Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytin ekaa kertaa KUUKUPPIA kk-aikana, enkä enää vaihda muuhun:)

Vierailija
19.04.2007 |

Suosittelen lämpimästi!

terveisin, 3 lapsen äippä

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kait liian iso kuppi, kun tilasin sen synnyttäneiden kupin, enkä saa oikein millään sitä sisään ja jos saan, se sattuu. kannattaiskohan kokeilla pienempää?

voiko siihen kuppiin laittaa jotain liukastetta että menis paremmin. ohjeissa kun oli että pyöräyttää sitä sisällä niin se asettuu parmmin, mutta juuri se pyöräyttäminen sattuu eniten.

sitten kun saan sen jotenkuten sisään, niin kyllä se tuntuu niin paljon etten voi kunnolla kävellä tai istua.

Vierailija
2/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOlme vuotta olen jo taistellut kupin kanssa

En saa sitä sisälle kunnolla, se on ulostamisen yhteydessä pullahtanut monesti pyttyyn. Aiheuttaa runsaita kipuja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitteletko sen kupin, ennen sisään laittoa. Sun kannattais kai kokeilla pienempää kuppia?

Vierailija
4/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ja miehen penis mahtuu sisällesi, niin taatusti kuukuppikin mahtuu sisälle.

Se täytyy vaan osata taittaa oikein, ja asettaa oikein sisälle.

Minulla sen oppimiseen meni muutama kokeilukerta.

Kuppi pysyy sisällä hyvin, ei tunnu, eikä putoa kun käyn vessassa.

Vierailija:

En saa sitä sisälle kunnolla, se on ulostamisen yhteydessä pullahtanut monesti pyttyyn. Aiheuttaa runsaita kipuja jne.

Vierailija
5/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse EI voi olla siitä, ettei kuppi mahtuisi sisääsi, jos olet synnyttänyt tai edes ollut joskus yhdynnässä.

Oikein laitettu kuukuppi ei tunnu mitenkään, eikä putoa.

Vierailija:

mulla on kait liian iso kuppi, kun tilasin sen synnyttäneiden kupin, enkä saa oikein millään sitä sisään ja jos saan, se sattuu. kannattaiskohan kokeilla pienempää?

voiko siihen kuppiin laittaa jotain liukastetta että menis paremmin. ohjeissa kun oli että pyöräyttää sitä sisällä niin se asettuu parmmin, mutta juuri se pyöräyttäminen sattuu eniten.

sitten kun saan sen jotenkuten sisään, niin kyllä se tuntuu niin paljon etten voi kunnolla kävellä tai istua.

Vierailija
6/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taittelen sen kupin ohjeiden mukaisesti, ja sitten koitan pyöräyttää sitä sisällä jotta se aukeis kunnolla, mut se sattuu.

sitte se pois ottaminenki on aika tuskaa, kun sinnehän pitää saada ilmaa ensin välistä että saa pois... mä saan sinne ilmaa mutta ei se ikinä helposti pois tule, ja jos pystyisin antaa sen olla niin kauan että sinne kuppiin kertyis vuotoa, niín kaikki vuoto olis pois otettaessa mun käsillä.

Vierailija
7/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla, kuulostaa niin uskomattoman hyvältä. Olen näitä keskusteluja seurannut jo kauan ja ollut skeptinen mutta nyt en enää voinut olla tilaamatta!

Vierailija
8/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolme vuotta on harjoiteltu ja toisinaan se menee ok ja toisinaan ei, niin en jaksa enää edes välittää, ohjeen mukaan teen.

Eihän se kuppi putoa kun ponnistaessa ja mies ainakin väittää saavansa pelkästään mun emättimen lihasten supistelusta orgasmin itselleen, niin melkeinpä väittäisin tilanteen olevan juuri päinvastaisen. Tiedän vaan kätilöidenkin monesti kehuneen mua ponnistajana.

Vierailija
9/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääsi kun varmaan kuitenkin pysyy samanlaisena kerrasta toiseen, samoin kuukuppi :)

Itselläni ei aina ota kupin laitto onnistuakseen, mutta kun hetken odotan ja rentoudun ennen uutta yritystä, niin sitten jo sujuu. Harjoitus kai tekee mestarin tässäkin asiassa.

Itsekin olen ns. hyvä ponnistaja, ja gynekologilla joka kerta kehutaan lantionpohjalihasten tiukkuutta, mutta kuukuppi pysyy hyvin eikä häiritse kun olen sen kunnolla asettanut.

Vierailija:

Jos kolme vuotta on harjoiteltu ja toisinaan se menee ok ja toisinaan ei, niin en jaksa enää edes välittää, ohjeen mukaan teen.

Eihän se kuppi putoa kun ponnistaessa ja mies ainakin väittää saavansa pelkästään mun emättimen lihasten supistelusta orgasmin itselleen, niin melkeinpä väittäisin tilanteen olevan juuri päinvastaisen. Tiedän vaan kätilöidenkin monesti kehuneen mua ponnistajana.

Vierailija
10/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kin vuotaa niin pahasti ohi, että pitää pitää sidettä aina lisäksi.

Vierailija:

Ihan innoissani ostin kuukupin (olikohan se nyt Divacup) pari vuotta sitten, mutta en saanut sitä koskaan toimimaan. Suurin ongelma oli se, etten saanut sitä kunnolla sisääni. Se ei koskaan avautunut kunnolla, vaan jäi jotenkin kasaan ja vuosi ohi. Silloin harvoin, kun sain sen edes sinne päin, toimi kyllä hyvin. Mutta ehkä 2 kertaa 50:stä sain sen kunnolla. Toinen ongelma oli se, että mulla on hirmu aktiivinen suoli ja kakkaan melkein joka kerta kun käyn pissalla. Ja joka kerta se kuppikin tietenkin työntyi ulospäin (ei toki ulos asti, mutta huonoon paikkaan). Haikein mielin luovuin kupista (vippasin roskiin, kun harmitti niin), koska sen idea oli erinomainen! Sen jälkeen on käytössä ollut sitten tampoonit, kertissiteet ja itse tekemät kestositeet. Noi kestot on kyllä niin miellyttävän tuntuiset, että pitäisin niitä aina menkkojen aikaan. Ovat vaan sen verran paksut, että julkisilla paikoilla joudun pitämään kertiksiä, jotka on kamalia! Tampooneiden kanssa on se sama kakkaongelma! Onko kellään muulla sellaista ongelmaa? Ehkä joskus ostan uuden kupin ja kokeilen, jos saisin toimimaan. Tosin mulla on ekat pari päivää niin kipeä alavatsa (tai oikeastaan alapää), etten voi silloin mitään sisälle työnnettävää käyttää. Ai niin, silloin kun mä yritin sitä kuukuppia käyttää, asuttiin sellaisessa asunnossa, missä ei ollut vessassa lavuaaria. Aina kun poistin kupin, piti mun viedä se verisenä kylppäriin (missä taas ei ollut pönttöä) pestäväksi. Oli siis myös hieman käytännön hankaluuksia.

Vierailija
11/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on vaan erimallinen emätin, ja kuukuppi ei sovi sun malliselle. Jos kohtu voi olla kallistunut eri suuntiin, niin miksei emätinkin vois olla erilainen, toisilla kohdunsuu alempana kuin toisilla?

Vierailija
12/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupin käytössä -puolentoista vuoden ajan- hankalinta on ollut paikalleen asettaminen. Parhaiten se sujuu pöntöllä istuen, märkä kuppi sisään siten että taitoksen ehjä sivu (selkeää?) on eteen/ylöspäin, ja kun paketti on oikealla syvyydellä teen sille tilaa aueta emättimen takaseinää painelemalla. Alkuaikoina jos ei meinannut asettua otin pois, huuhtelin ja uusin yrityksen. Pyöräytän kuppia joskus jos epäilyttää onko auennut, mikäli on auki pyörähtää helposti ja kivuttomasti -avautumaton ei pyörähdä!

Minulle suurin ihme kuukupin myötä on ollut homman hajuttomuus ja ah niitäkin öitä, kun ei tarvi alapää soosissa yrittää kärvistellä. Pelkissä alkkareissa aina!

Niukkavuotoisille ajattelen sopivan erittäin hyvin, itselläni ainakin tuntui että tamppoonit kuivattaa/imee liikaa. Kuppi vain kerää.

Vierailija
13/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupin käytössä -puolentoista vuoden ajan- hankalinta on ollut paikalleen asettaminen. Parhaiten se sujuu pöntöllä istuen, märkä kuppi sisään siten että taitoksen ehjä sivu (selkeää?) on eteen/ylöspäin, ja kun paketti on oikealla syvyydellä teen sille tilaa aueta emättimen takaseinää painelemalla. Alkuaikoina jos ei meinannut asettua otin pois, huuhtelin ja uusin yrityksen. Pyöräytän kuppia joskus jos epäilyttää onko auennut, mikäli on auki pyörähtää helposti ja kivuttomasti -avautumaton ei pyörähdä!

Minulle suurin ihme kuukupin myötä on ollut homman hajuttomuus ja ah niitäkin öitä, kun ei tarvi alapää soosissa yrittää kärvistellä. Pelkissä alkkareissa aina!

Niukkavuotoisille ajattelen sopivan erittäin hyvin, itselläni ainakin tuntui että tamppoonit kuivattaa/imee liikaa. Kuppi vain kerää.

Vierailija
14/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ilmaan sen jo " reiällä" .

Täytyy kokeilla tota Lunettea, mullakin Diva ja se tuntuu ja sattuu.

Ainoa suuri plussa on että yöt voi nukkua alasti.

t: 42,48

Vierailija
15/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useaan kertaan heitin kupin seinään ja manasin sen kokoa (diva synnyttäjille) ja koin kipua ja tuskaa. Kuitenkin sitkeästi harjoittelin ja käytin kuppia ensin vain kotona, niin, että opin tyhjäämään sotkematta ja asentamaan kupin oikein.

Tampoonia en ole käyttänyt kun kerran elämässäni ja sekin poistettiin lääkärissä joten ennakkoasenne näihin emättimen sisäisiin juttuihin oli äärinegatiivinen.

Kolmas kierto kuitenkin sujui loistavasti ja siitä eteenpäin en ole käyttänyt sidettä kertaakaan. Kuppi on nyt siis ollut vuoden käytössä ja pois en vaihda. --> olen myös kaikkea muuta kuin mikään -eko- tyyppi, joihin kuukuppi usein rinnastetaan <-- useat tuttavapiiristä ovat ällistyneet koska pitävät minua ihan viimeisenä maanpäällä joka ostaisi kupin.

Minulle kupinlaitossa oleellisin juttu oli antennin katkaiseminen kokonaan, poistan kupin puristamalla pohjasta jolloin myös paine katoaa ja kupin jaa helposti pois. --> uskokaa, että taistelin ekoja kertoja kylppärin lattialla maaten kun yritin sitä pois... poisto toimii itselläni helpoiten pöntöllä istuen leveässä haara-asennossa.

Kupin kastelu ennen laittoa on myös oleellinen juttu, kupin aukeaminen oli aluksi vaikeaa, mutta nyt kun olen tottunut käyttöön, törkkään kupin sisään rullalla ja hetken kuluttua kun olen lähtenyt kävelemään se pullahtaa itse auki.

Jos kuukautiset on niin valtavan runsaat, että kuppi on saatava sillä sekunnilla auki niin sitten auttaa se että vedän sitä alaspäin (kuppi aukeaa kun paine tasaantuu) ja työnnän paikalleen sen täysin auenneena.

Kärsivällisyyttä käyttöön, uskokaa pois, se on sen arvoista. Lopettakaa harjoittelu heti kun menee hermot ja koittakaa seuraavana päivänä uudelleen, rentona. Heti ensimmäisellä kerralla ei kannata välttämättä mennä työmaalle pelkän kupin kanssa ja ihmetellä kun kaikki ei mennytkään niinkun piti, pitäkää vaikka sidettä aluksi varalla niin opitte tuntemaan kupin käytön ja tyhjennysvälin.

Onnea matkaan :)

Vierailija
16/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppi on kätevä, kun sitä voi pitää 12h tyhjentämättä ilman tulehdusriskiä.

Vierailija
17/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan johdu löysyydestä vaan päinvastaisesta. Liian hyvät lantionpohjalihakset. Olen ollu tmyös hyvä ponnistaja synnytyksessä ja seksi on hyvää miehen mielestä kun on voimakkaat supistukset.

Vierailija
18/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppiin. Kuinka useinse vaihdetaan? Eikö sitä oo inhottava sellasta veristä kuppia käsitellä? Onneks mulla loppu menkat kun laitettiin hormonikierukka!

Vierailija
19/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos olet ja miehen penis mahtuu sisällesi, niin taatusti kuukuppikin mahtuu sisälle.

Se täytyy vaan osata taittaa oikein, ja asettaa oikein sisälle.

Minulla sen oppimiseen meni muutama kokeilukerta.

Kuppi pysyy sisällä hyvin, ei tunnu, eikä putoa kun käyn vessassa.

Vierailija:

Vierailija
20/53 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ehkäsyrengas ja se on ainaki ihan hyvin pysynyt paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi