Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö puhtaana sänkyyn eli käytte iltaisin suihkussa? Vai päivän lioissa sänkyyn ja vasta aamuisin suihkuun?

Vierailija
28.11.2025 |

Itse pesen joka ilta hiukset ja vartalon ja menen aina puhtaana sänkyyn. Ei tulisi mieleenkään mennä pesemättömänä sänkyyn piehtaroimaan koko yöksi. Hyi olkoon, joku tyynyliinakin olisi haiseva ja likainen ja yhden yön hinkkauksen jälkeen.

Vuodevaatteet pysyvät näin puhtaampina ja hajuttomina, kun sinne menee puhtaana.

Vaihdan lakanat 2 viikon välein.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ketju, jossa autistit eivät mitenkään käsitä että hikoilussa ja rasvoittumisessa on suuria yksilöllisiä eroja. Se mikä toimii yhdelle ei toimi toiselle.

Haluaisin olla kanssasi samaa mieltä, mutta olen tavannut liian monta ihmistä jotka väittävät, etteivät hikoile tai haise. Väärässä olivat, heidän nenänsä on vain tottunut hajuun. 

Vierailija
122/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö joku oikeasti joka päivä suihkussa talvellakin? Missä ihmeen hiilikaivoksessa te olette töissä? 

Sairaalassa, joka päivä tuntuu työvuoron jälkeen likaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa haisemisessa on?

Nykyihmiset on kermapersevöityny.

Vierailija
124/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla suihkuun. Inhottava ajatus mennä päivän liat iholla nukkumaan ja levittämään niitä lakanoihin. Haluan mennä puhtaaseen sänkyyn puhtaana. Lakanat vaihdan kahden viikon välein. 

Nyt kiinnostaa, mitä on "päivän liat"?

Ymmärrän, jos olet vaikka maatalouslomittaja, tai joku muu likaisessa/haisevassa työssä oleva.

Näin on. Sen aamusuihkun jälkeen ne "päivän liat" kyllä puhdistuvat pesemällä tarvittaessa kasvot, kainalot ja kädet ellei sitten ole varta vasten tehnyt hikistä urheilusuoritusta kuten juoksulenkkiä.

Vierailija
125/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään mennä rasvaisilla hiuksilla, hikisenä ja päivän lioissa sänkyyn nukkumaan.

Sänkyyn mennään puhtaana. 

Johan se sänky alkaa jo löyhkäämään muutamissa päivissä, jos sinne aina likaisena mennään.

Yööök! Kuvottavaa jos on noin likainen ihminen jo päivän jälkeen.

Vierailija
126/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ketju, jossa autistit eivät mitenkään käsitä että hikoilussa ja rasvoittumisessa on suuria yksilöllisiä eroja. Se mikä toimii yhdelle ei toimi toiselle.

Haluaisin olla kanssasi samaa mieltä, mutta olen tavannut liian monta ihmistä jotka väittävät, etteivät hikoile tai haise. Väärässä olivat, heidän nenänsä on vain tottunut hajuun. 

Minä taas olen tavannut montakin ihmistä jotka ihan oikeasti eivät haise. Alapään pesee joka tapauksessa kun käy kakkosella, vai tukeutuvatko nämä päivittäin peseytyvät pelkkään paperiin? Minusta se on paljon vastenmielisempää, että vessassa käynnin jälkeen ei käytä käsisuihkua, kuin se, että käy suihkussa pari kertaa viikossa.

Vierailija
127/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei ole vain yhtä hyvää tapaa.

Vierailija
128/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen tavannut montakin ihmistä jotka ihan oikeasti eivät haise. Alapään pesee joka tapauksessa kun käy kakkosella, vai tukeutuvatko nämä päivittäin peseytyvät pelkkään paperiin? Minusta se on paljon vastenmielisempää, että vessassa käynnin jälkeen ei käytä käsisuihkua, kuin se, että käy suihkussa pari kertaa viikossa.

Mutta tiedätkö kuinka usein nuo ihmiset käyvät suihkussa? Ehkä he käyvät suihkussa päivittäin? 

Vierailija
129/129 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tiedätkö kuinka usein nuo ihmiset

Tiedän tasan tarkkaan, miten harvoin peseytyvät koska teemme reissuja yhdessä. Eivät todellakaan peseydy päivittäin. Ihmettelen, miten vaikeaa tämä on käsittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi