Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta, minkä tiedät jonkun tilanneen Temusta?

Vierailija
27.11.2025 |

Sieltähän saa laidasta laitaan kaikkea taivaan ja maan väliltä, sellaisiakin juttuja, mitä et edes tiennyt olevan olemassakaan.

Mun tuttu tilasi sieltä itselleen hammaskivenpoistolaitteen ja poistaa sillä itseltään hammaskivet. Ei kuulemma oo hammashoitoon varaa ja itsekin sen hammaskivenpoiston osaa tehdä siinä kuin joku ammattilainenkin.

Huh, itse en ikinä uskaltais millään Temun virityksillä alkaa tuommoiseen hommaan. 

Onko joku tuttusi tilannut jotain yhtä päätöntä Temusta? Tai tiedätkö jonkun, joka on tilannut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttuni (mies, viisissäkymmenissä) tilasi Kanye West -naamarin. Ohut polyesterisukka mihin on printattu Kanyen naama.

Vierailija
2/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kansanedustaja tilasi vanulappuja, joista sai pahan allergisen reaktion. Tuollainen tuo ei paljoa Prismassakin maksa ja luulisi kansanedustajalla olevan varaa. Tämän kansanedustajan puolue on juuri se, minkä kaikki olettavatkin sen olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on varmaan metrin mittainen ankka sieltä

Vierailija
4/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttuni (mies, viisissäkymmenissä) tilasi Kanye West -naamarin. Ohut polyesterisukka mihin on printattu Kanyen naama.

Aika päätöntä. 

Vierailija
5/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt ainakin tilasin lasten huoneiden seinille julisteita,kun julisteita ei enää Suomesta oo saanu vuosiin.

Vierailija
6/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt ainakin tilasin lasten huoneiden seinille julisteita,kun julisteita ei enää Suomesta oo saanu vuosiin.

https://desenio.fi/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD%20…

Vierailija
7/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tilasi termosmukin mikä näyttää juoman lämpötilan. Vaikuttaa tosi turvalliselta vekottimelta.

Vierailija
8/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan näköinen seksinukke 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi