Onko normaalia että vetäessä käteen jää hiuksia? Kaksi vuotta irronnut
niin paljon hiuksia että päänahka kuultaa läpi. Ei auta vitamiinit tai mikään muukaan.
Kommentit (19)
Käteenvetäminen aiheuttaa karvankasvua käsissä. Lopeta se.
Kun mä vedän käteen, niin pyrin välttämään hiuksia. Ne tuntuu ikäviltä esinahan alla. M36
Samaa olen ihmetellyt. Lattiakaivo täynnä hiuksia öesun jälkeen, samoin harja, imurista saa putsata hiuksia ja vaatteissa on irtohiuksia. Verikokeita on tehty, ei selitystä.
Koronarokotteet aiheuttaa hiustenlähtöä. Mulla myös ollut sama vaiva, alkoi 2v sitten, ensimmäisen rokotteen jälkeen.
Korona, ferritiini.. melkoinen määrä hiuksia tippui. Nyt ruvennut kasvamaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteet aiheuttaa hiustenlähtöä. Mulla myös ollut sama vaiva, alkoi 2v sitten, ensimmäisen rokotteen jälkeen.
Koronan sairastaminenkin aiheuttaa hiustenlähtöä.
Onneksi olkoon, ap, sinulla on MENOPAUSSI!
Oleellisempi kysymys on se, että mitä lastensuojeluviranomaiset ovat mieltä siitä, että revit lapseltasi hiuksia päästä?
Normaalisti ei käteen vetäessä irtoa hiuksia. Riippuu tietysti siitä että, kuinka raivokkaasti käteen vetelet ja käytätkö hiuksia jotenkin apuvälineenä. Minulla ei edes tukka heilu, mutta käteen koskee joskus.
Älä vedä käteen enää, se aiheuttaa syöpää ja tukkakin lähtee.
Kämmeneesi kasvaneet karvat eivät ole hiuksia.
No jos on tosi oitkät häpykarvat.
Lopetin käteen vetäsemisen. Loppu hiustenlähtö.
Olen syönyt ylimääräistä sinkkiä kymmeniä vuosia. Usein biotiinia tms lisäksi. Hiukset ovat tuuheat ja kunnossa.
7v. välein on hiustenlähtöaika, jolloin lähtee enemmän hiuksia. Muuten voi olla puutos piistä, raudasta tai elimistössä tulehdustila. Kokeile jättää pois viljat, kaikki gluteeni, myös quinoa, sokeri ja maitotuotteet. Voipi auttaa. Myös inkivääri ja nokkostee, pakurikääpätee, pii, rosmariini lisäävät hiustenkasvua. Voit sekoittaa shampooseen rosmariiniöljyä.
Vetele käteen vähän vähemmän.