Ensitreffit alttari Elisa järkyttyi Matin ulkonäöstä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011650550.html'
No niin siinä se tuli piti mattia rumana kuten tavis naiset yleensä pitää tavis miehiä rumana. Ei elisakaan kaunis ollut mutta haukkui matin silti.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Hiustyyli ei ole kovin pysyvä ominaisuus. Mutta jos on jääräpäinen luonne, hiuksista huomauttaminen aiheuttaa vain, että tyyliä ei muuteta, vaikka alkaisi jo itseäkin kyllästyttää.
Tämä se. Joku nohevampi emäntä olisi huomannut miehen muuten kelvolliseksi ja selvittänyt onko sininen tukka hetken villitys vai sellaista asia mistä ei neuvotella. Nyttemmin Matilla onkin ihan toisenlainen tukka.
Vierailija kirjoitti:
Matti on kiltti reppana ja nainen hirvittävä lohikäärme.
Millä tavalla reppana?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi nuo alkujaankaan lyötiin yhteen, ihan erilaisia keskenään
Juuri siksi. Et kai luullut, että tuommoisissa ohjelmissa mitään onnellisia tarinoita haetaan? Ihmisistä revitään rahaa ja otsikoita, susilaumakin on armollisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Matin ulkonäössä ole mitään vikaa. Ihan hyvännäköinenhän hän on.
Jep. En itsekään pidä tuosta sinisestä väristä ja sivusiilistä, mutta kyllähän hän on kasvonpiirteiltään ja vartaloltaan sekä yleiseltä habitukseltaan mukavan näköinen mies, ja 40-vuotiaiden miesten joukossa sitä parhaimman 5% kärkeä ulkonäkönsä puolesta. Luonnekin ilmeisesti miellyttävä, eikä mikään ylimielinen misogynistinen despootti, yksinkertainen materialisti tai sivistymätön öhöttelijä, passiivinen intohimoton sohvaperuna tms.
Nainen sanoi kerran minulle etten ole komea joten ei voi lähteä treffeille. Nainen oli itse pullukka ja minä olin normaalivartaloinen. Tuohon ohjelmaan kiteytyy se miksi suomessa on niin paljon sinkkumiehiä ja syntyvyys laskenut vuosien ajan. Naisille se ulkonäkö on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Elisa "Eva Braun" etsii Adolfiaan
Onko tuleva Ilse?
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen siis järkyttyi komean matin hiuksista. Suomessa onkin maailman nirsoimmat naiset.
Tavismies, tavisnainen. Ulkonäöllisesti molemmat samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi kerran minulle etten ole komea joten ei voi lähteä treffeille. Nainen oli itse pullukka ja minä olin normaalivartaloinen. Tuohon ohjelmaan kiteytyy se miksi suomessa on niin paljon sinkkumiehiä ja syntyvyys laskenut vuosien ajan. Naisille se ulkonäkö on tärkeintä.
Huutista, tutkimusten perusteella nimenomaan miehille kumppaninin ulkonäkö on tärkein. Moni mies täälläkin auliisti myöntää kuinka haluaisi nuoren instabeibekaunottaren ja kun eivät saa niin naiset onkin sitten kamalan nirsoja 😄
Tutkimukset kertovat myös että mies tuppaa näkemään itsensä komeampana kuin mitä onkaan. Googlella löytyy
Vierailija kirjoitti:
Ilse Koch
Katkeran palstamiehen ulinaa joka ei saa edes sitä Ilsen näköistä naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilse Koch
Jos sanoo mielipiteen on heti incel?!
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies, projisoi omat huonot puolensa tosin sukupuolen vioiksi. Miehet on enemmän ulkonäön perään, itsehän aina vetoatte kuinka miehen biologia ajaa teidät haluamaan nuoria ja kauniita naisia. Toki pinnallisia on molemmissa sukupuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilse Koch
Jos sanoo mielipiteen on heti incel?!
Suurin osa palstamiehistä on.
Etenkin näissä naistenhaukkumisketjuissa. Katkerat ja naisettomuudestaan vihaiset miehet purkamassa patoutumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ehdotin emäntä. Mutta varmaan kulminoitui tuohon Kouvola-tukkaan tämä reissu.
Näin. Järkyttyi siis miehen kouvolatukasts. Ja heti alkaa joku v*** incel vinkumaan jostain tasoista ja miten tavismiesren ulkonäkö haukutaan, kun miehet haukkuvat täällä naisten rukkia kouvolatukiksi.
Mummon rukki tehty kouvolalaisesta tukista?
matti vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä,ei sovi yhteen tän kriittisen emännän kanssa.
tottakai ulkonäkö on tärkeä ja jokainen päättää itse mikä itselle kelpaa.
se nainen oli ok näköinen mutta arvostelu kumppania kohtaan tappaa suhteen kyllä nopeasti.
Siis Elisa oli niin ruma sisältä itse, että hänenä olisin ihan vaan hiljaa. Hirveä noita-akka.
Matti nyt mikään komein uros ole, mutta varsin mukiinmenevä eikä hänessä ulkonäkö ollut se juttu, vaan tosi symppis ja tekevä tyyppi.
Häpeä Elisa mul kkuuttasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ehdotin emäntä. Mutta varmaan kulminoitui tuohon Kouvola-tukkaan tämä reissu.
Näin. Järkyttyi siis miehen kouvolatukasts. Ja heti alkaa joku v*** incel vinkumaan jostain tasoista ja miten tavismiesren ulkonäkö haukutaan, kun miehet haukkuvat täällä naisten rukkia kouvolatukiksi.
Mummon rukki tehty kouvolalaisesta tukista?
Matti on Espoosta eikä Kouvolasta.
Olihan tuo nainen aika tunteita herättävä käytökseltään mutta pakko sanoa että ette ole sen parempia jotka täällä netissä häntä haukutte. Varsinkin somessa riittää Ritvoja, Marjattaa ym. tätiä jotka ovat aika rumasanaisestikin arvostelleet tätä naista ja veikkaan että he pitävät samanlaista räpätystä kotona ukoilleen. Pata kattilaa jne..ja siis olen itse naimisissa oleva nainen joka ei tykännyt hänen tyylistä mutta en hauku rumasti.
Matti ajoi hiuksensa pois kait siihen viimeiseen lähetykseen ja näytti ihan komealta, sen sekunnin mitä vilkaisin ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä tavallisena keski-ikäisenä naisena olisin järkyttynyt sinisistä hiuksista puolisolla/miehellä, varsinkin kun ne eivät tunnu mitenkään sopivan miehen kertomaan luonteeseen. Muutenhan tuo ulkoisesti vaikuttaa ihan tavalliselta mieheltä.
En ole ohjelmaa katsonut.
Kylläpäs olet avarakatseeton.
Ilse Koch