeilla vielä mooncupia?
Minä olen ollut tyytyväinen käyttäjä jo vuoden verran. Lämmöllä muistan sitä tuntematonta, joka oli yliopiston vessan seinään teipannut kuukuppikunnan nettiosoitteen.
kanssa onnellinen käyttäjä. On tosi kätevä ja huomaamaton. Jee.
Googleta jälleenmyyjiä kuukuppien nimillä Lunette, Mooncup, Divacup.
voiko siihen luottaa? Vai voiko kaikki hulahtaa kupista yht´äkkiä pois?
(ja mun vuoto on liki 300ml yhteensä kun normaalin vuodon raja on max. 80ml)
jo huomenna, joten kiire on... Voiko tää kääntyä näin, että niitä oikein odottaa päästäkseen kokeilemaan?
Viimeksi ainakaan eivät saaneet tukusta niitä..
Et vain osaa asettaa tamponia ja kuukuppia oikein.
Miten seksi voi maistua miehen mielestä hyvälle, jos sulla on voimakkaat supistukset? :-O Siis miten supistukset ja seksi liittyy toisiinsa (9 kk viiveellä toki)?
Kuukupin ohjeissa ainakin sanotaan, että se pysyy sisällä lihasten avulla, eli jos lihakset on löysät niin ei pysy... ehkä voi olla myös niin, että kun lihakset on tiukat, niin kuppi ei mene sisälle ellei osaa rentouttaa lihaksia tosi rennoiksi. Toisaalta jos sinne menee peniskin, niin menee sinne kuukuppikin, penis menee vielä paljon syvemmälle ja ainakin mun miehellä on paksumpi kuin kuukupin leveys on.
13-vuotias siskonikin käyttää kuukuppia, ja hän on neitsyt vaikka epäilisitte mitä :)
Vierailija: