Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen, jonka mielestä on jotenkin tylsää, jos mies ei käytä mitään tuoksua?

Vierailija
27.11.2025 |

Pelkkä dödö on jotenkin pliisu. Jostain syystä mulle on sattunut tällaisia tapailukumppaneita nyt muutama peräkkäin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se junttia, itse käytän hajuvesiä joka päivä ja omista noin 40 hajuveden kokoelman.

M29

Vierailija
2/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää tuoksua mieheltä, ei miltään kemikaaliosastolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin tykkään sellaisista miehistä, jotka käyttää tuoksuja ainakin toisinaan ja samaten tykkään, että mies muutenkin huolehtii ulkonäöstään ja käy ihan omaehtoisesti vaikkapa kasvohoidossa ja käsihoidoissa ja panostaa muutenkin pukeutumiseensa. 

Vierailija
4/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhemmiten olen alkanut inhota kaikkia tuoksuja. 

Vierailija
5/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se junttia, itse käytän hajuvesiä joka päivä ja omista noin 40 hajuveden kokoelman.

M29

Nehän menevät pilalle ennen kuin ehdit kaikkia käyttää. Toisin kuin luulisi, ne eivät säily ikuisuuksia.

Vierailija
6/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Nehän menevät pilalle ennen kuin ehdit kaikkia käyttää. Toisin kuin luulisi, ne eivät säily ikuisuuksia.

Säilyy ne kun pitää jossain kaapissa valolta suojattuna.

Ap

Vierailija
7/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet?

Ap

Vierailija
8/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuton mies on paras mies.

Vierailija
9/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään siitä että mies käyttää tuoksuja, ja että on muutenkin tyylikäs. Oma mies ei kyllä ole, eikä se haittaa. Töissä kiva vaan nähdä niitä tyyilkkäitä ja hajustettujakin versioita. 

Vierailija
10/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ollenkaan tykkää, kun mies käyttää hajuvesiä. Pelkkä hajuton dödö on hyvä ja hyve. Ei minusta hajuvedet ollenkaan sovi oikeastaan kenellekkään.

N.24

Vierailija
11/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksujen käyttö on hieman hankalaa nykyään. Kun monissa paikoissa edellytetään tuoksuttomuutta "Tulethan tuoksutta !" kylteillä. Työpaikalla, uimahallissa, yliopistolla jne.

Vierailija
12/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän tylsää. Mä pidän tuoksuista, itsellä, vaatteissa, kotona ja miehissä. Harmillisesti oma mies ei käytä mitään tuoksuja

Vierailija
13/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää pierun tuoksu.

Vierailija
14/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksujen käyttö on hieman hankalaa nykyään. Kun monissa paikoissa edellytetään tuoksuttomuutta "Tulethan tuoksutta !" kylteillä. Työpaikalla, uimahallissa, yliopistolla jne.

Ei niitä juuri kukaan noudata. Itsekin tulkitsen "käytä tuoksuja kohtuudella".

Vierailija
15/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti tuoksuu sisulta ja vanhalta viinalta. Poikamies kukkasilta. Työmies hieltä ja kahvilta.

Vierailija
16/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet?

Ap

56. Ja käytin nuoruudessani kasarilla ja ysärillä TODELLA vahvoja hajuvesiä. En voisi enää kuvitellakaan moisia tyrmäystippoja. Myös miehillä oli hyvin vahvoja tuoksuja silloin.

Vierailija
17/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän tylsää. Mä pidän tuoksuista, itsellä, vaatteissa, kotona ja miehissä. Harmillisesti oma mies ei käytä mitään tuoksuja

Sama. Yritän aina tasaisin väliajoin kokeilla hajusteettomia tuotteita, mutta ne on ihan älyttömän ankeita tai jopa pahanhajuisia.

Ap

Vierailija
18/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Ap

Eivät säily.

Vierailija
19/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Ap

Eivät säily.

Vähintään 36 kk säilyy.

Vierailija
20/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet?

Ap

56. Ja käytin nuoruudessani kasarilla ja ysärillä TODELLA vahvoja hajuvesiä. En voisi enää kuvitellakaan moisia tyrmäystippoja. Myös miehillä oli hyvin vahvoja tuoksuja silloin.

Nyt on vaikea löytää kestäviä hajuvesiä. Siis parfyymitkin ovat usein yllättävät nopeasti häipyviä.

Itse ikävöin menneitä vuosikymmeniä koska tuoksujen hintalaatu oli selvästi parempi, nyt pahimmillaan tulet huijatuksi kun maksat monta kymppiä tuoksuVEDESTÄ. Taas yksi esimerkki enshittifikaatiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän