Ensitreffit alttari Elisa järkyttyi Matin ulkonäöstä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011650550.html'
No niin siinä se tuli piti mattia rumana kuten tavis naiset yleensä pitää tavis miehiä rumana. Ei elisakaan kaunis ollut mutta haukkui matin silti.
Kommentit (103)
Naisilla on niin paljon valinnanvaraa että voi haukkua miehiä miten lystää. Jokatapauksessa on 1000 miestä jonossa oven takana valmiina tutustumaan . Niin varmasti tälläkin Naisella.
Jopas jotakin. Olen toki Elisaa pari vuotta vanhempi, mutta hankala kuvitella, että olisin _järkyttynyt_ sinisistä hiuksista nuorempanakaan. :D
Olen Elisan ikäinen. Miten ihmeessä hän järkyttyi sinisistä hiuksista?
Maailmassa on monia asioita, joista voi järkyttyä, mutta värjätyt hiukset tuskin kuuluvat niihin.
mun mielestä tohon ohjelman valitut ihmiset on vääriä. pitäisi miettiä että ulkonäöt ja elamäntavat olis suht samantasoiset.
ei niin et laitetaan raivopyöräilijä ja rento elämän nautiskelija yhteen ja sit kaikki kaatuu heti.niinkun sillä rahka skandaali kaudella.
raivopyöräilija tarvii toisen spandex raivoajan. sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä tohon ohjelman valitut ihmiset on vääriä. pitäisi miettiä että ulkonäöt ja elamäntavat olis suht samantasoiset.
ei niin et laitetaan raivopyöräilijä ja rento elämän nautiskelija yhteen ja sit kaikki kaatuu heti.niinkun sillä rahka skandaali kaudella.
raivopyöräilija tarvii toisen spandex raivoajan. sopivat yhteen.
Ei siitä suhteellisen pienestä joukosta hakijoita varmaan löydy aina niin hyvin sopivia pareja. Joutuvat varmaan usein valitsemaan vähiten huonot kumppaniehdokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi kerran minulle etten ole komea joten ei voi lähteä treffeille. Nainen oli itse pullukka ja minä olin normaalivartaloinen. Tuohon ohjelmaan kiteytyy se miksi suomessa on niin paljon sinkkumiehiä ja syntyvyys laskenut vuosien ajan. Naisille se ulkonäkö on tärkeintä.
Huutista, tutkimusten perusteella nimenomaan miehille kumppaninin ulkonäkö on tärkein. Moni mies täälläkin auliisti myöntää kuinka haluaisi nuoren instabeibekaunottaren ja kun eivät saa niin naiset onkin sitten kamalan nirsoja 😄
Tutkimukset kertovat myös että mies tuppaa näkemään itsensä komeampana kuin mitä onkaan. Googlella löytyy
Jos sun todiste miesten käytöksestä on naisvaltaisen palstan anonyymit kirjoitukset, niin ei voi kuin nauraa. Naiset täällä keskenään kirjoittelevat toisilleen "miehinä". Jos tiedät hyviä suomalaistutkimuksia, niin linkkaa toki. Tässä aiheessa kulttuuri on niin voimakkaasti vaikuttava tekijä, ettei esimerkiksi jenkkeihin voi verrata. Siellä miehen ansiotaso on tärkeämpi tekijä kuin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Matin ulkonäössä ole mitään vikaa. Ihan hyvännäköinenhän hän on.
Varsinkin nyt ilman sitä järkkyä sinistä shokkiväriä, tottahan se on että näytti ihan sinitukkaiselta olmilta niissä hiuksissa.
Pelkkää jumalanpilkkaa koko ohjelma avioliitto on pyhä, ei mikään viihdeshow
Vierailija kirjoitti:
Matti on kiltti reppana ja nainen hirvittävä lohikäärme.
Matti ei ole reppana.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin paljon valinnanvaraa että voi haukkua miehiä miten lystää. Jokatapauksessa on 1000 miestä jonossa oven takana valmiina tutustumaan . Niin varmasti tälläkin Naisella.
Höpöhöpö, harvalla naisella on jonoja.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää jumalanpilkkaa koko ohjelma avioliitto on pyhä, ei mikään viihdeshow
Eivät menneet naimisiin. Lupasivat vain tutustua toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nainenkaan kedon kaunein kukka ollut.
Kuinniin? Onhan se tosi kaunis mutta miehellä järkyttävät hiukset
Itse olisin Mattina laittanut viimeiseen tapaamiseen kaljun päälle oranssin/ vihreän /pinkin peruukin
tai irokeesin
ja kattonu sitte reaktioita. Olisin vielä kertonut että tämä tukka tyyli on osa minua-ja sitten olisin ottanut sen pois.
>ahdasmielisyys näkyväksi nii
Jotakin seksikästä tuossa Elisassa on, vaikka hän onkin muuten todella epämiellyttävän oloinen. Mutta silti joku omituinen vetovoima.
M37
Matista ei ollut tyydyttämään Elisaa. Matala libido, ei mennyt sänkyynkään vaikka nainen halusi seksiä. Hyvin vaikea käsittää. Elisa ei ollut pahan näköinen. Seksi olisi varmasti ollut hyvää. Mutta Matti ei kyennyt.
Niin siis MINKÄ ikäisiä nuo on?
Mä olen 47 ja näytän kyllä nuoremmalta kuin toi Elisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nainenkaan kedon kaunein kukka ollut.
Kuinniin? Onhan se tosi kaunis mutta miehellä järkyttävät hiukset
Eipäs nyt liioitella, ihan tavallisen näköinen nainen.
No, ei se häpykarvoituksen värinen kiharainen pöheikkökään naishenkilön päässä niin kaunis ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on kiltti reppana ja nainen hirvittävä lohikäärme.
Matti ei ole reppana.
Ei hänessä ainakaan karismaa ole tippaakaan.
Minusta on tosi lempeän ja kivan näköinen mies