Olenko ainoa nainen, jonka mielestä on jotenkin tylsää, jos mies ei käytä mitään tuoksua?
Pelkkä dödö on jotenkin pliisu. Jostain syystä mulle on sattunut tällaisia tapailukumppaneita nyt muutama peräkkäin.
Kommentit (37)
Kyllä mä tykkään jos/kun mies tuoksuu hyvältä. Mutta tuoksua ei saa liikaa roiskia vaan maltillinen määrä suihkun jälkeen puhtaalle iholle. Mulla on 19v poika jonka kavereita käy meillä, joskus jollakin on todella överimäärä jotakin omaan nenääni ei niin hyvää tuoksua, silloin voi päänsärky olla lähellä.
Mä tykkään kun oma mies laittaa jtkn ihanaa tuoksua deodorantin muodossa, silloin saatan ihan nuuskutella lähikontaktissa hänen paidan kainaloaan, siinä yhdistyy sellainen oman miehen tuoksu, lämmin iho, puhdas t-paita ja miellyttävä deodorantin tuoksu. Tällä hetkellä suosikkini on Chanelin Bleu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se junttia, itse käytän hajuvesiä joka päivä ja omista noin 40 hajuveden kokoelman.
M29
Nehän menevät pilalle ennen kuin ehdit kaikkia käyttää. Toisin kuin luulisi, ne eivät säily ikuisuuksia.
Säilyy ne kun pitää jossain kaapissa valolta suojattuna.
Ap
Eivät säily.
Vähintään 36 kk säilyy.
Aikamoinen suoritus kuluttaa 40 putelia siinä ajassa. Silloin pitää oikein hölvätä. Hyh.
Tollaset miehet tykkää toisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää tuoksua mieheltä, ei miltään kemikaaliosastolta.
Ei peseydy?
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa miesten liian voimakkaat tuoksut. Saan. niistä pahoinvointia. Jos mies on se oikea, hänen hikensä ei haise pahalle. Se on merkki oikeasta kemiasta eli miehen jälkeläisille sopivasti riittävän erilaisesta immuniteettijärjestelmästä.
Ei niillä hajusteilla mitään hienhajua ole tarkoitus peittää (siihen tarkoitukseen on peseytyminen ja antiperspirantti) vaan korostaa omaa ominaistuoksua.
Ap
Kyllä mies säväyttää mukavasti jos ymmärtää hajusteiden päälle. Ei huono taito ollenkaan, miesten tuoksut voivat olla todella miellyttäviä ja variaatiota löytyy. Tietysti kohtuullinen annostelu on osa tyyliä.
Toki jos tekee työkseen jotain rankkaa fyysistä hommaa niin menee vapaalle ne ylimääräiset hajusteet.
Kamalaa olla hajuvedeltä löyhkäävän ihmisen vieressä. Jos vain vähän kevyttä tuoksua, mutta usein se ei jää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se junttia, itse käytän hajuvesiä joka päivä ja omista noin 40 hajuveden kokoelman.
M29
Nehän menevät pilalle ennen kuin ehdit kaikkia käyttää. Toisin kuin luulisi, ne eivät säily ikuisuuksia.
Millä tavoin menevät pilalle?
Itse käytän hajuvesiä niin kauan kuin niitä riittää tai kyllästyn ja annan pois. En ole huomannut mitään pilaantumisia. Säilytän hajuvesiä kaapissa.
Miehen kuuluu haista hielle, tupakalle ja vanhalle viinalle.
Nythän naiset rääkyvät hajusteallergiaa, jopa maapurin ulkona kuivuva pyykki oksettaa. Itse tykkäsin nuoruudessa miesten tuoksuista yli kaiken. Mutta aviomiehen ominaistuoksu on nyt se paras😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhemmiten olen alkanut inhota kaikkia tuoksuja.
Kuinka vanha olet?
Ap
56. Ja käytin nuoruudessani kasarilla ja ysärillä TODELLA vahvoja hajuvesiä. En voisi enää kuvitellakaan moisia tyrmäystippoja. Myös miehillä oli hyvin vahvoja tuoksuja silloin.
jotain Poisonia?
-54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Säilyt kun säilyttää oikein, minulla on tuoksuja 90-luvulta jotka tuoksuu vielä ihan samalta kuin 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Ap
Eivät säily.
Vähintään 36 kk säilyy.
Aikamoinen suoritus kuluttaa 40 putelia siinä ajassa. Silloin pitää oikein hölvätä. Hyh.
Säilyy kun säilyttää oikein, minulla on tuoksuja 90-luvulta jotka tuoksuu vielä ihan samalta kuin 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Ap
Eivät säily.
Säilyy kun säilyttää oikein, minulla on tuoksuja 90-luvulta jotka tuoksuu vielä ihan samalta kuin 30 vuotta sitten.
Itse saan päänsäryn kaikista voimakkaista hajuista. Jos laitan itselleni hajuvettä niin naamani menee aivan punaiseksi ja päätä rupeaa särkemään voimakkaasti.
Hauskinta tässä on että olen ollut teollisuusmaalaamossa parikymmentä vuotta töissä, ja ne myrkyt vasta haisee mutta niihin on tottunut.
Minua inhottaa miesten liian voimakkaat tuoksut. Saan. niistä pahoinvointia. Jos mies on se oikea, hänen hikensä ei haise pahalle. Se on merkki oikeasta kemiasta eli miehen jälkeläisille sopivasti riittävän erilaisesta immuniteettijärjestelmästä.